Paula’s Choice geeft bijna nooit meer dan 20% korting. Wel soms een actie dat je een full size product krijgt bij een bepaald bedrag, maar verder niet.
Een tip als je ook net als ik rond BF al je makeup koopt en skincare. Op veel eigen sites hebben ze hogere kortingen dan op sites zoals lookfantastic en douglas. Heb een bestelling bij Nars gedaan, origins en mac met hoge kortingen
Heeft iemand toevallig al ergens een goede deal gezien voor Kerastase of Redken shampoo?
Bij Glossier is er nu al 25% (30% voor bestellingen boven de 100 euro) early access korting met de code EARLYACCESS
Op Cult Beauty is er nu wel 25% korting, maar het is helaas een beperkter assortiment dan op de site van PC zelf
Ik ging even kijken hoeveel ik dan kwijt zou zijn maar kan niet eens op de continue knop klikken, hebben meer mensen dat?
Je kunt ook HOLLYB (van een influencer) gebruiken, geeft je 10% extra korting. Iets minder dan die eerder genoemd is, maar toch mooi meegenomen.
Oeh ik wil altijd al de skin tint, wat is nog meer slim om te kopen? En hoe is de shipping?
Ben zelf op zoek naar een goeie aanbieding voor een echt goeie winterjas bijv van Elvine of didriksons, en ik zag deze voorbij komen, misschien dat iemand hier iets aan heeft. Is volgens mij meer een tussenjas
Kun je zien hoe dit model heet? Lijkt namelijk heel erg op die van mij en dat is echt een lekker warme winterjas
Elvira heet ie
Ik wacht op een actie met de elvine Asha
Ja die heb ik ook op het oog, of de didriksons leya
Die staat op de Elvine website bij de categorie winterjassen.
Die van mij is het model Nicole, lijkt er op maar dus toch net anders.
Thanks, hij is al weg volgens mij
Beter komt H&M morgen met een korting - ben inmiddels blij met elke euro die eraf gaat zo vol is mn mandje (send help) Bestel nooit met BF en zit er nu serieus al een week op de wachten/azen
Ja echt he. Ik heb de key item korting gebruikt voor iets wat ik ga retourneren. En die code kan ik niet meer een tweede keer gebruiken.
Nee H&M komt in NL niet met een andere actie dan die key piece helaas (groetjes een werknemer)
Meen je?!
Wil je babykleding bestellen dat nog even kan wachten? Want de afgelopen tijd zijn er best veel acties geweest bij h&m van 15 en 20%. En er komen er vast wel meer aan als je nog kan wachten. Ik bestel altijd met die acties, nooit volle prijs.
Je kan ook op insta van die paginas volgen die allerlei kinder kortingen posten zoals kids.fashion.and.more en budgetbabynl enzo.