Blind getrouwd België

Vind dat Tati sowieso elk gesprek erover afkapt en redelijk bot daarin is (of nou ja, gereserveerd). Ik zie echt elke keer een Lothar die daar het gesprek over opent en zijn gevoelens probeert te uiten, en Tati die dan zegt “ja, is lastig he” of “tja, het leven.” en daarmee elk gesprek doodslaat. Heb echt met die jongen te doen.

8 likes

Ik vind Tati en Lothar vandaag eigenlijk heel leuk overkomen samen!

En Laura is een totaaaaaal ander persoon als ze bij de andere kandidaten is? Mega sociaal, maar als ze naast Sonny zit, staat haar gezind op onweer.

Zo jammer dat Tati en Lothar niet dichter bij Stijn en Nuria aan tafel zaten! Vond dat Stijn en Nuria goede tips gaven

4 likes

Dat vond ik ook! Erg jammer dat de koppels eens niet verplaatst zijn naar de andere tafel om daar ook wat ervaringen te horen…

2 likes

Ja idd! Want Tati zei direct “ah zie je wel!” toen dat lovey dovey oud-koppel zei dat ze in de huwelijksreis de klik voor het eerst voelden, terwijl Stijn & Nuria zeiden dat ze toen nog geen klik hadden. Tati had die hello fresh-vergelijking ook moeten horen, jammer!

1 like

Hoe sociaal deed Laura nu?? Amai wat een verschil.

Ik vind Jonah irritanter en irritanter worden. Altijd met zijn geforceerde mopjes de grappige uithangen. Ik zou er knettergek van worden.
Ook constant zo aan elkaar zitten. Leuk voor jullie maar duidelijk dat de andere kandidaten zich er aan spiegelen en het zich aantrekken.

Ik hoop nog steeds dat het goedkomt tussen Christophe en Nick!

4 likes

Inderdaad, de frustratie was ook op Sonny’s gezicht af te lezen. Ze probeert bij de rest van de kandidaten zo spontaan, aanwezig en leuk over te komen, terwijl de bij hem alleen maar een gezicht tot op de grond heeft.

2 likes

Ik irriteer mij echt aan Laura, volgens mij heeft zij echt een gebrek aan zelfinzicht. Zij ziet zichzelf als een spontaan blij ei maar ik vind het meer overkomen als een rol die ze speelt in gezelschap. En die arme Sonny deed aan het begin zijn best maar heeft het nu gewoon opgegeven, kan ik helemaal begrijpen want je wordt toch triest van zo’n situatie.

Winnie en Jonah vind ik heel leuk samen. Zou zelf gek worden van zijn grapjes maar zij lijkt het leuk te vinden dus goede match.

3 likes

Ja dit gevoel heb ik ook.

Nou ik zit er klaar voor. Ben benieuwd naar Lothar en Tati want denk dat de “ontknoping” van hun vanavond is!

1 like

Die kat is toch echt wel mijn favoriete figuur uit dit seizoen.

15 likes

Hahaha jaaa, die stoel omver smijten, en dan schrikken en wegspringen :joy:

1 like

Ik vond de ‘zwoele’ (:joy:) scène tussen Winnie en jonah wel cute, en vond het leuk om te zien hoe zelfverzekerd Winnie is! Soms komt ze ook wel beetje als een ‘pleaser’ over, dus vond het leuk dat we nu ook deze kant van haar zagen. Denk echt dat ze forever samen blijven haha, ze zijn echt een goede aanvulling op elkaar qua mensen maar ook qua leven denk ik!

En ik hoop nog steeds zó erg dat Nick gevoelens gaat krijgen voor Christophe. Ik vind ze zo leuk samen :sob:

5 likes

En ik ben wel blij dat de ‘ontknoping’ volgende week is van alle stellen want ik ben te nieuwsgierig haha.

1 like

Ik vond het juist zo cringe haha, met die ‘‘hier zien ze ons niet’’. Leek wel Temptation island. Ben het wel eens dat ze goed bij elkaar passen!

Haha ja, ik dacht even dat we daarna nachtbeelden zouden krijgen, of geluidsfragmenten van een giechelend koppel :sweat_smile:

Nick en Christophe in de auto :heart_eyes::musical_note: Bye bye bye :notes:

4 likes

Ik krijg echt de rillingen van Jonah. Wat een figuur. Op de motocross zo roepen, zo zeveren en zwanzen brrrrrr. Absoluut niet mijn soort persoon. Heel blij voor Winnie en ze passen precies bij elkaar, maar ik hoop voor haar dat ze niet binnekort zijn sokken of onderbroeken moet klaarleggen.

Ik hoop nog steeds op een goed einde voor Christophe en Nick!

Zotte Tati was heel blij om terug naar huis te gaan precies haha.

Ik vind Laura hilarisch. Denken dat er nog een kans is maar Sonny zijn gezicht zegt heel de tijd het omgekeerde.

5 likes

Ik had echt zo gehoopt dat de vriendschap en de herinneringen aan de huwelijksdag Tati en Lothar nog bij elkaar zou brengen. Dat er toch een spark zou ontstaan. Maar dat is misschien iets te “filmisch” gedacht :joy:

5 likes

Echttt? Die indruk heb ik dus totaaaal niet. Hij lijkt mij iemand met een druk sociaal leven maar ook iemand die zijn vriendin daarin wil betrekken en haar absoluut respecteert? Gek hoe dat zo anders kan overkomen he? Vond hem soms zelfs eerder “onderdanig” overkomen, door bijvoorbeeld eerder één van zijn sociale activiteiten af te zeggen voor haar.
Hij is ook niet mijn type hoor en ik hou zelf ook niet van dat kleffe gedoe, maar hij komt mij eigenlijk helemaal niet dominant over…

1 like

Haha heerlijk toch? Daarom kijk je toch zulke programma’s. Love it :grin:

1 like