Nu ook nog 10% extra korting als je Plus Member bent.
Alleen is alles van mn lijstje uitverkocht in mn maat
Yes! Heb besteld
Ah jammer dat alles is uitverkocht in jouw maat
@soleado oh wow dan zullen het er echt maar een paar zijn geweest! Ga er zelf eigenlijk wel vanuit dat ze hem alsnog annuleren en dat het een fout is geweest.
Ik betaal dan altijd zelf via Paypal zodat je beschermd bent mocht er niks/iets slechts geleverd worden
Ik wil (ga) morgen naar een outlet. Hoeveel zin ik ook heb, hoe zenuwachtiger ik word van de gedachte dat het gekkenhuis wordt.
Voor alle sneakerheads: dit weekend is Snea.ker.ness weer in Rotterdam en daar had Woei vorig jaar een sample sale. Toen vond ik 3 paar voor €180,-. Hopelijk zijn ze er dit jaar weer!
Verder wil ik misschien een nieuwe winterjas, maar ik heb vooral een error in mijn hoofd. Ik heb niks nodig, maar wil inslaan haha.
Woei is er dit jaar weer!
M’n gymshark bestelling is ook binnen! Ik verwachtte een plastic zak, maar er stond ineens een grote doos binnen (7 kilo ook!)
Ik heb per ongeluk een paar verkeerde maten besteld, dus mocht er iemand toevallig willen ruilen:
Ruilen
Ik heb de flex strappy bra blue grey en de poise wrap around in pink en light green allemaal in xs, ik zoek deze in s.
Nu wachten op de volgende twee bestellingen
Dit topic moet ik echt op negeer gaan zetten.
Niet goed dit allemaal
Lief, thanks! Maar die heb ik ook besteld, komt nog binnen als het goed is.
Gvd waarom open ik dit topic elke keer
Mag niet alles houden wat ik door jullie bestel hoor haha (leg graag de schuld buiten mezelf oké)
De korting is alleen niet helemaal juist berekend volgens mij, dus ik neem morgen even contact op met de klantenservice. Twee van de vier zijn alvast vooruitbestelde cadeautjes voor anderen. Jullie mogen raden van welke ikzelf enthousiast werd.
Edit: kortingscode BC40
ik heb er twee besteld, eentje van nylon en eentje van polyester. Geen idee of die glad of zacht is eigenlijk. De gladde legging die ik zelf heb is ook van nylon (van athleta)
zara is vanaf 8 uur!
Nog niks #paniek
De dreamy 2.0 zijn van polyester, en de roze is er nog in 3 maten. De dreamy mesh en de dreamy ook, en ook allemaal veel beschikbaar. Ziet er alsnog vrij zacht uit, niet heel glad… Ik krijg mijn dreamy 2.0 ook pas morgen binnen, dus kan niet checken helaas
Ik hoop echt dat de switch morgen of maandag in de aanbieding komt. Of wat games. Vrees het niet maar het zou zuur zijn als ik het nu bestel en dan wel korting zou krijgen