Black Friday & Cyber Monday

Vaak doet zalando op de laatste dag nog eens 20% erbovenop, maar zeker weten doe je het nooit haha

2 likes

Ik zag bij Zalando een paar laarzen (orignele prijs 144,95) van 70 naar 110,- gaan en nu zijn ze weer 115,- in een week tijd. Echt geen peil op te trekken.

Wel beetje spijt dat ik deze jas niet heb gekocht maar heb ik hem echt nodig of vind ik de korting gewoon heel chill :woman_shrugging:t2:

7 likes

Ik ben echt zwaar geinfluenced om drie toilettassen van SpaceNK te kopen in verschillende maten die ik totaal niet nodig heb maar wel erg graag wil want “oh zo handig” :roll_eyes:.
Maar goed, ze hebben ook erg leuke Charlotte Tilbury giftsets met 25% korting, iemand een aanrader? Ik heb al de lip cheat en pillowtalk lipstick.

1 like

ik heb op de website van CT de magic cream gekocht (die is nu 1+1 gratis), ik gebruik die als dagcrème en bevalt me goed! verder ben ik ook fan van de vloeibare highlighter/blush (die kun je als mini in een setje kopen nu, maar de grote zijn ook 1+1 gratis als je die speciale disney editie koopt)

5 likes

Hahah deze heb ik vorige week besteld, net op tijd zie ik :sweat_smile::cry:

5 likes

Ik wilde die creme ook bestellen maar zag toen dat die prijs veel hoger was dan de bijenkorf site, mogelijk omdat het een speciale disney editie was

1 like

Oh maar dat is niet zo? Zowel Disney als normale versie is bij de bijenkorf ook 95 euro zie ik. Beide zijn 50 ml. Zoveel betaal je ook bij CT zelf. Die 30 ml is 66 euro.

Oh dan is dat het ik zag het verkeerd

3 likes

Er is nu inderdaad een code voor 20% korting, maar ze hebben de prijzen ook omhoog gegooid. Ik heb gisteren een bestelling geplaatst en was gisteren goedkoper uit zonder kortingscode.

3 likes

Ik had het ook gezien :unamused: mijn opgeslagen artikelen allemaal in prijs omhoog

3 likes

Dat is bij Zalando sowieso wel vaak het geval. Je moet je favorietenlijstje goed in de gaten houden om te weten wanneer je echt een goede aanbieding hebt.

4 likes

Bij etsy krijg je vandaag nog 5 euro korting bij besteding van 30 euro, kan verspreid worden over meerdere shopjes. Dus support de kleine ondernemers als je nog leuke dingetjes zoekt.

10 likes

Mac heeft weer singles korting. 11 euro per stuk voor een aantal producten. https://m.maccosmetics.be/be/nl/

4 likes

Gymshark heeft vandaag 22% korting.

1 like

Vind dit altijd zo een handige topic. Ik houd het altijd een lijstje bij van de dingen die ik wil kopen maar liever op korting wil wachten.

Heb nu twee lippotloden voor 11 euro per stuk gekocht van Mac (waaronder Soar die vaak is uitverkocht)

De bekende Clinique balm is 50 procent afgeprijsd, echt een tip!!

En Space NK met veel dure makeup merken heeft 20% korting (onder andere rare beauty en hourglass).

Charlotte tilbury heeft 1 plus 1 acties op een aantal producten, waaronder hun bronzer, wand blushes en foundation.

4 likes

Heb je ervaring met bestellen bij space nk? Ivm importkosten?

1 like

Ik heb daar de decemberkalender besteld, maar geen extra kosten hoeven te betalen.

7 likes

Ik heb vorig jaar geen problemen gehad. Kwam vlot binnen. Love hun travel bags.

Heeft Ugg vorige jaren goede acties gehad?

5 likes

Mijn mac order is geannuleerd :smiling_face_with_tear: echt gaar. 10 november besteld en vandaag pas bericht.

Mac lipliners voor €11 waar?

3 likes