Weet iemand of je bij gymshark ook bijvoorbeeld 2 dezelfde leggings in maat S mag bestellen, of is het gelimiteerd tot 1 per persoon?
Ik heb geen idee maar het lijkt me raar dat je er maar 1 mag hebben. Zo lang zij maar verdienen en verkopen denk ik
Ik wil carcasonne bestellen op bol maar kom dan net €0,40 te kort voor de gratis verzenden. Nu zit ik in dubio of ik een of ander russisch boek van 0,40 bestel (die ik dus nooit ga of kan lezen whaha) of dat ik er nog een spel bij koop of iets wantja, of ik nou 2,50 aan verzendkosten betaal of 2,50 korting op een spel… ARgh ben zo niet bestendig tegen korting dingen. Is Qwixx leuk?
Ja, als je wel eens spelletjes speelt zou ik dan qwixx er bij doen, is leuk!
Iemand ergens een aanbieding gezien voor de Philips airfryer xxl?
Jaa Qwixx is echt leuk! Je hebt ook nog moeilijkere varianten die je erbij kan kopen. Echt mega leuk!
Als je niks nodig hebt, kun je ook altijd een cadeaukaart toevoegen. Die kun je dan de volgende keer gewoon gebruiken
Almooooost
Klaar voor Gymshark… wil minimaal twee zwarte leggings!
volgens mij wel! Laatste (en enige keer) dat ik daar retourde was het gratis met dhl. Ik zit echt in spanning hier omg, wel een goede manier om mn eigen anxiety te channelen haha
Hahhaha website spacete
Yes ik heb een zwarte legging!
3 leggings besteld en betaald
Ik zit ook te kijken ja. Zou best een roze willen om in te chillen, maar wil niks van @Karl_Lagerfeld wegkapen
Camo in groen en high waisted flex in zwart besteld!
Zag daarna nog high waisted flex in grijs voor vet cheap maar toen was ie ineens al weg
Hij doet ook steeds 2 items in mn mandje als ik erop klik, irritant wel
Zo echt totaal geen problemen gelukkig bij gymshark (althans ik wacht m’n mailtje nog even af haha). 2 sportbh’s - die ik nu heb vallen echt van ellende uit elkaar en één legging
Ik zie die blue grey nog wel boor 15€
dat vind ik wel echt lief van je! Maar ik ben meer een zwarte legging mens
Alles wat ik wilde heb ik. En bevestiging ook binnen gelukkig
koopt er vier