Black Friday & Cyber Monday

https://m.maccosmetics.nl/nl/nl/singles-day

Oh singles day kortingen. Is toch niet black friday :sweat_smile:

1 like

H&M doet altijd wel mee toch? En bij Zara volgens mij alleen selecteerde items?

1 like

Is er bij de h&m met BF normaliter korting over het gehele assortiment? Moet nog wat spullen hebben voor de skivakantie en ze hebben een leuke collectie uitgebracht!

Ik dacht van wel, maar zocht hier even bevestiging haha!

6 likes

Voorgaande jaren deed HM niet mee omdat ze vonden dat het niet meer van deze tijd is.

Dus ik ben benieuwd of ze dit jaar wel mee doen.

Edit: dat was in 2021 (jeeeetje wat gaat de tijd hard :joy:)

2 likes

Nee geen black friday maar ik heb het ook gepost rond singles day en volgens mij loopt de actie nog.

4 likes

Nee, de actie loopt niet meer. Was tot 11-11

4 likes

Volgens mij deden ze vorig jaar wel mee. Sowieso is dat artikel nogal krom; ze hebben om de haverklap een actie met 20% korting op alles.

7 likes

Oh, haha en singles day wel :joy: nouja ik wacht wel af!

1 like

Dat heeft ook niks te maken met duurzaamheid, wel met dat álle retailers in die week korting weggeven waardoor je dus mogelijk niet voldoende opvalt tussen al het actie-geweld en het goed mogelijk is dat men hun geld ergens anders uitgeeft. Je wil op een ander, eerder, moment mensen al geld laten uitgeven bij je. Maar laat zich natuurlijk beter verkopen als kijk ons eens groen doen.

6 likes

HM in Nederland - want in andere landen deden ze steeds nog mee - doet weer mee dit jaar. Juist omdat klanten het opmerkten dat ze niet meededen met de rest van de retailers tijdens BF. Mensen shoppen die avond toch wel, dus lopen ze juist omzet mis als ze niet meedoen - mijn gedachten. Beetje krom allemaal ja, maar het blijft een commercieel bedrijf :eyes:

6 likes

Vanavond 25% korting bij Douglas als pre Friday sale

3 likes

Dankjewel!

Kiehls doet ook mee wat zeldzaam is, dus ik ben goed geslaagd :grin:

6 likes

Weet iemand of amazon meedoet? Dat zijn dan vast losse acties en geen kortingscode?

3 likes

Heeft iemand wel al toegang gekregen tot de Huda Beauty sale? Ik kreeg een mail dat ik early access had maar die site werkt voor geen meter.

Ik heb ook meteen wat Kiehl’s ingeslagen, inderdaad een zeldzaamheid dat ze meedoen en met al mijn skincare die bijna op is helemaal top!

3 likes

Ik vond dit via Reddit:

Zitten blijkbaar voorwaarden aan verbonden.

1 like

Odorex deodorant rollers zijn nu 1 euro per stuk bij de Etos online. Ik ben weer voorzien voor het komende jaar

10 likes

Thanks voor de tip! Ik zag in m’n mail dat ik vorig jaar op exact dezelfde dag ook besteld heb :joy:

3 likes