Leuke boeken! Heb een aantal al gelezen, benieuwd welke het wordt.
Ik merk dat het boekenclubidee toch niet bij mij past. Ik vind het wel leuk om ‘samen’ te lezen, het helpt mij ook om te gaan lezen, soort stok achter de deur. Maar praten over het boek is blijkbaar niks voor mij Dus ik doe denk ik voor spek en bonen mee, even afhankelijk van welk boek het wordt.
Otmars zonen is het eerste boek van Buwalda’s trilogie, geen idee of het over Ootmarsum gaat
Ik wil “Moord in de Oriënt-expres” van Agatha Christie nog graag op de lijst.
Het ligt denk ik ook aan het boek. Bij Emma haakte ik af, terwijl anderen het volop gingen bespreken.
Maar het is inderdaad een goede stok achter de deur en als je iets erover wilt zeggen brand je lekker los. Ik vind het wel fijn dat ik het dan hier kwijt kan ipv random iemand die geen idee idee heeft waar ik het over heb
Prima toch! Zelf heb ik wel wat besproken nav het vorige boek maar als ik dat niet gedaan had, had ik het ook leuk gevonden mee te lezen over wat er gezegd is. En inderdaad een goede stok achter de deur om te lezen.
Moet de titel van dit topic ook niet aangepast worden, mensen die hier niet constant meelezen denken anders dat 't Hooge Nest nog bezig is en hebben dan geen kans om mee te doen/mee te stemmen over een nieuw boek.
Welk boek lijkt jou leuk om te lezen?
Hierna kunnen een nieuwe poll maken met een keuze uit de top drie.
- Familiegeluk
- Bonita avenue
- 't Puttertje
- De avond is ongemak
- Het jaar dat Shizo K. verdween
- Otmarszonen
- Moord in de Oriënt-expres
- De witte kamer
0 stemmers
Leuk dat er een nieuwe poll is! Ik heb uiteindelijk zowel Emma als 't Hooge Nest uitgelezen (ook al was dat voor beide een heel stuk na de deadline) en ik heb ze allebei eigenlijk erg graag gelezen! Heel verschillende boeken wel, haha. Van 't Hooge Nest had ik eerlijk gezegd best lage verwachtingen, maar eens ik er goed in zat, vond ik het heel interessant (en emotioneel). Ik heb ook veel bijgeleerd. En na Emma heb ik Clueless nog eens gekeken, blijft leuk.
Zullen we om 12 uur de poll sluiten en de top drie poll erin gooien?
Mij trekt het allemaal niet, dus ik sla deze keer over
Ik sla ook over!
- Het jaar dat Shizo K verdween
- 't Puttertje
- Otmarszonen
0 stemmers
Zullen we dan voor het jaar dat Shizo K. verdween gaan? Is er genoeg animo? Ik wil nu echt meedoen! Ik sta nog steeds in de wachtrij voor 't hooge nest bij de bieb haha, dus dat was een beetje een faal.
Leuk, ik doe ook graag mee als Shizo K. wordt gelezen!
Same heb het jaar dat … al gereserveerd maar alsnog twijfelachtig of ik die op redelijke termijn binnen heb.
Ik heb ook superlang op 't Hooge nest moeten wachten. Het jaar dat Shizo K verdween is nu ook uitgeleend in mijn bieb, en ik denk dat het bij velen wat langer duurt om 'm te bemachtigen.
Maar ongeacht wat het wordt. Wat zullen we als einddatum nemen, 1 april?
Bij de eerste poll hebben 28 mensen gestemd en we zitten bij de tweede op 18… Nog één dag de kans geven om mensen te laten stemmen?
Mij lijken ze alledrie leuk! 't Puttertje heb ik al in huis
De poll is gesloten. Het jaar dat Shizo K verdween gaan we lezen!
Leuk!
Trouwens voor alle Emma lezers, er komt binnenkort een verfilming van Emma in de bios! Nu kunnen we daarheen gaan en lekker literair zeggen dat we het gelezen hebben
Ik heb gisteren 't hooge nest uitgelezen. Was een beetje laat omdat ik er niet echt in kon komen maar na de eerste paar hoofdstukken kon ik het bijna niet meer wegleggen!
Het jaar dat Shizo K verdween trekt me, in de eerste instantie, niet heel erg maar ik ga toch mee doen.
Misschien word ik wel weer verrast en daarom is zo’n boekenclub juist leuk