In de wet, maar niet letterlijk op die manier. Recht 101 : je hebt een overeenkomst gesloten en dat moeten ze nakomen. Daar heb je recht op. Anders moeten ze een schadevergoeding aan je betalen, dan zou je het nu bij de iciParis kunnen kopen en dan het verschil bij ze claimen want dat is dan de schade die jij hebt geleden omdat zij niet leveren
Ach dat is wel erg veel moeite hahaha. Ga je toch niet winnen van een winkel die hun poot stijf houdt, heb het iig geprobeerd.
Heb je hier wat aan? Niet helemaal passend, maar met een paar zinnetjes aanpassen kom je misschien wel een heel eind.
Of chatgpt vragen.
Toch bijzonder dat je op de dag zelf eigenlijk alle deals al wel gezien hebt etc. T lijkt nu juist rustiger ofzo?
Ja inderdaad. Ik had een paar dingen “nodig”, maar zie helemaal geen prijsverschillen vergeleken bij eerder deze week. Dit topic is ook een stuk rustiger vergeleken bij voorgaande jaren.
Wel beter voor mijn portemonnee
Vind ik ook
Vind veel deals ook niet denderend goed
Het enige wat ik vandaag heb gezien is Ici Paris die 30% op alles heeft, dat was afgelopen dagen nog niet (ik wilde een parfum kopen dus hield die in de gaten).
Ik heb uiteindelijk een pack en 2 losse onderbroeken besteld bij ModiBodi.
Helaas is de bezorging mis gegaan.
Heb nu alleen een waterproofbag (het bijgevoegde cadeau) en geen ondergoed…
Het zat wel allemaal in 1 package staat in de mail.
Heb maar even gemaild, hopelijk hebben ze het niet goed verstuurd.
In de verzendgegevens kun je het gewicht van het pakketje vinden (en dus of het logisch lijkt met wat je ontvangen hebt).