Weet iemand of het bij Paula’s Choice bij 20% korting blijft? Misschien ervaring van vorige jaren? Anders ga ik gewoon bestellen namelijk.
Ik vind dat wel echt zo, maar er blijven altijd dingen die er niet inpassen (taart, cake, quiche, pizza, ovenschotels, opwarmmaaltijden).
En meestal valt daar wel een mouw aan te passen met snijden of whatever maar ik heb uiteindelijk alsnog een mini oventje gekocht
Volgens mij was het vorige jaren ook 20%
Wij vonden t wel ideaal maar toen er steeds meer in t nieuws kwam hoe ongezond zo’n anti aanbak laag was ging t ons tegenstaan. Hebben een nieuwe oven gekocht die ook snel warm wordt. Missen het kolossale ding op ons aanrecht totaal niet.
Ik las toevallig gisteren in de stories van Veggielaine over airfryers met een keramische coating! Zij raadde ook een specifiek model aan, misschien ook de moeite om naar te kijken @Saray !
Was deze
Edit: ik vind hem vooral handig omdat het een stuk sneller is en makkelijker opruimen als je even wat snacks, (vega)burgers en frietjes wil maken. Ook ideaal voor het oppiepen van m’n oliebollen, broodjes en andere dingen die ik nog even warm/ krokant wil hebben zonder telkens opnieuw voor te verwarmen.
Maar vervangt zeker mijn oven niet.
Oh goed dat dat bestaat!
Wij hebben nu een oven met snelle opwarmstand en een combi oven die heel snel warm is dus we missen het ook echt niet. Toen we de combi oven nog niet hadden kwam de extra oven die de airfryer kon zijn nog wel eens goed van pas.
Was deze extra korting alleen gisteren? Want bij mij doet de code het niet.
Ik ben zelf van plan om een wasbaar vloerkleed te bestellen bij Ruggable. Ze hebben 20% korting op alles nu.
Paula’s Choice geeft bijna nooit meer dan 20% korting. Wel soms een actie dat je een full size product krijgt bij een bepaald bedrag, maar verder niet.
Een tip als je ook net als ik rond BF al je makeup koopt en skincare. Op veel eigen sites hebben ze hogere kortingen dan op sites zoals lookfantastic en douglas. Heb een bestelling bij Nars gedaan, origins en mac met hoge kortingen
Heeft iemand toevallig al ergens een goede deal gezien voor Kerastase of Redken shampoo?
Bij Glossier is er nu al 25% (30% voor bestellingen boven de 100 euro) early access korting met de code EARLYACCESS
Op Cult Beauty is er nu wel 25% korting, maar het is helaas een beperkter assortiment dan op de site van PC zelf
Ik ging even kijken hoeveel ik dan kwijt zou zijn maar kan niet eens op de continue knop klikken, hebben meer mensen dat?
Je kunt ook HOLLYB (van een influencer) gebruiken, geeft je 10% extra korting. Iets minder dan die eerder genoemd is, maar toch mooi meegenomen.
Oeh ik wil altijd al de skin tint, wat is nog meer slim om te kopen? En hoe is de shipping?
Ben zelf op zoek naar een goeie aanbieding voor een echt goeie winterjas bijv van Elvine of didriksons, en ik zag deze voorbij komen, misschien dat iemand hier iets aan heeft. Is volgens mij meer een tussenjas
Kun je zien hoe dit model heet? Lijkt namelijk heel erg op die van mij en dat is echt een lekker warme winterjas
Elvira heet ie
Ik wacht op een actie met de elvine Asha