Kun je die ook tegelijk inleveren? Al gevonden, 1tje per keer.
Amac heeft de 29e 5% korting op Apple producten. Niet veel, maar toch iets haha. Ik heb overigens vandaag een Apple Watch 4 besteld voor 380 ipv 430 euro bij coolblue dus ik zou het daar ook even in de gaten houden.
Nee helaas, ik woon in België, maar ga inderdaad ook eens de deals op Rains bekijken
Bij Amazon punt DE zijn ze volgens mij 329…
Voor de mensen die een Nintendo Switch willen kopen tijdens Black Friday (zoals ik): bij MediaMarkt zijn ze vrijdag €299! Heb dit iemand laten checken die er werkt.
Ja daar had ik het gespot maar ze hadden alleen nog roze helaas. Normaal maakt dat me niet zo uit maar het is voor een man die werkt in een mannenwereld vol met haantjes. Dus dan maar 50 eu extra betalen
Oh ja nee snap je helemaal
Ik hoop dat de nintendo switch ook in de aanbieding komt bij bol.com want ik wil die echt al zolang en heb nog wat bonnen liggen dus dat zou echt peeeerfect zijn haha
De Switch Lite is wel in de aanbieding vandaag, maar die zoek je vast niet…
Had ik gezien inderdaad! Wel nice, maar wil toch liever de normale switch haha
Ja snap ik! Ik zelf ook hoor, veel leuker.
Vandaag bezorgd?
Ik wil een nespresso machine kado doen maar geen idee welke. Volgens mij heeft bol donderdag keukenspul in de aanbieding dus hoop dat ik dan iets heb gevonden.
Heb me verder al laten verleiden voor kinderspul en moet me nu inhouden.
Top! Thanks!
Misschien zijn al dit soort codes persoonlijk, hij doet t weer niet bij mij
je moet een eigen code genereren zie bijgevoegd linkje van pepper
Omg ik wil dit! Is dit alleen online?
Edit: Ik zie dat je eerder al had geantwoord dat het alleen online was. Bummer! Goede deal!
Omg thx voor het melden.
Net falcon sneakers gekocht voor nu nog maar 48 euro ipv de 68 met bf korting er al af.
Thanks, nu is het wel gelukt!
Weet iemand of producten van laneige te verkrijgen zijn met bf?