Ja die heb ik ook op het oog, of de didriksons leya
Die staat op de Elvine website bij de categorie winterjassen.
Die van mij is het model Nicole, lijkt er op maar dus toch net anders.
Thanks, hij is al weg volgens mij
Beter komt H&M morgen met een korting - ben inmiddels blij met elke euro die eraf gaat zo vol is mn mandje (send help) Bestel nooit met BF en zit er nu serieus al een week op de wachten/azen
Ja echt he. Ik heb de key item korting gebruikt voor iets wat ik ga retourneren. En die code kan ik niet meer een tweede keer gebruiken.
Nee H&M komt in NL niet met een andere actie dan die key piece helaas (groetjes een werknemer)
Meen je?!
Wil je babykleding bestellen dat nog even kan wachten? Want de afgelopen tijd zijn er best veel acties geweest bij h&m van 15 en 20%. En er komen er vast wel meer aan als je nog kan wachten. Ik bestel altijd met die acties, nooit volle prijs.
Je kan ook op insta van die paginas volgen die allerlei kinder kortingen posten zoals kids.fashion.and.more en budgetbabynl enzo.
Ja, kan nog wel wachten - komt pas in maart - maar veel favorieten zijn ook al weer uitverkocht en moet toch een keer beginnen haha!
Das waar. Je hebt indd wel risico op uitverkocht raken.
Nooo, thanks voor het delen dan ga ik nu alsnog afrekenen bij H&M voordat alles uitverkocht raakt.
Heb je voor meer dan âŹ20 in je mandje?
Ah wat irritant!
Ik heb me weer laten verleiden tot een bestelling bij cult beauty. Gelukkig had ik ook nog punten gespaard đ„č
Weet iemand een goede aanbieding voor de Samsung galaxy S23?
Heeft iemand een tip waar ik bobbi Brown met korting kan kopen? Bij douglas, bobbi Brown (edit) en cultbeauty hebben ze de kleur die ik zoek niet meerâŠ
Update: ik heb inmiddels een ander type concealer in de juiste kleur gevonden, geen verdere tips meer nodig!
De site van Bobbi Brown zelf?
Wat zoek je?
Concealer in de kleur beige
(Op bobbi browns eigen webshop ook uitverkocht)
Welke concealer? De instant full cover is vervangen door de skin full cover, is hydraterender maar qua dekking hetzelfde. De creamy concealer is vervangen door de skin concealer stick. De kleuren zijn wel hetzelfde gebleven dus je kunt gewoon een beige pakken.