Media Markt heeft aanbieding! Of zoek je tips over welke aan te schaffen?
Media markt ga ik bekijken!
Lidl had deals haha. Maar ik heb voor de rest niet zo veel verstand van stofzuigers.
Weet iemand goede “nachtjes weg” deals? Zag dat booking vanaf 27e wel 40% op selectie had. Wil graag iemand nachtje weg cadeau doen met sinterklaas.
Ik raak overweldigd door het aanbod van gymshark😫 welke zijn fijne leggings?
Hoelaat begint die hele Gymshark heisa nou? Ik ben te bang om iets te missen…
8 uur
Hij was nu net weer beschikbaar dus ik heb de kalender ook besteld heb nu gelijk een superleuk kerstcadeautje. Voor wie wil: ik zou af en toe weer even kijken. Nu maar hopen dat ze ook echt binnen komen.
Mochten er nog liefhebbers zijn.
Zie toevallig dat Ideal of sweden korting heeft op alle hoesjes etc.
50% op alles, 20% extra vanaf 59 euro.
Ik mag alleen de dingen kopen die ik al op het oog had en het moet minstens 60% off zijn.
20.00 uur maar je kan nu al op de site zien hoeveel korting wat is
Ik heb een Samsung 4K tv op het oog, maar hij is nu afgeprijsd op een aantal sites. Zijn er nog shops die gaan stunten met prijzen vrijdag? Ik ben bang dat hij vrijdag toch nog meer wordt afgeprijsd
Ik word hier gewoon duizelig van. Haha
Wel zojuist een airfryer van princess besteld via bol. Stond toevallig in de mediamarkt en zag dat die daar €71,20 was dus ik wou kijken of het dezelfde was als die ik had gezien en was bij bol dus dezelfde prijs! Had daar ook nog een cadeaukaart van €20 voor plus nog €2,50 extra korting dus heeft me nog geen €50 gekost.
En schoenen bij van haren die ik vorige week had laten staan omdat ik ze net iets te duur vond waren vandaag 50% korting
Ik word echt verleid om allemaal dingen te kopen.
Heb dit dekbedovertrek besteld met bijpassende hoeslaken. (Voor kerst heeft mijn moeder nog een ander overtrek gekocht).
https://www.laredoute.nl/ppdp/prod-350136244.aspx#shoppingtool=multipdp
Kunnen jullie inloggen bij Kruidvat? Ik blijf maar foutmeldingen krijgen.
Oh god ik heb ook een dekbedovertrek besteld terwijl ik nooit van plan was om er een te kopen
Ik ga maar niet meer in dit topic kijken haha. Maar wel heel blij met deze mooie aankoop trouwens!!! Dus toch bedankt voor de tip!
Voordeeluitjes.nl heeft aanbiedingen! Verder heb ik vandaag in mijn mailbox een mailtje ontvangen van NH hotels. Denk dat daar ook wat te vinden is.
Appie!
Ik heb bij smulderstextiel besteld!
Van die panters hou ik er maar eentje, welke is leuker?
- Boven
- Onder
0 stemmers
Ik krijg de hoeveelheid minuten te zien dat ik nog moet wachten dus kan nergens heen haha, gelukkig weet ik al precies wat ik wil