Wat goed dat je het toch nog een keer probeert! Hoop dat het deze keer beter zal gaan en anders weet je dat je het niet trekt. Je geeft ook/wel bloed? Want dat is ook al heel goed hè!
@Evert wat vervelend, snap wel dat je voorzichtig bent en niet zo’n zin hebt om te gaan als je de vorige keer zo flauw werd. Zo’n naar en eng gevoel om bijna flauw te vallen, brr. Praktische oplossing, maar helpt het mss om iemand mee te nemen die je op kan wachten en evt weer naar huis kan brengen? Als je wel graag wil geven kan het fijn zijn om te weten dat je iig weer goed thuis komt. Sterkte iig!
Ik mag morgen weer, heb er helemaal zin in haha! Mijn bloedbank zit in de stad en door kom ik sinds corona bijna nooit meer dus leuk om daar weer eens te zijn. En ze hebben altijd lekkere snacks voor erna dus daar ook zin in!

Ik ben nu alleen superduizelig, ik vergeet altijd dat de man met de hamer bij mij altijd een paar uur later pas komt. Maar goed, hoef ook niks meer te doen dus prima. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen, ik vind de mensen bij Sanquin altijd zooo lief. Worden ze daarop geselecteerd ofzo haha. Altijd van die lieve, verzorgende types. Vandaag ging dat ding steeds piepen omdat het niet goed stroomde, blijkbaar omdat ik koude handen had. Toen ging 1 vrouw mijn hand warm wrijven
Ik weet niet, vond het gewoon zo’n lief gebaar haha
). Was een tijdje terug tijdens het plasma doneren niet lekker geworden en toen zijn ze eerder gestopt, toen belde ze de werkdag erna nog even om te checken hoe het ging. Vond ik echt goed. En toen iemand een keer misprikte kwam ie daarna ook echt weet ik veel hoe vaak zn excuses aanbieden en tijdens de donatie nog helemaal bij me zitten enzo (al was het rustig en was het meer omdat hij toch niets anders te doen had gok ik haha).
Waarschijnlijk omdat zo’n warme dag was. Toen de naald er weer uit ging spoot het helemaal