Blind getrouwd België

Ja ik denk ook dat ze gaan samenblijven, maar ik vind hem soms wel heeeeel klef.

Ja die Tatiana haar reactie op dat cadeau was echt vreemd? Ze bedankt hem ook niet eens? Ik vind haar totaal niet sympathiek overkomen en Lothar blijft maar zijn best doen…

Ben ook heel benieuwd of het wat wordt tussen Nick & Christophe, moest wel lachen om Nick’s chakra massage :joy:

Ben benieuwd waarover Laura en Sonny een woordenwisseling krijgen volgende week… Hij doet trouwens wel echt zijn best en is mega geduldig.

2 likes

Ik vind dit programma zoveel leuker dan MAFS. Minder sensatie, geen hijgende presentator in de nek van de kandidaten steeds en veel leukere bestemmingen

3 likes

Ja oei Tatiana haar reactie op dat cadeautje… Ze verpest ook gewoon elke keer de sfeer. Ik snap niet dat je niet een beetje moeite doet om gewoon beleefd/aangenaam te zijn voor de ander. Vond ik bij Laura ook wel, zoveel zagen terwijl de ander alles goed probeert te doen verlopen.

Winnie en Jonah vind ik wel lief, ik hoop dat dat blijft. Ze zijn wel heel klef maar toch krijg ik er niet het gevoel bij dat ze te snel gaan of dat het ineens gaat mislopen (wat ik meestal wel heb bij kleffe koppels :p)

Nick en Christophe ook echt leuk maar moeilijk in te schatten of er een romantische klik of aantrekking is vind ik.

Eindelijk ook gekeken :grin:

  • Winnie x Jonah: enorm klef, maar ze zitten precies op dezelfde golflengte dus komt goed denk ik!
  • Nick x Christophe: dat Mexico liedje van Nick… Ik zou gillend weglopen, zo veel plaats vervangende schaamte!!! Gelukkig vond Christophe het dan weer geweldig! Ben benieuwd hoe zij het gaan doen na de reis. Ze communiceren wel goed precies.
  • Tatiana x Lothar: amai wat is daar aan de hand, Tatiana doet zo zuur. Die reactie op dat cadeautje?? Vreemd
  • Sonny x Laura: ben benieuwd waarover die ruzie volgende week gaat gaan. Sonny doet wel enorm zijn best. Ik zou echt ambetant worden van iemand die zo passief is (ja alles is goed, ik weet niet,…). Natuurlijk gebaseerd op die paar momentopnames.
3 likes

Yay, nieuwe aflevering:

  • Nick en Christophe <3 Blijven mijn favorietjes. Die vlag, dat etentje in de regen, … ik word er zelf gelukkig van.
  • Blij voor Winnie en Jonah dat ze even klef zijn. Niet mijn ding, maar leuk voor hen.
  • Laura :scream: Er zijn grenzen aan een slecht humeur. Get yourself together. Maar ik ben zooooo is een flauw excuus. Be strong, Sonny!
  • Tati en Lothar :scream: Dat gesprek over koriander. Wat. was. dat.
8 likes

Jaaaa van Christophe en Nick kan je niet anders dan vrolijk worden! Zo leuk als zij samen de slappe lach hebben. Denk wel dat Christophe meer chemie voelt dan Nick.

Laura is inderdaad wel… intens :sweat_smile:. Ze wil volgens mij overkomen als een stoere, nonchalante chick, maar heeft eigenlijk een heel klein hartje (en een groot dramaqueen-gehalte, jeetje). Wel knap dat Sonny zo positief blijft, hij was bijna euforisch omdat ze gewoon tegen hem praatte in de auto? Heb echt met 'm te doen.

4 likes

Ik vind Laura echt een ambetante

Wat een ongemakkelijkheid zeg bij Tatiana en Lothar. Tatiana ziet Lothar gewoon echt niet zitten en ik snap dat je er niet vrolijker op wordt als je de hele dag samen bent met iemand die je amper kent en met wie het totaal niet klikt en dan ook nog eens een camera op je neus. Maar zooo, ze straalt totale desinteresse uit en ze lijkt het niet eens meer op te kunnen brengen zo af en toe nog wat te praten. Ik vraag me af wat zij van tevoren voor beeld van haar deelname had. Volgens mij heeft ze Lothar geen enkele kans gegeven.

