Black Friday & Cyber Monday

Vriendin werkt er (in Apeldoorn) en zegt dat ze niet meedoen.

1 like

Bij de Linda koptelefoon staat 7 januari levering, geldt dit ook voor de koptelefoon of alleen het blad? Weet je dat toevallig?

Ik heb hem ook besteld en kreeg gisteren de koptelefoon binnen. Dus geen 7 januari :wink:

2 likes

ik ga morgen om 07:59 voor de aldi staan voor de uggs :+1: dit topic is een vloek en een zegen

1 like

Hahaha ik dacht dat ik de enige was :see_no_evil:. Ben wel benieuwd hoe hard ze zullen gaan :woman_shrugging:t2:

Een voordeel dat de Aldi 2 minuten lopen van mijn huis af zit :ok_woman:t2:

1 like

Hahah vreselijk he! Ja ik twijfel… of bij de kleine bij mij om de hoek of de grotere op 15 min rijden

100 euro als ik het goed heb

Ik zou gewoon beginnen bij die om de hoek! En hebben ze ze niet kun je om kwart over bij die andere zijn, zo snel zal het toch niet gaan? :woman_shrugging:t2:

Dat lijkt me Inderdaad stug. heb alvast gezegd dat ik later ben op werk :joy: laat je weten of het is gelukt?

Haha, ik ben gelukkig (bewust :joy:) vrij! Succes morgen!
Jaa zal ik doen!

2 likes

Bij mij was het er na een dag!

1 like

Dankje voor deze bevestiging want ik dacht dat ik leip werd :sweat_smile: Hoeveel mensen zouden dit niet hebben opgemerkt? Echt slordig van Desenio en de wantrouwende pessimist in mij gaat er meteen vanuit dat het met opzet is.

Dat heb ik ook bij mn Zara bestelling. Maar er zitten ook geen sale producten bij die nog op voorraad zijn en daar staat ook een streep door.
Dus ben benieuwd…

Yes, die heb ik wel gehad. Jij nog niet?

Flying tiger heeft morgen 20% korting op alles dus nog maar even wat extra kerstballen halen :+1:t3:

1 like

Haha word leip van dit topic, daar gaan m’n moneyzzz

5 likes

Ik heb precies het tegenovergestelde. Geen zin/behoefte om op zoek te gaan naar dingen die ik eigenlijk niet nodig heb. En alles is zo onoverzichtelijk. Bovendien is er helemaal niks dat ik anders ook voor de volle prijs had gekocht (zo bepaal ik voor mezelf hoe nodig ik het vind). Dus het ziet er naar uit dat het bij één paar sneakers blijft die ik toch al moest vervangen.

26 likes

Haha ik wil graag ruilen in dat geval! :see_no_evil: Vorige keer opende ik dit topic met €0 en shitload aan rekeningen, maar nu met baby op komst koop ik echt van alles voor de kleine. Op zich nuttige dingen, dat scheelt dan weer wel denk ik :sweat_smile:

Oh ja maar die dingen heb je ook wel nodig, lijkt me. Dan beter nu met wat korting toch?!

1 like

Een Philips somneo wakeuplight bij Fonq. Krijgen nog 30 euro cashback en dan kost hij uiteindelijk 109,90. Stond al op onze wishlist. Kom maar op met dat zonnige ochtendhumeur!

4 likes