Black Friday & Cyber Monday

Ik heb een robot stofzuiger bij Coolblue gekocht en ik laat m pas volgende week bezorgen, zodat ik nog kan annuleren als bol.com met een betere aanbieding komt. :joy: Moeten die vervelende winkels maar niet de hele week aanbiedingen doen hoor, zo kan je toch geen overzicht houden.

11 likes

Ik had geen sportkleding nodig, maar door dit topic dus wel. Net een bestelling geplaatst bij Gymshark. Thanks guys!

Trouwens net ook een bestelling bij 4ever with everyone en NA-KD geplaatst. Tot zover mijn voornemen om tot vrijdag te wachten…

3 likes

Gister bij Bol maar ik kwam er te laat achter :sob::sob:. Wil er ook zo graag eentje bestellen…

Same here. Ik wist ook niet van die kalender af, maar wil heel graag die Beatles box hebben voor mijn vriend die groot fan is. Dus heel erg herkenbaar haha

2 likes

Weet iemand of the body shop na vandaag nog betere acties krijgt dan bij vier producten 30% eraf?

1 like

Ik heb ook maar de gymshark leggings besteld, de flex high waisted en Energy+ Seamless allebei in zwart. Gelukkig had ik nog een excuus want sport nu 3 keer in de week (geen idee voor hoe lang maar goed).

Ik lees dus op instagram dat bij best veel mensen hun bestelling werd geannuleerd nadat ze al een bevestiging ontvangen hadden van gymshark. Nu ben ik bang

In het ergste geval moet je je naam waarmaken en blijft er meer geld over voor het paardenfonds.

3 likes

ING rentepuntwinkel een optie?

Misschien bij Little Green Bag? Die doen heel vaak mee met van die kortingsdagen (van Glamour en Vougue enzo) dus misschien ook wel met Black Friday?

Ik ben zooo benieuwd naar de inhoud

Tot nu toe nog niks dus ik hoop op vrijdag!

Dit zou ik ook graag willen weten!

Vorig jaar was bol.com de goedkoopste.

1 like

Ik had gisteravond 20u een verhitte discussie met m’n vriend, dus heb gymshark sale gemist.
Wat restjes besteld maar helemaal niets van wat ik wilde… Dus mocht iemand lange zwarte leggings in XS / S willen retourneren: denk aan mij!

1 like

Weet iemand of er dierenwebshops mee doen met Black Friday? Mijn katers eten vrij prijzig dieetvoer dus als er kortingen zijn, sla ik even in.

Bij zooplus hebben ze wel aanbiedingen, maar daar moet het voer dan maar net bij zitten

Als iemand deze Happy Socks kalender spot in omgeving Amsterdam of Utrecht geef een gil! Baal echt dat ik dit niet eerder online heb gezien ook…

Ik kan me herinneren dat ze wel eens 40% gehad hebben op BF. Zou toch nog even wachten denk ik!

1 like

Ik heb uiteindelijk nog een bestelling gedaan bij Gymshark. Een paar van de dingen die ik wilde waren al weg (vital seamless shorts :sob:) maar ik heb een paar verschillende leggings en tops om thuis te passen. Nu hopen dat de perfecte zwarte legging erbij zit.