Camo in groen en high waisted flex in zwart besteld!
Zag daarna nog high waisted flex in grijs voor vet cheap maar toen was ie ineens al weg
Hij doet ook steeds 2 items in mn mandje als ik erop klik, irritant wel
Camo in groen en high waisted flex in zwart besteld!
Zag daarna nog high waisted flex in grijs voor vet cheap maar toen was ie ineens al weg
Hij doet ook steeds 2 items in mn mandje als ik erop klik, irritant wel
Zo echt totaal geen problemen gelukkig bij gymshark (althans ik wacht mân mailtje nog even af haha). 2 sportbhâs - die ik nu heb vallen echt van ellende uit elkaar en één legging
Ik zie die blue grey nog wel boor 15âŹ
dat vind ik wel echt lief van je! Maar ik ben meer een zwarte legging mens
Alles wat ik wilde heb ik. En bevestiging ook binnen gelukkig
koopt er vier
ze schijnen niet door, je ziet cellulitis wel in bepaald licht en ja de cameltoe ligt altijd op de loer
Ik heb 4 leggings besteld bij Gymshark, als ze passen mag ik er maar 2 houden haha.
Ok, het is één zwarte en één paarse geworden⊠Vital seamless in zwart en flex high waisted in paars.
Al het mooie spul was wel echt super snel weg. Had ook nog een flex high waisted in zwart in mijn mandje, maar die was weg toen ik afrekende?
Heb 1 legging (flex dark ruby) en 1 cute topje voor maar 9 euro.
Ik heb Reeboks besteld bij Zalando gisteren.
En ik aas op een wasmachine en koelkast. Ik ga binnenkort verhuizen, dus kan het goed gebruiken!
Gymshark Energy+ Seamless Leggings - Berry Red
Gymshark Flex High Waisted Leggings - Black/Charcoal
Gymshark Camo Seamless Leggings - Black
Yeah, alles wat ik wilde! Op mijn computer liep die site vast, op mijn mobiel ging het super soepel
help ik heb alles wat ik âwildeâ. Veel te veel dus. En een order bij gymshark eu en eentje bij gymshark nl oeps
plus nog 2 shirts voor mn boi
Yes, heb dit weten te scoren @ Gymshark
Gymshark Flex High Waisted Leggings - Black/Charcoal
Gymshark Camo Seamless Leggings - Black
Weet iemand toevallig wanneer en wat de deals bij colourpop zijn? Kan online niet zoveel vinden behalve dat er nu korting is op paletten, maar ik wil eigenlijk los gaan op lipproducten, dus komt er misschien nog een algemene korting of iets?
Ik wil heel graag pantyâs kopen via zalando. Weet iemand of er vorig jaar in korting waren?
Er zijn er altijd wel enkele die met vermindering staan maar vraag me af of ze op een groter gedeelte van het assortiment korting gaan geven.
Ik heb ook alles wat ik wilde van gymshark! Bij mij deed ie ook alles twee keer in mân mandje, heel irritant. En heb per ongeluk sommige dingen in xs besteld ipv s, maar we zullen zien. Hopelijk is het snel binnen
Lucky you! Ik ben ook af en toe aan het refreshen maar helaas
Ik heb niks van wat ik wou, dus nu heb ik allemaal dingen gekocht die ik eigenlijk niet wou en ook sommige zelfs een maat kleiner. Waarom ben ik zo