Heb toch ook iets besteld. Heb eigenlijk ook m’n op een badjas jas, maar deze is ook mooi… Maakt het kiezen weer lekker lastig
Ik moet zeggen dat ik echt niet meer zonder mijn WUL kan. Als de mijne kapot gaat, zou ik hem meteen (ook voor de volle prijs) vervangen.
Heb je voor mij toevallig een linkje van deze aanbieding? Op de één of andere manier kan ik het op de site niet vinden.
Ik heb daar al vaker naar zitten kijken maar ben altijd bang dat het niks voor mij blijkt te zijn en het zonde van het geld is
https://abonnement.linda.nl/linda-meiden
Hier staat het tussen. De bovenste is met roze koptelefoon en bijna onderaan staat Linda meiden met zwart/grijze koptelefoon.
Thanks!!
Je mag de mijne een weekend lenen als je wilt. Doordeweeks heb ik 'm te hard nodig. Het was wel even flink wennen in het begin, maar nu heb ik 'm helemaal naar wens ingesteld en word ik 's ochtends echt beter wakker. Maar ik ben dan ook wel echt gevoelig voor licht. Bij een gebrek aan licht (ook in bioscoop) gaat mijn lichaam meteen in standje slaap. Dus van het licht in de ochtend denkt mijn lijf: hop, wakker wooordennnn.
Dit topic is slecht voor mij en m’n banksaldo
Waarom verrekent kwantum nog geen korting ik wil mijn stoelen speciaal wakker gebleven tot 12 haha.
Ik heb dus nog nooit iets terug gestuurd ik hou altijd alles hahaha
Lidl tv check !
Ik had een tijd geleden schoenen besteld bij Puma met 30% korting. Alleen had ik een maat kleiner nodig en nu is er eindelijk weer 30% korting dus top. Volgens mij is er zelfs meer af gegaan. Eindelijk weer goede schoenen met een dichte zool
De laptop die ik wou, heb ik 120 euro goedkoper kunnen kopen!
Ik wou graag een krabpaal via tectake.nl bestellen maar die site ligt er al sinds gisteren (28/11) uit? Heel bizar.
Hmm ik kan gewoon op die site kijken. Misschien eens via een andere browser proberen?
He ja! Zo is het gelukt.
En omg wat een scam. De krabpaal is al steeds 62 euro geweest. Gisterenochtend 72 euro.
En nu staat hij ‘afgeprijsd’ van 125 euro naar 72 euro
Nee joh, wat belachelijk!
Misschien heeft zooplus krabpalen in de aanbieding?
Idd echt belachelijk! Degene die ik een tijdje geleden op Zooplus zag, is ook niet afgeprijsd.
Ik ben nogal kieskeurig op een goede krabpaal dus ik denk dat ik hem gewoon aan de normale prijs ga aankopen dan
Ik heb vandaag de winterjas die ik al maanden wil met 40€ korting kunnen kopen. Kreeg nog gratis verzenden en een thermosfles erbij ook. Hoop dat hij er lekker snel is want ik heb het steeds koud.
Ik heb een nieuwe bril gekocht (299 i.p.v. 480) en een oven (30% korting). 2 dingen die ik sowieso ook had gekocht zonder Black Friday, dus die korting is heel mooi meegenomen . En verder denk ik niet dat ik nog iets zal kopen, ik heb niets meer nodig.
Bol heeft huawei en xiaomi voor €10! Heb net een Huawei P20 128gb besteld