Ik was vorig jaar net te laat. Al die rollers waren toen al uitverkocht. Dus mijn excuses als ik de hele voorraad heb opgekocht
Odorex is ook vaak voor een euro te koop bij AH of kruidvat! Heerlijk, altijd een voorraad!
Douglas is een dikke oplichter…
N.a.v. een bericht hier dat gisteren alles 25% was, inclusief Kiehls, heb ik een grote bestelling geplaatst.
Nu zie ik op de website dat er 30(!!!)% korting is op Kiehls.
Maar nu heb ik hetzelfde product vergeleken en de prijs met korting is gewoon hetzelfde. Douglas heeft gewoon de verkoopprijs omhoog gegooid waardoor de eindprijs met korting hetzelfde is.
Dat mag toch niet? Was daar niet Europese regelgeving over?
Er was gisteren ook 30% korting op Kiehl’s, dit merk zat niet in de shopping night maar is een aparte actie (net als dat o.a. NYX nu ook 30% heeft, dat was gisteren ook al).
Kijk maar, dit is de mail over gisterenavond:
Klopt inderdaad, ik heb met 30% korting geshopt.
Ben je echt verbaasd over deze eeuwenoude truc die zoveel merken/winkels toepassen?
Dat maakt het niet minder oplichting en minder frustrerend?
Dat zeg ik ook niet?
Maar het blijkt toch ook niet te kloppen…
Dit mag sinds 1-1-2023 niet meer. Je mag de “van” (referentieprijs) niet verhogen volgens de wet. (Iig voor 30 dagen)
Handhaving daarop komt alleen helaas nu pas bijna 2 jaar later heel mondjesmaat op gang
Coolblue heeft nu al producten met black friday korting: gaat deze korting over een week hetzelfde zijn? Of heb ik kans dat het nog wat goedkoper wordt?
Ja ze hebben meestal black week om een beetje de druk te verlichten
Blijft hetzelfde tot en met Cyber Monday
De pink Gellac early acces voor black friday is live.
Ik wil bij stronger mijn slag slaan en een sportlegging kopen. Heeft iemand een idee hoe ze zitten? Ik las op de sute dat de binnenbeenlengten per maar maat 1 cm schelen, daar gaat het dus niet om. Hoe zitten ze in de breedte? Vergelijkbaar met HM sportleggings?
Ik zit tussen een S en een M in (legging van hunkemoller vaak een s), maar heb bij Stronger een M nodig. Lees vooral ook even de beoordelingen vd legging die je op het oog hebt, sommige leggings vallen sowieso klein daar.
Thanks!
Ik ga voor de M dan. Ik zie op de site overigens geen beoordelingen?
Oh ik zie nu inderdaad ook geen beoordelingen. Vreemd. Dat was eerst wel (maar het is alweer ff geleden dat ik daar iets heb gekocht). Als iets klein uitvalt, staat het wel in de beschrijving/details van een product (voor mij is een M dan alsnog goed, maar die leggings zitten wel duidelijker strakker dan andere leggings).