Black Friday & Cyber Monday

Ik heb hier in 2021 eens besteld en het is een dropshipper. Ik zou lekker ergens anders bestellen!

2 likes

Ik heb nog niks gekocht en bedenk me net dat ik wel toe ben aan een nieuwe elektrische tandenborstel. Van mij is echt te oud (oral b) dus wil wel gebruik maken van een Black friday korting.

Ik wil er een uit de I.O. lijn, maar zie zoveel varianten (2,3,5,6,9 etc). Ik hoef niet te veel poespas met allemaal apps enzo maar hoef ook niet de meest simpele. Iemand eentje thuis die aan te raden is?

3 likes

Wij zijn erg blij met de iO5! Toevallig een maand geleden gekocht in de sale bij Etos.

Twijfelden ook we moesten nemen, toen ChatGPT erbij gepakt en toen kwam de 5 eruit als beste optie zonder al te veel onnodige toeters en bellen. Het enige grote verschil met de 5 en 6 en daar boven is vooral het display en of je wel of geen extra aparte lader krijgt / reisetui / extra accu.

De 5 (en erboven) heeft een app waarin je per poetsbeurt met Bluetooth kan verbinden en live kan zien of je goed poetst/te hard poetst en of je dat gebied wel goed hebt gepakt.

Die gamification maakt het wel leuk naar mijn idee. Man en ik doen wedstrijdje wie de hoogste score heeft :joy:

Onze mondhygiëniste zei ook dat vanaf de 5 je eigenlijk al sowieso goed zit. Dus prima.

7 likes

Bij de consumentenbond zijn de IO 7 t/m 10 allemaal de beste met een 8,3
De IO 6 krijgt een 8 de IO 5 zakt al naar 7,7 :smile:

5 likes

Yess thanks guys

3 likes

Heb je toevallig een goede abonnementdeal gespot voor een iPhone 15 pro (of een nieuwere voor een goede deal lol)

2 likes

Nee, heb ik niet naar gekeken

1 like

Check Tweakers

3 likes