Black Friday & Cyber Monday

Er is een wetgeving dat de van-prijs de laagste prijs moet zijn van de afgelopen 30 dagen, er wordt ook meer op gehandhaafd.
Dus waar je andere jaren een groter prijsverschil had of meer percentages korting lag het voornamelijk aan de prijsstijging die gebeurde richting black friday.
Nu dat minder gebeurd lijken de kortingen in ieder geval lager.

Zal niet de enige reden zijn van de teleurstellende deals, maar is er zeker 1 van.

5 likes

Ik heb al mijn aziatische beautyproducten aangevuld met 25% korting via Little Wonderland/Korean beauty. En ik ga nog shampoo inslaan, maar verder kom ik ook weinig tegen

3 likes

Ik heb de prijzen van twee dure producten (dyson hot & cool + vitamix blender) ook even genoteerd. Tot nu toe zijn de prijzen gelijk gebleven, ik hoop nog op vrijdag dat er een mooie korting komt en anders laat ik ze even voor wat het is.

2 likes

De airwrap is vandaag €380 bij bol. Die heb ik nog niet goedkoper gezien tbf

3 likes

Ik heb een nieuwe koptelefoon nodig en heb gewacht tot deze week, Bol heeft nu best goede korting. Maar weet iemand of dat dan nog gaat veranderen in de loop van de week of dat het de hele week hetzelfde blijft?

Pff stressvol wel hoor, ik wil er geen gewoonte van maken om hieraan mee te doen haha

1 like

Ik zou op tweakers kijken of het inderdaad de beste deal is. En anders zet je levering op ergens eind volgende week en annuleer je als je in de tussentijd iets beters tegen komt? Dat kan meestal wel.

3 likes

Ik ben gezwicht voor de 500ml Virtue voor 58,50. Betere prijs per liter vind je niet en daar ga ik zuinig mee om! :grimacing:

1 like

Dat is denk ik de Airwrap I.d., die is sowieso ā€œmaarā€ 450 euro normaal gesproken.

5 likes

Oooh niet gezien! Is die dan slechter dan de original? Ik dacht dat dat juist de nieuwe versie was :woman_facepalming:

5 likes

Oh excuses volgens mij zit ik gewoon fout. Ik keek het net nog even na en het lijkt erop dat deze gewoon nu overal in de aanbieding is voor 400 a 450 euro.

De nieuwprijs zou dus niet per se heel anders zijn dan de andere denk ik. Ik zat zelf net ook even te zoeken en volgens mij heeft deze helemaal niet per se minder functies ofzo :sweat_smile:

Dussss nu heb ik hem ook maar besteld want ik wil al heel lang een dyson maar wilde hier echt niet meer dan 500 euro aan uitgeven haha

2 likes

Het is niet de nieuwste versie maar wel een recente.

1 like

Ik had nog sweaters/truien nodig en nu bij Shoeby hebben ze best veel acties met 50% korting. Normaal gesproken vind ik Shoeby duur icm de kwaliteit van kleding maar voor 50% vind ik het wel een goede prijs

2 likes

Maar als de kwaliteit niet goed is, is toch eigenlijk alles te veel geld…
of ben je er dan alsnog wel blij mee?

16 likes

Misschien niet goed verwoord: ik ben wel tevreden met de kwaliteit als ik het met korting heb want ik vind sommige dingen wel echt leuk van de Shoeby. Ik vind de prijs/kwaliteit het alleen niet waard als ik de volledige prijs betaal. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

5 likes

Zeer kleine kans, maar ik probeer het:

Iemand die ook sieraden bij Lillys Amsterdam probeert te kopen maar de beloofde 30% korting niet toegepast krijgt? Zie ik iets over het hoofd?

Dit was laatst ook al met een korting, maar ze reageren niet via DM en mail :clown_face:. Geneigd dan niks te kopen, maar wil die ringen wel graag…

1 like

Als ze nu al niet reageren zou ik sowieso niets kopen eerlijk gezegd

7 likes

Ik ben zelf helemaal niet met BF enzo bezig dit jaar maar ik moest voor mijn mama wat rondkijken voor een iPhone 17. Maar omdat ik zelf niet zoveel tijd of energie heb momenteel vraag ik hier maar eens of iemand een goeie deal heeft gespot op betrouwbare BE/NL webshops.

1 like

Kijk op tweakers.net, dan kan je de beste deal vinden. Met een abonnement is vaak nog goedkoper maar dan moet je dat wel bij de verschillende providers uitzoeken en natuurlijk over willen/kunnen stappen.

3 likes

Toch nog wel een leuke airfryer deal kunnen scoren. De oude was al ruim 10jr oud en helemaal gebroken enz.
https://www.amazon.nl/Philips-Airfryer-2000-Serie-RapidAir-technologie/dp/B0CWP7M17B/ref=asc_df_B0CWP7M17B?mcid=e306aeb835013abe92ac83f4b411c50e&tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=709980375504&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=6362907575520652673&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9102694&hvtargid=pla-2297432488252&psc=1&gad_source=1

Met ook nog 10€ extra korting met de black Friday code
Dus maar 63€

3 likes

De abbonementdeals zijn dit jaar heel goed, maar hij is daardoor bijna nergens meer op korte termijn voor die prijs leverbaar (mijn telefoon ging uitgerekend eergisteren uit het niets kapot)

8 likes