Mij lijkt dit een leuk boek om te bespreken!
Ik nomineer de geheugenpolitie
Greenwood heb ik al gelezen en vond ik niet zo’n leuk boek. Wel een heel geschikt boekenclubboek trouwens.
Die van Cindy Hoetmer is niet beschikbaar voor ereader zag ik dus die mag eraf
Een dag te laat, maar hier de poll!
- Hebben en zijn, Dimitri Verhulst
- Het schuilhuis, Rachel van Charante
- De waarheid over ze zaak Harry Quebert, Joël Dicker
- Greenwood, Michael Christie
- Het kleine meisje van meneer Linh, Philippe Claudel
- De geheugenpolitie, Yoko Ogawa
- Picknick op het Ijs, Andrej Koerkov
0 stemmers
Als je omhoog scrolt kun je linkjes naar de boeken vinden. Je kan 2 boeken kiezen. De poll sluit morgenavond om 20:00u. Als er nog geen winnaar is, maak ik een poll van de hoogste twee. Die sluit dan dinsdagavond om 20:00u.
Hoihoi, de uitslag van de poll is bekend! We gaan met z’n allen het boek ‘de geheugenpolitie’ van Yoko Ogawa lezen. Zullen we als einddatum 11 december 2022 doen?
Ga je mee doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het lijkt mij leuk om net als de vorige keer tussendoor ook dingen te delen door spoilers te gebruiken. Het is dan wel handig om er bij te zetten waar je ongeveer bent in het boek. Dan kan iedereen voor zichzelf kiezen of die de spoiler wil lezen of niet.
Ik heb er weer zin in!
@moderators kan de topictitel misschien weer aangepast worden? Is het eigenlijk ook mogelijk dat we dit zelf kunnen doen?
Ik zal de titel veranderen! Het is helaas alleen mogelijk voor de mods om titels te veranderen.
Al gelezen, wel erg mooi!
Volgens mij heb ik 'm door jou ooit op m’n leeslijst gezet
Ha leuk!
Ik heb hem ook al gelezen! Echt een mooi boek
Ik heb hem gekocht, en doe mee! Stond al een tijd op mijn TBR dus mooie gelegenheid om die nu eens op te pakken.
Leuk, ik doe ook mee! Ga eerst m’n huidige boek nog even uitlezen (wij waren hier) daarna begin ik met de challenge. Hopelijk loop ik niet teveel achter op de rest.
Al gelezen
Mijn mening:
De eerste helft mooi, maar naar het einde vond ik het steeds minder worden
Ik heb hem vorig jaar al gelezen dus ik sla deze keer ook over!
Ik doe mee, leuk!
Ik wilde deze al lezen, dus ik doe ook mee! Inmiddels besteld bij Boekwinkeltjes
Ik heb 'm al gelezen dus ga de discussie hier zeker volgen! Eén scène is me zo bij gebleven in dat boek: als er nog amper eten is en de hoofdpersonen met moeite een pannenkoek hebben gemaakt/gekocht en dat die dan wegwaait tijdens een storm THE PANCAKE! Echt hartverscheurend vond ik dat
Ik heb hem uit! Heel leuk om hem later hier samen te bespreken, benieuwd wat anderen vonden
Maar wat vond je er zelf van?