Het boek van Agatha Christie heb ik lang geleden al eens geleden. De verfilming was ook wel oké!
Edit: er zijn veel meer verfilmingen blijkbaar. Ik had die van 2017 gezien.
Het boek van Agatha Christie heb ik lang geleden al eens geleden. De verfilming was ook wel oké!
Edit: er zijn veel meer verfilmingen blijkbaar. Ik had die van 2017 gezien.
Leuk! Ik ga denk ik in het Nederlands lezen via de Online Bibliotheek. Daar is ook het (Vlaamse) luisterboek beschikbaar
De Nederlandse versie staat toch wel op Kobo Plus? Daar heb ik 'm in ieder geval vandaan.
Ik heb hem een hele tijd geleden al gelezen maar ik vind het wel leuk om mee te kletsen denk ik. Ik ga volgende week ook naar de film. Ga zelf wel the bell jar lezen!
Ik heb hem helaas al gelezen, dus ik sla deze ronde over!
Ik heb Rivierkreeften al gelezen, dus zal wel meelezen en misschien iets bijdragen als ik het me nog herinner haha. Glazen Stolp had ik ook al gelezen dus de laatste stem ronde heb ik niet meegedaan want mij maakte het toch niet uit.
Leuk dat er weer een boekenclub is! De titel kan aangepast worden
Leuk, ik had hem al in het Nederlands op de ereader staan, dus kan al snel beginnen!
Murder on the Orient Express heb ik al gelezen maar vond ik heel leuk! Echt een aanrader.
Goed idee om tussendoor in spoilers te posten.
Wat ik wel merk in het serietopic is dat iedereen weer op elkaars spoiler gaat reageren en dat je dan niet meer goed weet waar het over gaat. Kunnen we afspreken om alle spoilers een titel te geven? Bijv. het hoofdstuk of de pagina(s)?
Ik ga zo even kijken of ik het boek in Kobo kan vinden en anders bestellen.
Leuk dat we weer een boekenclub hebben!
Superleuk, ik lees ook mee! Lees normaal in het engels maar ik had hem even ingekeken in de boekhandel en er zitten best wat dialect achtige dingen in die ik sws niet ga begrijpen anders haha, dus ga hem in het nl lezen
Ik ben daarom toen ik 'm las geswitcht van engels naar nederlands! Vond ook de natuurbeschrijvingen soms best lastig terwijl ik verder ook veel engels lees.
Ja goed idee! Als het over de stijl van schrijven oid gaat dan kan dat wel zonder spoiler lijkt mij?
We kunnen ook nog wat vragen bedenken die je kan beantwoorden als je het boek uit hebt?
Ik zou het boek ook op m’n moeders e-reader zetten, maar bleek dat ze hem al had gelezen als ‘Het moerasmeisje’. Zo irritant als titels worden veranderd
Vaak kan je die voor de wat boekenclub achtige boeken ook online vinden. Ik kijk bij dat soort boeken bijv. vaak op Bookriot; 10 Book Club Questions for WHERE THE CRAWDADS SING | Book Riot
(In de vragen zitten geen echte spoilers, maar als je liever blind het boek in gaat niet de link openen)
Ik denk dat ik wel ga meelezen! Boek staat al een tijdje op mijn te lezen lijst, dus dit is goede motivatie om er eindelijk aan te beginnen
Hij staat ook op Storytel (NL versie, zowel luister als e-book). ENG versie staat er niet op
Nog beter, hoeven we geen vragen te verzinnen
Ja strak plan om na 5 september zonder spoilers vragen te beantwoorden
Leuk, ik doe ook mee. Ik zit in een boekenclub en de vorige keer hebben we dit boek besproken. Ik ga het niet herlezen, maar weet nog wel goed wat ik vond dus kan vast meepraten!
Bij het volgende boek wil ik ook meedoen! Ik heb dit boek pas gelezen (de Engelse versie) en de film gezien en ik vind beide heel erg mooi
Grappig, ik ontdek dit topic nu pas en heb toevallig vorige week Daar waar de rivierkreeften zingen gelezen. Ik had al een soort review gepost in het boekentopic, ben heel benieuwd of elementen daaruit jullie ook opvallen dus ik blijf lekker meelezen in dit topic