Ik wil graag een droger kopen (staat los van Black friday) maar twijfel of ik hem nu wel moet kopen omdat ik juist het idee krijg dat je tijdens black friday minder goede aanbiedingen krijgt dan normaal dit werkt echt averechts voor mij
Heb je al een specifieke op het oog? Op tweakers.nl kan je ook van wasdrogers het prijsverloop checken.
Ooooh wat een goede tip, dankje!
Ik wil graag weer Pat McGrath lipsticks kopen. Ze zijn alleen nu €20 omdat er korting af gaat. Vind ik alsnog erg duur omdat het voorgaande jaren €12 was
Ik had een mega goede deal bij Skins op de Nars Orgasm blush, een double set voor 23 euro. Krijg ik vanmiddag een mail met sorry uitverkocht blablabla.
In de app heb je nu al 20%, blij mee want dit was enige winkel waar ik op wachtte 🫶
Iemand enig idee wat Zara met BF doet? Ik heb (kinder)schoenen op het oog, maar twijfel of ik moet wachten…
Het is nog 2 dagen, daar kun je toch wel op wachten? Of loopt je kind nu op blote voeten
Morgen vanaf 19.00 uur 40% op geselecteerde items (die je nu al kan zien in de app)
Ik wil een nieuwe telefoon. Kan ik dan het beste wachten tot vrijdag? Of zullen de prijzen niet veel meer zakken?
Ik ben aan het azen op de Brabantia bo touch bin in satin taupe. Maar nergens in de aanbieding onder de €200 (‘normale’ prijs is €229)
Heb je het al wel besteld en betaald, of wilde je dat alleen doen?
Want als je al besteld hebt dan moeten ze gewoon leveren tegen die prijs zodra er weer voorraad is.
Als je zelf te laat was of het product niet meer gemaakt word natuurlijk niet, maar na bestelling is er een rechtsgeldige overeenkomst.
Ik heb echt besteld en met Klarna betaald en ook een bestelbevestiging gehad. Maar er stond in de mail dat ze het bedrag terugstorten op de betaalmethode die je hebt gebruikt.
Je kan ze inderdaad mailen en zeggen ‘nee niet terugstorten, graag leveren zodra er voorraad is’ zoals @Knipschaartje zegt, maar die systemen zijn daar niet op ingericht dus ik vraag me af of je voet aan de grond krijgt, maar zeker bij een goede deal is het wel de moeite om over te mailen
Ik bel ze morgen wel. Had gemaild of de normale wel op voorraad was en die was eerst ook afgeprijsd maar 0 reactie. Heb daarnaast wel mijn favoriete Laura Mercier primer met korting gekocht maar baal echt van de blush joh.
Cyber Monday misschien
Weet iemand of ikea toevallig ook mee doet dit weekend aan kortingen?
Ik zag op de website al wel dat ze gratis bezorgen, maar ik ben op zoek naar daadwerkelijke korting.
Nee als het goed is doen die niet mee, je kan volgens mij je oude meubels inleveren en een tegoedbon krijgen
Het kost misschien wat moeite maar kom aub op voor je rechten als consument. Anders flikken dat soort bedrijven het alleen maar vaker
Ze willen niks doen, heb mail terug. Waar staat dit vermeld dan dat je recht op het product of een vervangend artikel hebt?