Mac heeft weer singles korting. 11 euro per stuk voor een aantal producten. https://m.maccosmetics.be/be/nl/
Gymshark heeft vandaag 22% korting.
Vind dit altijd zo een handige topic. Ik houd het altijd een lijstje bij van de dingen die ik wil kopen maar liever op korting wil wachten.
Heb nu twee lippotloden voor 11 euro per stuk gekocht van Mac (waaronder Soar die vaak is uitverkocht)
De bekende Clinique balm is 50 procent afgeprijsd, echt een tip!!
En Space NK met veel dure makeup merken heeft 20% korting (onder andere rare beauty en hourglass).
Charlotte tilbury heeft 1 plus 1 acties op een aantal producten, waaronder hun bronzer, wand blushes en foundation.
Heb je ervaring met bestellen bij space nk? Ivm importkosten?
Ik heb daar de decemberkalender besteld, maar geen extra kosten hoeven te betalen.
Ik heb vorig jaar geen problemen gehad. Kwam vlot binnen. Love hun travel bags.
Heeft Ugg vorige jaren goede acties gehad?
Mijn mac order is geannuleerd echt gaar. 10 november besteld en vandaag pas bericht.
Mac lipliners voor €11 waar?
Oh singles day kortingen. Is toch niet black friday
H&M doet altijd wel mee toch? En bij Zara volgens mij alleen selecteerde items?
Is er bij de h&m met BF normaliter korting over het gehele assortiment? Moet nog wat spullen hebben voor de skivakantie en ze hebben een leuke collectie uitgebracht!
Ik dacht van wel, maar zocht hier even bevestiging haha!
Voorgaande jaren deed HM niet mee omdat ze vonden dat het niet meer van deze tijd is.
Dus ik ben benieuwd of ze dit jaar wel mee doen.
Edit: dat was in 2021 (jeeeetje wat gaat de tijd hard )
Nee geen black friday maar ik heb het ook gepost rond singles day en volgens mij loopt de actie nog.
Nee, de actie loopt niet meer. Was tot 11-11
Volgens mij deden ze vorig jaar wel mee. Sowieso is dat artikel nogal krom; ze hebben om de haverklap een actie met 20% korting op alles.
Oh, haha en singles day wel nouja ik wacht wel af!
Dat heeft ook niks te maken met duurzaamheid, wel met dat álle retailers in die week korting weggeven waardoor je dus mogelijk niet voldoende opvalt tussen al het actie-geweld en het goed mogelijk is dat men hun geld ergens anders uitgeeft. Je wil op een ander, eerder, moment mensen al geld laten uitgeven bij je. Maar laat zich natuurlijk beter verkopen als kijk ons eens groen doen.
HM in Nederland - want in andere landen deden ze steeds nog mee - doet weer mee dit jaar. Juist omdat klanten het opmerkten dat ze niet meededen met de rest van de retailers tijdens BF. Mensen shoppen die avond toch wel, dus lopen ze juist omzet mis als ze niet meedoen - mijn gedachten. Beetje krom allemaal ja, maar het blijft een commercieel bedrijf