Die klefheid van Winnie en Jonah is inderdaad nmsmvpe. Hoewel ik trouwens niet helemaal zeker ben dat ze er echt hetzelfde in staan. Soms denk ik dat Jonah zijn hele leven met Winnie al voor zich ziet en dat Winnie het nu op vakantie heel erg naar haar zin heeft en daar helemaal in meegaat, maar dat dat misschien een beetje verandert als ze terug zijn in het echte leven. Maar ik weet het niet hoor, we gaan het zien!

Verder vond ik het zoo ongemakkelijk dat Winnie en Jonah weer ontvangen werden alsof ze Willem Alexander en Maxima zijn, bij dat vorige hotel ook al :confused:

6 likes

Die losse kusjes steeds van Winnie en Jonah, helemaal mee eens dat ze eens een keer echt moeten zoenen. Daar spat ook helemaal geen romantiek vanaf. Een beetje alsof ze elkaar al jaren kennen en in een sleur zitten.

Sowieso verbaasd het me dat er zo weinig romantiek is bij alle stellen. Ja oké, tussen Sonny en Laura en Tatiana en Lothar zie ik het sowieso niet gebeuren. Maar Nick en Christophe lijken het onwijs leuk te hebben samen en als ik een van hun was dan had ik bij die zonsopgang bij de tempel echt de kriebels gehad om even stil te staan, in stilte te genieten, en echt eens goed te zoenen.

Ik denk wel dat een tactiek zoals Winnie en Jonah beter werkt dan hoe Sonny en Laura het aanpakken. Als je klef met elkaar omgaat dan kan het volgens mij sneller uitgroeien tot een echte liefdesrelatie dan wanneer je mega veel afstand houdt zoals Laura doet. Ja, ze kennen elkaar pas kort, maar je zit wel 24/7 bij elkaar en dan gaat de tijd veel sneller lijkt mij?

Ik denk ook dat je een beetje jezelf voor de gek moet houden, ik weet niet hoe ik het juist moet omschrijven maar als je met een houding van “dit is echt iets en ik vind mijn partner heel leuk, aantrekkelijk, ik wil hem aanraken, knuffelen, zoenen, etc.” dat je jezelf er dan ook beter aan over kunt geven dan wanneer je in je achterhoofd steeds denkt “oei dit moet iets worden, maar ik ken hem nog niet, is hij wel de ware, help, stress, twijfel”.

Maar misschien heb ik er gewoon te weinig verstand van. :stuck_out_tongue: Het kan natuurlijk ook gewoon echt niet klikken en dat ze het gevoel van HELP niet meer uit hun hoofd krijgen.

Laura die net eens deftig afscheid nam toen Sonny vertrok :broken_heart: “Saluu”

Ik vind Nick wel nog altijd leuk, dat met die worst en aardappels of de biowijn opmerking :joy:. Ik kan wel niet meer op een normale manier naar bananen kijken, door onschuldige kinderhandjes geplukt.

1 like

haha :joy:

Laura die in Bali zei dat ze zich in het echte leven anders ging gedragen


Nog steeds een moeilijk mens. Heb medelijden met Sonny!

2 likes

Laura: ik heb ruimte nodig
Ook Laura: ik wil meer complimentjes

:roll_eyes:

Christophe omdat ik een rare vlaggenobsessie wel kan appreciëren :joy:

4 likes

Voor de mensen die Nick ook hilarisch vinden: volg hem op insta! @sillywommers

Hij post echt grappige dingen over z’n dagen in quarantine haha.

Ik volg Laura ook op instagram. Ze gaf gisteren aan dat ze deze aflevering zelf ook niet ging kijken omdat ze de afleveringen een tijd terug al had moeten zien en het heel moeilijk vond om te zien hoe erg ze in de knoop zat met zichzelf. Ze geeft al aan dat het vanaf volgende week beter gaat, dus ben erg benieuwd!

