Haha dat had ik met middernachtbibliotheek!
Oh shit, die staat ook klaar voor mân vakantie haha! Mijn god, ben nog simpeler dan ik dacht.
Nee joh iedereen leest toch wat die leuk vindt. Zoveel mensen zoveel smaken. Er zijn ook heel veel die het wel goed vinden. Het is niet voor niets verfilmd.
Bouqet reeks lezen mensen trouwens ook en daar doet men vaak minachtend over. Nou ik heb eens in een interview gelezen waar zoân boek aan moet voldoen voordat die uitgebracht wordt en dat is een hele lijst. Zo makkelijk is het dus niet.
Ik heb het dit weekend uitgelezen, ik vond het een mooi verhaal en ik heb me niet gestoord aan de geloofwaardigheid. Het leest inderdaad lekker weg en ik vind het altijd leuk om te lezen over mensen die leven in afzondering, helemaal als ze moeten leven in een omgeving wat mij niet bekend is. Ik vond het dus vooral leuk om te lezen hoe ze haar leven leeft en overleefd in de wildernis. Het boeide me eigenlijk niet zoveel wat er met Chase was gebeurd.
Ik vraag me af hoe ze de accenten in het Nederlands hebben vertaald
Ik heb hem op vakantie uitgelezen, veel tijd hier dus in 1,5 dag uit. Niet helemaal ondersteboven van, maar las wel lekker door vond ik.
Samenvatting
Ik vond de beschrijvingen van de natuur mooi, wel beeldend beschreven. Maar vond vooral de dialogen niet zo veel diepgang hebben, vooral een opsomming van wat er gezegd werd maar veel. Vond de vergelijking met het filmscript wel passendâŠ
Had ook het idee dat sommige onderdelen wel iets meer uitgewerkt konden worden, bijv over Jumpinâ had ik juist wel wat meer informatie gewild⊠Maar goed, al met al wel een vermakelijk boek. Vond de ongeloofwaardigheid niet heel erg storend.
Het allerlaatste hoofdstuk (over de gedichten) vond ik echt weinig toevoegen haha.
Ik heb hem net uit! Vond het een oké boek, maar niet meer dan dat, en vond het omdat het zo gehyped was wel wat tegenvallen. Dialoog was inderdaad vaak een beetje geforceerd en onnatuurlijk voor mijn gevoel, maar ik las 'm in het Nederlands en daar heb ik dat gevoel wel vaker, hoe was dat bij de mensen die hem in het Engels hebben gelezen?
Uiteindelijk heb ik wel goed door kunnen lezen, dus dat vond ik leuk. Plottwist was wel vrij voorspelbaar, vond ik.
Dialoog was in het Engels niet heel veel beter. Vond het wel een prima boek, een weglezer. Ben wel benieuwd hoe ze dat taaltje in het NL hebben vertaald!
Heb hem toevallig net gekocht voor mân vakantie dus ben benieuwd! (En voor zover ik kan lezen met een baby )
Ik kom niet verder dan blz 1 omg sorry gaat em niet worden.
Update: ik heb hem uit maar wat een vreselijk boek omg. Ik wilde hem per de uitlezen maar dit is echt helemaal niks voor mij plot was ook al snel duidelijk
Ik heb t boek een paar dagen geleden ook uitgelezen en vond het wel oke. Vond de beschrijvingen van de dingen in de natuur wel interessant en het verhaal opzich prima, maar ook niks speciaals dus waarom dit boek al een aantal jaren wordt gehyped?? idk
Ja het was wel echt een succes dit keer! Heel leuk. Als het boek te krijgen is via de bieb ga ik sowieso mee lezen.
Ik heb hem thuis liggen dus ik ben voor, haha. Jack Edwards (BookTuber) had hem al in zijn 5 mooiste boeken van dit jaar video.
Die heb ik ook liggen
@Era @Salmiak @Frambozentaartje @kringel @Veertje @Kookwekker @Baymax @Nebula
Er was sprake van dat we Murder on the Orient Express (die vorige keer tweede was geworden) zouden lezen nadat het rivierkreeftenboek uit was.
Hebben jullie zin om dit inderdaad te doen? (en uiteraard ook alle andere mensen die dat mee willen lezen)
Oh leuk! Ik wil wel mee doen.
Ja leuk! Ik wil ook meedoen
Ja leuk! Ik moet nog wel even op zoek naar het boek!
Leuk, en leuk dat er ook al meer mensen mee willen doen dan die toen gestemd hadden. Laten we die dan inderdaad gaan lezen!
Je kunt het boek als engels ebook kopen op bol voor 91 cent, voor degenen die een ereader hebben.
Wanneer zetten we de einddatum? zondag 16 oktober?
Of vindt iemand dat te kort/lang?