Chill dan ga ik meer dingen in mn mandje gooien
Ik ga losssss bij gymshark maandag
Doet Gymshark dan niet mee aan Black Friday?
Ze doen het al eerder. Kortingen tussen 20 en 70%. Alles staat al op de website nu, en maandag om 16:00 gaat het live.
Oh shit! Ik had namelijk ook een heel verlanglijstje, maar ik was van de vrijdag uitgegaan. Thanks!
Weet iemand of Vanilia ook mee doet? En met hoeveel korting?
Hoe valt gymshark?
Je vroeg het niet aan mij, maar je kan inderdaad op gymshark.com bestellen. Je kunt dan gelijk kiezen tussen Europa en Amerika.
Bezorgen kost $5 en is gratis bij bestellingen vanaf $50!
Ik vind de maten redelijk normaal vallen, maar sommige modellen vallen wat kleiner dan de andere. Mocht je tussen twee maten in zitten kun je denk ik beter de grotere bestellen.
Verder kun je je ook even opmeten volgens de size guide, dan weet je zeker dat je goed zit!
Thanks! Had m’n bericht net aangepast, zag al dat je gewoon op de EU site terecht komt inderdaad!
Haha sorry, moet kennelijk nog even wakker worden
Haha volgens mij gebeurden mijn aanpassing en jouw bericht ongeveer tegelijk!
@Grey helemaal eens met @George
Ik zou zelf zeggen als je tussen 2 maten in zit kies dan de kleinere in het geval van een legging/broek en een grotere in het geval van een shirt/sweater. Maar dat is denk meer persoonlijke voorkeur.
Dankje!
Weet toevallig iemand of de Sting vorig jaar ook meedeed? Ik wil graag een jurkje dus het zou leuk zijn als ze meedoen haha
Ik kreeg net al een advertentie van Nike, vanaf morgen 30% korting dus ga zo maar alvast eens kijken wat ik zou willen
Ik zie bij jou de microdelivery Peel staan en ik ben al een tijdje razend benieuwd naar dat product. Hoe is jouw ervaring en is het aan te raden bij een gevoelige huid met mee-eters/puistjes?
Heb net Dr. Martens besteld bij Zalando met 20% korting!
De bezorgkosten zijn pas gratis bij bestellingen vanaf 75 ipv 50 zie ik staan!
Weet iemand of het eventuele retourneren makkelijk gaat?
Thanks! Ze hebben nu alle maten tenminste. Mijn maat was telkens uitverkocht.
Ik ben op zoek naar een nieuwe Xbox en het liefst met assassins creed maar waarrrrr