Black Friday & Cyber Monday

Bij mij vallen die leggings wel true to size. Ik heb xs en maat 34 in broeken, al mijn leggings (gymshark, myprotein, athleta en h&m) heb ik in xs

Ik zou M kiezen! Ik draag 38 (M in nike) en ik had een keer een S besteld van gymshark aan de hand van hun matenschema en vond die te strak. Een M was goed geweest

1 like

Ah ja dat kan goed inderdaad. Bedankt voor de tip en het meedenken!

Top! Ga gelijk kijken. Bedoelde inderdaad Nederlandse boeken. Maar tips voor Engelse boeken zijn eventueel ook welkom

1 like

Oeh weet ik niet zeker, misschien dat ik met paypal had betaald namelijk.

@Karl_Lagerfeld is gymshark koningin, die zal het weten!

1 like

Nee, het zijn 4 posters :blush:

Klopt, sommige posters zijn samenwerkingen en dan betaal je meer. 40 euro vind ikzelf ook erg veel geld dus met de 40% korting vind ik het een fijnere prijs. Link: https://desenio.nl/nl/shc-jump-poster

Die bovenste en onderste zijn dus trouwens voor mezelf. :hugs:

Ja die doen nu al mee, zag ik

Retourneren is heel simpel en gratis, beetje zoals zalando maar dan met dhl. Duurt wel langer geloof ik, maar ik heb nog maar 1x iets teruggestuurd

1 like

Hi mensen, wellicht al gevraagd maar zijn er leuke woon webshops die sales hebben?

1 like

Iemand toevallig nog ergens regenbroek met korting gezien?

ik heb er nog een proefje van. wil je die ook? ik vind het niet echt wat namelijk. kan kosteloos opsturen maandag

@zebra krijg net een bericht dat ze morgen geleverd worden, heb ze vanmiddag besteld :blush:

1 like

Na een paar daagjes nadenken heb ik DE noise cancelling koptelefoon gekocht.

4 likes

Oh dat is heel snel! Denk dat ik ook maar ga bestellen

Ik ga gewoon helemaal niks kopen :metal:t2::metal:t2::metal:t2::metal:t2:

5 likes

Ticketmaster heeft op enkele events 50% korting, oa. ook songfestival feest

Ik heb weleens met iDEAL betaald en toen een groot deel van mn bestelling retour gestuurd. Alles werd nadat mn retour verwerkt was binnen een dag of 2 teruggestort. Hoefde ik niks voor te doen en ging soepel.

1 like

Zara doet het al !

1 like

Deze schoenen maar dan voor €154 op de nubikk website zelf. Zit hier al weken op te wachten, dat ze in de korting komen. Nu hopen dat ze goed zitten

4 likes