Blind getrouwd België

Ja inderdaad, dat is het. Zo ouderwets van gedachtengang en zijn man/vrouw beeld denk ik. Ook heel dat opgehemel van zijn woonplaats. Staat zo ver van mij af, kan mij dat niet voorstellen. Precies het beloofde land. (Maar ik ben dan ook iemand die liefst niemand op straat of in de supermarkt tegenkomt dusja)

Ook Jonah zijn perfect beeld van een zondag. Samen naar de motorcross en dan bij de familie zitten. Alle vrouwen samen kijken naar babyfoto’s en de mannen gezellig naar de koers kijken. Helemaal prima maar zo cliché en traditioneel. (Al dit gebaseerd op die ene keer dat ze dit doen haha)

Misschien is het ook wel omdat hij zo lang single is geweest. Hij komt soms zo kinderlijk over en alsof Winnie een soort godin is.

Heerlijk wel, de typische Vlaamse mens analyseren. Samen met Blind Gekocht echt topprogramma’s om eens goed te klagen over mensen.

8 likes

Ik denk zeker dat het er mee te maken kan hebben dat hij nog nooit een echte serieuze relatie heeft gehad (denk ik toch?). Dat hij mogelijk te hard in het beeld zit dat van zijn thuis heeft meegekregen, vrij tot zeer traditioneel. Ik denk nu wel dat Winnie iemand is die haar mannetje hierin kan slaan en hem daarin gaat bijsturen.

Oh echt, heeft hij nog nooit een relatie gehad hiervoor?

Vond trouwens wel dat ze hem ook wat anders hebben voorgesteld op TV… (Niet dat ik hem in het echt ken hoor :sweat_smile:) Een beetje als een snulletje die nog bij zijn ouders woont, terwijl dat blijkbaar gewoon was omdat er in zijn huis gewerkt/verbouwd werd? Althans, dat had ik toch begrepen uit de aflevering van zondag?

Oh oke, dat had ik gemist dat dat al in de eerste uitzending zat.

Maar ja precies, dat van die onderbroeken :woman_facepalming:t4:

1 like

Oh ik zou zo graag oude seizoenen willen terug kijken… Echt jammer dat het nergens online staat :frowning: maar ik ga ook even wat op YouTube zoeken, goed idee.

Ja, die keek echt ongelukkig op de trouw haha

1 like

Hahaha ja zij wou weglopen. Ze zijn beiden van Kortrijk en hebben dus deels dezelfde vriendengroep, maar kenden elkaar niet. Ze zei dat haar vriendinnen zeiden dat Stijn zo’n toffe vlotte man is (iets in die trant), maar dat zij alleen een stijve hark ziet.

1 like

Is dat niet wat je hier deels ziet?
https://www.youtube.com/watch?v=9FTJTQiHkZM vanaf 1min ongeveer

Inderdaad zoals slurfhondje hierboven zegt. een stijve hark en het niet zien zitten.

Klopt wel dat het misschien goed is om het minder serieus te nemen, als in niet zo nadenenken over alles en samen plezier maken.

1 like

Sonny en Laura: neen en Sonny is blij dat het voorbij is. Die jongen is er al enkele weken precies helemaal klaar mee

Nick en Christophe: blijven getrouwd, maar gaan over enkele weken/maanden toch uit elkaar

Winnie en Jonah: blijven zeker getrouwd + Winnie legt over enkele maanden de sokken en onderbroeken van Jonah klaar

7 likes

Kan je eigenlijk scheiden om die druk van de ketel te halen, maar wel blijven daten/een ‘gewone’ relatie aanhouden? Dat zie ik hun nog doen dan.
–> Natuurlijk kan dat. Alles kan hé.

Ik heb ook mee zitten huilen! Wat een eerlijke communicatie, zowel naar elkaar als naar zichzelf toe.

2 likes

Ja Nick en Christophe :disappointed_relieved: wens hen allebei het beste toe, lijken mij zo’n lieve en leuke mensen

Laura was hilarisch. Naar het einde toe gaat ze alles geven, maar Sonny zijn gezicht altijd donderwolk haha.

Winnie en Jonah ja, zoals verwacht.

Ik heb zo hard gehuild om Nick en Christophe.

Kleffe Jonah ging natuurlijk weer op zijn knieën, tsss.

Zag deze daarnet op Twitter passeren, column van Christophe:
https://zizomag.be/columns/de-scheiding-van-het-jaar-gay

4 likes

Ik ook :pleading_face:. Vond het echt bitterzoet, ik voelde de pijn van een onbeantwoorde liefde maar zo mooi hoe liefdevol ze bleven naar elkaar toe, zonder verwijten.

Jaa echt heel knap. Ik kreeg echt tranen in mijn ogen van hun speeches.

Ik hoop dat het toch nog goed is gekomen na de opnames, dat de aantrekkingskracht voor Nick er is gekomen zonder camera’s.

En ugh ik vind Sonny en Laura echt het saaiste koppel ooit in blind getrouwd. We hebben nog altijd geen idee wie Sonny is en of hij überhaupt een persoonlijkheid heeft. En Laura is dan blijkbaar zo’n doorzetter. De eerste helft van het experiment leek ze me alleszins allesbehalve een doorzetter. Je kan je toch niet eerst wekenlang zo gedragen en dan vinden “tja als het van mij afhangt gaan we door, mja, ik ben dan ook geen opgever”. Gij hebt een geslaagd experiment onmogelijk gemaakt toen ge alle enthousiasme uit Sonny hebt gezogen, en durft nu nog te doen alsof hij diegene is die opgeeft.

13 likes

Ik werd ook wel een beetje kriegelig toen Laura de vergelijking trok met “dat het in elke relatie wel eens zwaar is” en “elk stel wel eens gezegd heeft te willen scheiden”. Het is zeker waar, maar het zijn niet de argumenten om door te gaan met een relatie van een maand die voor geen meter loopt. Daar werd ik ook wel verdrietig van, dat je daar dan voor wilde settlen idd.

1 like

Je heel raar!

Laura: “Ik wil getrouwd blijven.”
Sonny: “Dit gaat niet werken.”
Laura: “Nee inderdaad, dit gaat niet werken, hahahahaha”

Like huh? Ze wil getrouwd blijven, maar denkt ook dat het niet gaat werken? Had veel volwassener overgekomen als ze had gereageerd met dat ze het jammer vond bijvoorbeeld ipv zo lacherig doen terwijl ze wel getrouwd wil blijven. Ze wil zich altijd veel stoerder voordoen dan ze is, volgens mij.

Op Twitter zag ik trouwens veel mensen lyrisch zijn over Sonny, maar is dat niet gewoon omdat hij “normaal” overkomt in vergelijking met Laura? :sweat_smile:
Hij lijkt me iemand die weinig zegt, bijna geen initiatief neemt en helemaal niet zo sociaal is… Zoveel leuke en grappige momenten hebben we van hem ook niet gezien?

4 likes

Helemaal mee eens. Vond het ook zo raar toen hij terug naar huis ging en dingen zei zoals: nu kan ik eindelijk terug gezond koken, mijn vrienden zien, sporten, …

Want dat kon je niet toen je bij Laura zat? Lijkt mij niet alsof ze dat erg had gevonden?

En altijd zeggen: ‘ik wil avontuurlijke dingen doen’. Ja ok stel dan iets voor in plaats van gewoon te klagen?

Jammer dat we trouwens Laura haar kat niet meer gezien hebben in de laatste aflevering. Top figurant!

3 likes

Mwah, ik vind ook wel een klein beetje “het slachtoffer”, maar dat maakt hem toch niet ineens een mega catch?