Blind getrouwd België

Ahh die grap met dat FC de Kampioenen was toch grappig, vond het echt stom hoe Hanne (?) reageerde.

Trouwens ik kan Hanne/Dave/Dennis/Nathalie echt niet uit elkaar halen

1 like

Vind Sven minder irritant per aflevering, en vond het jammer dat Veerle niet in hetzelfde bed wil slapen. Snap dat ze de klik niet voelt, maar geen enkel koppel is al beter geworden in blind getrouwd door op de zetel te slapen? Uiteindelijk kent ze hem nog maar 1 week, de huwelijksreis, wat geen normale setting is. Zonde, nu blokt ze het gewoon af.

Candice & Marijn en Nathalie & Dennis waren zo gezellig samen, echte feel good tv. @Higgs_boson ik snap wat je bedoelt, zie het ook!

3 likes

Zij maakt echt problemen van niets. Dat stuk vond ik zo irritant. Goede argumentatie ook van Dave. En dan gaat zij hem steeds onderbreken, flauw doen, op haar gsm kijken, etc. :roll_eyes: Ik heb steeds meer moeite met haar, altijd zo negatief.

3 likes

Ik kon niet snappen waarom die experts naar Kreta vliegen om gewoon te vragen hoe dat het is geweest. Ik zou echt liever wat leerpunten zien van hen. Wat kan er beter, wat vonden ze leuk en zo kan je met frisse inzichten samen gaan wonen.

Nu was het zo kort, waarom ben je dan expert vraag ik me af. Dat doen MAFS Australië en USA beter.

5 likes

Idd ik vond het vorige seizoenen beter waar ze belden met de psycholoog en opdrachtjes kregen om te doen zoals bv bepaalde vragen aan elkaar stellen. Dat mis ik nu wel.

1 like

Marijn: Mijn jas is vuil.
Candice: dat niet alleen, schoon is hij ook niet.
Hahaha zo’n opmerking zou ik ook kunnen maken :joy:

1 like

Wat heeft Sven een geduld zeg!

Die discussies tussen Hanne en Davey. Die zitten gewoon op een heel ander niveau. Ik vind het echt zielig voor hen. Ik zou het ook wel vreemd vinden als iemand in je huis is en niets zegt of interesse toont, maar zij geeft ook altijd commentaar op alles.
“Ik heb nog nooit gedate met iemand die zo fijngevoelig is.” pfffff kan wel zijn maar zo gaat hij zich niet meer op zijn gemak voelen

Love Candice. Lijkt mij echt een leuk mens. Ik hoop dat het lukt tussen hen.

Ik vond Dennis en Nathalie heel leuk samen, mooi om te zien hoe zij dichter naar elkaar toe groeien.

3 likes

Ik vraag me af of zij echt dichter naar elkaar groeien eigenlijk. Vind vooral Nathalie echt heel goed in small talk maar wie ze nu eigenlijk is, geen idee…

Hanne was misschien beter aan Nathalie gekoppeld die stelde wel die vragen bij het binnenkomen in huis.

5 likes

Haha ik dacht precies hetzelfde over Nathalie. Die zaten bij die ouders thuis en die was zo goed in small talken, heel vlot, super sociaal. Ik dacht echt “wow zo moet dat”.

2 likes

Ik vind Dennis en Nathalie nu ook echt wel leuker worden samen! Dat zou nog wel eens kunnen uitbloeien tot iets moois. Gaat bij hun misschien niet snel maar ze hebben wel echt plezier samen.
Sven en Veerle kunnen er volgens mij net zo goed mee stoppen. Zij ergert zich aan alles en dit gaat toch niks worden zo… Ook sneu voor Sven dat hij constant zo z’n best doet om alles voor haar goed te doen, maar zij ketst alles meteen al af.
Dave en Hanne zie ik ook echt niet gebeuren hoor. Ik snap de tegenstrijdigheden wel tussen hun maar het lijkt ook niet of ze er echt aan werken? En in het huis van Hanne dat hij zo probeert om mee te doen en het goed te doen en zij snauwt hem gewoon af dat alles niet goed is. Dan kom je ook niet lekker uit je schulp denk ik… Wel een enorm contrast toen de visite er was en daarna. De sfeer was meteen weer helemaal dood

Voor de Nederlanders onder ons: ik dacht steeds waar doet Hanne me nou toch steeds aan denken qua gezicht? Maar ineens wist ik het: Billie uit Utopia (ja sorry, dat keek ik :see_no_evil: )!

