Black Friday & Cyber Monday

weg

6 likes

Weet iemand op welke manier bol.com altijd meedoet? Vaste korting of alleen op specifieke producten?

En ik wil voor een winterjas en laarsjes gaan, dus hoop dat er leuke webshops tussen zitten!

Ik vind die korting op specifieke producten zo lame. Zijn altijd dingen die ze anders toch wel in de sale zouden doen.

2 likes

Volgens mij was het vorig jaar op specifieke producten en dan ook nog echt lame percentage. Niet de moeite waard.

Ik ben echt benieuwd!

heeft er iemand een goede tip voor een noise cancelling headphone die ook zonder muziek te spelen, noise kan cancellen, de sony 1000xm1 is hier al genoemd, iemand ervaring met deze?

JBL E65BT NC

Ik heb het recent niet meer bij gehouden, maar wel veel research gedaan toen in zoā€™n 1,5 jaar geleden de mijne (Sony mdr1000x) heb gekocht. De Bose QC35 en Sony waren toen wel ongeĆ«venaard, waarin Sony iets beter in geluidskwaliteit en Bose in comfort.
Dus ik zou voor de nieuwere versie gaan van 1 van die, vond het de investering meer dan waard.

1 like

Ik heb deze van JBL, vind m echt zooo fijn en goede prijs kwaliteit verhouding!

2 likes

thanks! en kan hij ook noise cancellen zonder muziek te spelen?

Welke is je lievelingsparfum van Margiela? Ik wil ook Ć©Ć©n.

Zou Mango weer 30% doen? Ik wil bestellen maar als dat zo is wacht ik nog even hehe

2 likes

Ik verdien een speciaal plekje in de hel voor deze opmerking (want ik ben eigenlijk anti-goedkope vluchten), maar ik hoop zo dat Ryan Air weer van die deals heeft.

5 likes

Yes! Je hoort t wel als iemand direct tegen je praat, maar omgevingsgeluiden worden grotendeels gefilterd

Hier hoop ik de babyuitzet te kopen :rofl:

ok thanks! ik ga dit weekend even uitproberen bij de M.M

1 like

Asos wordt 20% korting op alles!

8 likes

Ik hoop dat Costes korting heeftā€¦

Zal zalando meedoen met black friday? Weet iemand hoe dit eerdere jaren was?

Ik kreeg wel de melding vanuit de app dat ik nu al maar ā€˜mā€™n verlanglijstjeā€™ voor Black Friday moest gaan maken. Dus wel iets, maar wat geen idee.

1 like

Ja die kreeg ik ook (vandaar dat ik er ook aan dacht), en ik wil die topshop jamie gaan bestellen, maar als ze met korting komen wacht ik nog ff een week.