Black Friday & Cyber Monday

Amazon had vorige week heel veel boeken in de sale voor black friday begint, dus heb toen mijn slag geslagen, haha. 22 boeken voor 83 euro. Waaronder ook heel veel hardcovers :heart_eyes: Verder denk ik niet dat ik wat koop.

12 likes

Yes

Geen Samsung, wel een goeie deal:

3 likes

Ik weet wel dat Batavia en Roermond outlet er korting op hadden

1 like

Ik heb onder het mom van “Wie niet waagt wie niet wint”, net met KPN gebeld om te vragen of ze misschien een aanbod kunnen doen (ben al sinds 2011 vaste klant en betaal €50 p.m. voor internet en tv). Warempel, het heeft zich geloond! De komende 9 betaal ik nog maar €32,50, daarna €42,50. Ik ben heel tevreden!!

45 likes

Dat scheelt een boel! Goed dat je gebeld hebt!

2 likes

Denk dat het wel een slim idee is, maar dat je niet de enige gaat zijn die het doet en dat Marktplaats straks vol staat met die dingen :stuck_out_tongue: Weet niet of je hem dan snel verkoopt. Anders kan je het altijd over een paar maanden nog een keer op Marktplaats zetten natuurlijk.

2 likes

Weten jullie heel toevallig of er ook ergens iPhones in de aanbieding komen?

So far alleen bij Amazon een klein beetje korting er op gezien

Dat lijkt er meer op
@Kauai je kan ook op sneakerjagers kijken, daar staat een heel overzicht welke site hoeveel % korting geeft

2 likes

Oh deze deal ! Helaas nu niet op voorraad maar komt wel weer zeggen ze. Zou de prijs dan het zelfde zijn en zou dit wat zijn ?

Thanks voor de tip, heb 'm besteld! Wilde een black friday aanbieding afwachten maar deze is helemaal mooi.

1 like

Ik heb Ticket to Ride omgeruild met Dixit, ik denk dat het speelplezier met dat laatste spel eindelozer is en ik kan het zelfs gebruiken tijdens mijn lessen als ik dat echt zou willen ;’) (goed excuus toch?)

Dus Sushi Go bordspel en Dixit bordspel voor 40 euro incl vzk

1 like

Als kerst cadeautje. Super chill die korting. Scheelt best wat waardoor ik nu nog wat meer geld over houd voor nog een cadeautje

4 likes

Voor televisies zou je eigenlijk ook in echt in de winkel moeten kijken.
Ik heb een er een paar jaar geleden een gekocht voor €400 goedkoper dan online. Maar televisies schijnen vrij snel verkocht te moeten worden omdat ze al snel te oud zijn. Als een filiaal dan te veel op voorraad hebben dan verkopen ze ze gewoon een stuk goedkoper.

2 likes

Weet iemand of sprsme ook mee doet?

Kun je die ook tegelijk inleveren? Al gevonden, 1tje per keer.

Amac heeft de 29e 5% korting op Apple producten. Niet veel, maar toch iets haha. Ik heb overigens vandaag een Apple Watch 4 besteld voor 380 ipv 430 euro bij coolblue dus ik zou het daar ook even in de gaten houden.

Nee helaas, ik woon in België, maar ga inderdaad ook eens de deals op Rains bekijken :smiley:

Bij Amazon punt DE zijn ze volgens mij 329…