2 likes

_20210330_182810
Haha love christophe

7 likes

Ik heb de afgelopen afleveringen gemist dus ben nu aan het bingewatchen :sweat_smile: maar ik snap dus écht niet waarom ze Veerle en Sven gematcht hebben? Ze passen toch helemaaaaaal niet bij elkaar?

Love Candice en Marijn! Weet iemand trouwens waarom hij nog thuis woont? Niet dat ik wil judgen maar hoezo woont hij op 36jarige leeftijd nog thuis? Vind dat ook helemaal niet bij hem passen? Toch niet hoe hij overkomt in ieder geval.

1 like

Nee ik snap Veerle en Sven ook echt niet! Jammer dat ze in afl. 1 niet vaker die experts aan het woord gelaten hebben. Vroeger filmden ze de afwegingen toch? Ben benieuwd of ze volgende week het experiment al zullen stop zetten, lijkt wel zo in de vooruitblik.

Van Marijn was ik ook even in de war. Dacht dat hij in zijn ouderlijk huis was blijven wonen, en dat zijn ouders dus verhuisd waren. Maar nu zat die moeder daar ook?

1 like

Misschien was ze er om op de dieren te passen? Ik heb gister alle afleveringen bekeken. Heb het idee dat Nathalie en haar match wel naar elkaar toe groeien. Veerle en Sven snap ik echt niks van. Hij denkt volgens mij ook bij elke activiteit laat ik m’n camera maar meenemen dan kan ik nog wat anders gaan doen dan met Veerle praten :rofl:

Volgens mij is dit iets gebruikelijker in België dan in NL. Ik woon in België en ken wel een paar mensen (30+) die ook nog bij de ouders wonen. Meestal omdat hun vorige relatie uit is en dan wonen ze (tijdelijk) terug bij ouders of gewoon omdat ze al lang geen serieuze relatie gehad hebben en geen drang voelen om weg te gaan. Bij mannen komt dit wel vaker voor heb ik de indruk.
En als Marijn graag woont in een huis met enorme tuin en veel huisdieren, dat gaat lastig zijn om te huren. (Ik ga er even vanuit dat het moeilijk is om zoiets alleen te kopen).

Neemt niet weg, dat ik het zelf ook niet zou doen hoor. Zou na de een paar dagen al knettergek worden bij mijn ouders.

Ik heb medelijden met Sven, hoewel ik Veerle wel snap. Dave lijkt me een hele lieve jongen maar ik zou ook gek worden van hem (dat vind ik al van het begin en wordt nog maar eens bevestigd).

Nathalie en haar match zijn leuk samen, dat zie ik nog goed komen.

Marijn is mijn droomman, als iemand zijn dubbelganger kent, holla at me :joy:

Oei net gekeken, ziet er naar uit dat er weer maar 1 geslaagd koppel uit komt. En inderdaad, waar ik eerst vooral Hanne vervelend vond… is dit nu toch helemaal omgedraaid.
Heb die tekst van dat lied van tijdens het babysitten eens opgezocht, maar echt vreemd dat hij denkt iets te kunnen bereiken door dat op te zetten.

Haha Davey. We zitten niet in een film, waar muziek een communicatiemiddel is he. Ik vind het echt zielig voor hen dat ze gematcht zijn. Ik hoop echt dat ze zich samen op zijn minst nog een beetje kunnen amuseren want nu is het gewoon pijnlijk om naar te kijken.

Veerle en Sven. Heel jammer, maar ik denk dat Veerle iemand van een heel ander niveau zoekt. In het begin leek Sven heel irritant, maar als we de beelden mogen geloven, was hij echt een lieve oprechte man. Wel knap hoe ze allebei hierover konden praten.

Ik kan Nathalie nog altijd niet inschatten. Ze komt zo berekend over. Ik hoop voor Dennis dat het goedkomt.

1 like