Black Friday & Cyber Monday

Pffff ik heb me toch laten verleiden. Heb ticket to ride en exploding kittens gekocht.

5 likes

Ja!

1 like

Ik kreeg gisteren een mailtje dat ze morgen (vandaag dus) al beginnen met Black Friday aanbiedingen voor members! Dus misschien daarom?

1 like

Bf begint vandaag voor de members

1 like

Eerste BF aankoop is een feit, 3000 stukjes puzzel van Jan van Haasteren voor 20,95 ipv 30,95. Woohooo!

10 likes

50% korting op selected knitwear maar ik vind het qua prijs niet zo spannend :face_with_monocle:

Oh grapje als je op de foto klikt zie je de aanbiedingsprijs pas!

Mooi koop! Bij bol.com?

1 like

Iemand een idee waar goede korting op Nike air Max is? Ik zie niet veel soeps op de Nikesite.

Ik heb een Sonos Beam gekocht voor m’n vriend bij Bol, uiteraard is hij nu € 40 goedkoper bij Coolblue. Huilen, kan ik die van Bol weer gaan terugsturen en is er bijna € 800 afgeschreven in twee dagen. Hopelijk wordt het snel geregeld.

1 like

:smiley:

16 likes

Ohh ik wilde de advent kalender ook kopen maar hij is online al uitverkocht :frowning:

1 like

oh wauwww ik ging direct kijken maar was al uitverkocht beiden. Jeetje wat een goeie deal, 24 paar sokken voor 10 euro!!

6 likes

Aaah supergoed!! Echt een mega goede deal.

Iemand enig idee of die happy socks adventkalender ook in de winkels ligt? Of alleen online?

Ik ben nog zoekende. Nike site stelt idd geen reet voor. Sneakerdistrict 10% is natuurlijk ook niks.

1 like

Ik heb nooit iemand om spelletjes mee te spelen echt want er komt bijna nooit iemand over de vloer (ik vind dat zelf niet echt fijn nog maar dat verandert langzzzaam) alleen deze spellen wil ik al heel lang graag

Bestellen met korting of lekker laten liggen? De kans dat ik ze binnen een half jaar speel bij wijze van spreken is echt vet laag :sob:

3 likes

Ja alleen dan moet ik iene miene mutte want ik vind ze wel allebei heel tof :stuck_out_tongue_winking_eye: En alleen Sushi Go betaal ik weer verzendkosten.

Wow lucky you! Hoe wist je er eigenlijk van? Want het staat niet in de folder volgens mij

caliroots heeft 30% op heel veel sneakers en mooie merken!

2 likes

Echt lucky you! Ze zijn normaal 70 euro!

1 like