1 like

Haha, toptip. Voor de twijfelaars (hij heeft zijn profiel op privé staan), hij heeft zich vandaag verkleed als Davy Jones uit Pirates of the Caribbean (die met zijn tentakelbaard) :see_no_evil: Compleet met baard gemaakt uit worsten!

1 like

Ah ik ben ook benieuwd. Ik vind het zo jammer dat ze zich zo erg afsluit en zelfs dan nog een soort afwijzing ervaart vanwege Sonny… Ze lijkt heel weinig zelfinzicht te hebben of nogal egocentrisch in het leven te staan, maar wellicht omdat ze in de knoop met zichzelf zit. Bij de trouw leek ze echt een toffe en zo enthousiast, hopelijk komt dat terug.

Over de aflevering van gisteren:

  • Winnie en Jonah: gaan bij elkaar blijven denk ik. Hangen mega hard aan elkaar en willen alles samen doen (ik zou er gek van worden) maar voor hun is dat precies wat ze willen.

  • Tatiana en Lothar: ik snap eigenlijk niet goed waarom ze niet beter met elkaar klikken? Ze lijken mij wel op hetzelfde niveau ofzo te zitten? Qua was ze willen in het leven, levensstijl en ritme enz?

  • Nick en Christophe: ik vind hen zo leuk samen en ze communiceren precies ook heel goed. Ik snapte Nick volledig ivm dat etentje. Ik zou gek worden als er vrienden komen en je hebt geen idee wat je gaat eten. Chaos! Ik twijfel wel of ze meer gaan worden dan vrienden, jammer.

  • Sonny en Laura: Laura deed eindelijk meer haar best, joepie! Jammer maar het lijkt veel te laat voor Sonny, die jongen is precies op.

5 likes

Ja inderdaad. Je moet ook helemaal niet iets passen als je dat niet wil, zeker niet iets kopen!
Laura heeft zichzelf denk ik te “positief/anders” beschreven. In haar omschrijving staat dat ze spontaan, goedlachs, open boek en enthousiast is. Op basis van wat we op tv zien zou ik dat toch niet zeggen.

Ik weet niet wie ik moet quoten want wil op zoveel van jullie reageren :sweat_smile:

  • Laura&Sonny: Heel rare activiteit om te “bonden”: samen gaan shoppen, iets wat Sonny volgens mij niet eens graag doet? Waarom ga je niets doen dat je allebei leuk vindt, iets sportief zoals muurklimmen ofzo? Laura lijkt me inderdaad iemand die een kneedbaar poppetje wil, maar daar dan ook weer niet tevreden mee is omdat ze meer een “bad guy” wil.
    Lijkt me kut als ze hierna iemand wil leren kennen, want ze komt niet echt sympathiek over in dit programma. (Ben bijna zeker dat ze niet samen blijven) Vond het wel zielig om te zien dat Sonny zichtbaar heel ongelukkig is, maar ik denk dat hij hierna in 1 2 3 een nieuwe vriendin heeft.

  • Winnie&Jonah: Lijkt nog steeds een goede match. Volgens mij is Winnie ook begripvol over het feit dat Jonah bijvoorbeeld nog nooit alleen gewoond heeft.

  • Christophe&Nick: Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik hun zo’n goeie match vind. Ik vind hun allebei HEEL leuke mensen met toffe humor en goede open communicatie maar ze lijken me zo verschillend in het leven te staan. Christophe is heel milieubewust en Nick lijkt daar dan weer totaal niet mee bezig te zijn (5 kledingkasten met enkel zomerkleding, niet biologisch kopen/eten…) Maar goed, misschien is dat ook niet echt een dealbreaker voor hen…

  • Tati & Lothar: Lothar zei in een interview dat ik zag op VTMgo dat hij de humor van Tati geweldig vindt en to be honest denk ik ook wel dat ze op zich wel goed samen passen. Tati boycot alleen de hele boel en doet niet eens moeite. Zonde, want ze geeft hem niet eens een kans! Hoe moeilijk is het om een paar weken even moeite te doen?

4 likes