Black Friday & Cyber Monday

Morgenochtend komen de coolblue aanbiedingen erop. Ik wil een combimagnetron en een broodrooster/contactgrill ofzo, dus ik ga het in de gaten houden

2 likes

Nee heb nog steeds iedere dag een sportkledingcrisis, dus zolang dat niet opgelost is heb ik meer nodig

1 like

Zo komt dat paard er nooit… :racehorse:

8 likes

Doet het bij mij helaas niet

Ik heb een aantal gymshark leggings op het oog! Een goed moment om ze te kopen morgen haha. Voor de mensen die ze hebben, hoe vallen ze? Moet ik een maatje groter bestellen of verschilt dit echt per persoon?

Gemeen!!

2 likes

Ik ben supportive, Karl. Ik gun je je paard! Alleen niet van mijn centen :smile:

2 likes

Serieus?! Heb om 22.08 uur mijn bestelling geplaatst :face_with_monocle:. Zal 'm weghalen, sorry voor de dode mus

Ik ben benieuwd of ik ergens beddengoed ga kunnen krijgen met een mooite aanbieding :slight_smile: iemand tips? verder ga ik vooral voor hardloopkleding.

Ik zal morgen proberen te denken aan je wijze woorden als mijn salaris gestort word :zebra:

Maakt niet uit, niks hoognodigs :smile:

1 like

Wel super fijn dat je dit zo duidelijk hebt voor jezelf! Ik wil veel dingen gewoon voor de heb, maar weet niet echt waar ik moet beginnen ofzo. Chaoss…

1 like

The Ordinary geeft de hele maand november al 23% korting!

2 likes

Ecco heeft een aanbieding in de Zalando lounge nu.

Ha ja, ik was vandaag aan het bedenken dat er best wel wat dingen zijn die ik al een tijdje op het oog heb (mooie handtas, huishoudelijke spullen etc), als dingen die ik sowieso zou kopen (make up/gezichtsverzorging/parfum/kerstcadeautjes), dus dat het handig is een lijstje te maken dat ik deze dingen kan checken en vooral niet te veel bij andere aanbiedingen mij laat overhalen :sweat_smile:

@Luzarl @Sok dankjewel voor de tip!

Ja klopt!
Ik moet zeggen dat ik hem eigenlijk zonder noise cancelling op het oog had, dus ik weet niet of ik het hel veel ga gebruiken.
Er zit een knop op dat je het uit of aan kan zetten.

Je hoort wel een beetje een ruis als je er echt op focust, maar bijvoorbeeld in de trein zorgt die ruis ervoor dat het meeste geluid wegvalt in een soort white noise. Je hoort soms nog wel wat achtergrond geluid maar minder storend vind ik. En met een muziekje erbij heb je echt bijna geen ander geluid.
Het feit dat hij over je oren heen gaat was voor mij het belangrijkste, dat zit echt zo lekker!

1 like

Veel plezier ervan!

1 like

https://www.coolblue.nl/product/817318/sony-wh-1000xm3-zwart.html Bij coolblue nu €249!

3 likes

Ik wil graag 30 seconds kopen en ik zie dat die nu bij bol.com 23.79 is. Weet iemand misschien of ik deze waarschijnlijk goedkoper kan krijgen ergens deze week?

Mocht je een goede deal tegenkomen laat het me weten. Ik zoek ook een tv

1 like