Black Friday & Cyber Monday

Ik ben klaar met kerst- en verjaardagscadeaus voor december (voor 153 euro in plaats van 209, mooi 30% bespaard), heb een retourtje Nederland voor 10 euro geboekt, een Moleskine 2019 voor 12 euro gekocht en classic Superstars voor 69 euro, ik ben content.
Op mijn wenslijstje staan nog twee dingen: simpele leren chelsea boots en een sjaal, want die heb ik niet. Ik vind de sale op Zalando tot nu toe karig (de twee kledingstukken die ik gekocht heb heb ik elders goedkoper gevonden, en Superstars waren met 20% korting terwijl Adidas 30% op alles hanteert) en ik zie dat &otherstories die dingen wel heeft, maar ik heb er nog nooit gekocht. Is de kwaliteit een beetje oké? Ik heb vooral het idee dat ik mooie leren chelseas vrij makkelijk voor minder zou kunnen vinden, maar ik ben wel echt verliefd op deze sjaal (en heb dus geen sjaal meer, mijn oude is na 9 jaar kwijtgeraakt op vakantie):

Ja of nee?

8 likes

Hier delen welke het zijn en dan doen wat @Banananana zegt

2 likes

&Other Stories is prima!

1 like

Beste advies @zwaardvis

1 like

Doet Abercrombie mee?

Waar heb je de moleskine vandaan?

Ik heb de kruidvat uggs binnen. Jammer genoeg gaan ze retour want ze zijn te klein.
Leken me wel the real deal

Haha de grijs roze reebok aztrek, het zal niet iedereens smaak zijn gok ik :crazy_face:

1 like

@anon24802271 waar heb je je moleskine agenda met korting gekocht?

Oh ik wil hier een topic over, alle nasty dingen die winkels doen! Heb je nog meer van dit soort dingen? Super interessant! (En nuttig om te weten)

6 likes

@Salty en @zwaardvis ik had een code voor 25% op alles in de Italiaanse webwinkel, sorry voor de dode mus. Vorig jaar hadden ze in de online store wereldwijd wel goede deals, vooral op limited editions, volgens mij had ik toen op cyber monday een Petit Prince agenda met 30% korting.

2 likes

@Tokio @Falafel bedankt voor jullie reactie! Ik ga vrijdag bever in de gaten houden

1 like

Ooooh zo jaloers! Dan hoop ik dat ik mijn bestelling ook snel binnen heb. Succes met sporten vanavond :grin:

1 like

Neeeeee mijn salaris komt pas na het weekend en ik ben verliefd op deze:

https://www.stories.com/en_eur/shoes/boots/ankleboots/product.suede-leather-ankle-boots-black.0653487001.html

Deciem stuurt een mail dat er morgen een goede aanbieding via de mail komt!

4 likes

Prima kwaliteit het zou mij niets verbazen als ze vrijdag 20% off op alles doen.

Als het goed is voor wie de newsletter heeft morgenavond al! Ik heb me toevallig drie dagen terug ingeschreven (tijdens mijn zoektocht naar de stukken die ik wilde, ik wist heel precies wat voor dingen ik wilde maar ik wist niet waar ik ze kon vinden omdat ik zelden winkel) dus ik denk dat ik morgenavond een bestelling plaats of vrijdag langs ga bij de winkel. :smiley:

1 like

Mijn FOMO is wel iets minder doordat ik hier een redelijk overzicht heb van alle goede deals. Ik vind het wel echt bloedje irritant dat veel Nederlandse shops nu al met ‘black friday week’ etc. komen en dan ook van die lullige 20% kortingen.

1 like

Ik wil iets van allsaints maar deze specifieke jas is uitverkocht op zowel zalando als asos :cry: iemand nog een tip? Hudson’s bay heeft 'm in de winkel maar niet online, heb het liever online want ik weet precies welke ik moet hebben.

Hoe kan jij nou weten wat iemand op z’n bankrekening heeft staan?

37 likes