Voor mij zou dit prima zijn!
Leuk, ik doe ook graag mee! Het boek staat ook op de online bibliotheek voor de mensen die lid zijn van de bieb
@moderators mag de titel van het topic veranderd worden naar
āBoekenclub - Agatha Christie - Moord in de OriĆ«nt-Expressā?
Bedankt
Ik heb m al eens gelezen dus sla deze ronde over maar vond het wel een aanrader!
Past ook goed bij dit seizoen
Heb de film gezien, is het dan nog leuk om het boek te lezen? Aangezien ik het plot al ken, maar vind boeken vaak beter dan films.
Ik heb deze gelezen en vind het inderdaad een aanrader
Ik vind dat wel leuk ja, maar ik geef ook niet zoveel om spoilers. Ik vind het vaak juist leuk om meerdere versies van een verhaal te zien/lezen. Ik heb de film ook gezien en heel lang geleden ook een oudere verfilming maar dat maakt mij niets uit.
Ja absoluut! Weet niet welke film je hebt gezien, maar een vrij recente kon ik niet kijken omdat er allemaal dingen in zaten die niet met het boek klopten.
Ja de meest recente idd! Thanks
Heeft er iemand tips voor een goede betaalbare e-reader? Is Kobo een aanrader met Kobo+ abonnement?
Had je al in het boekentopic gezocht? Daar staan een hoop ervaringen en tips.
Ik ben er bij! Was toevallig laatst al een paar blzās begonnen dus nu kan ik hem doorpakken haha.
Nee nog niet haha! Ga ik doen.
Hij staat ook op de Storytel app, zowel luisterboek en e-book
En in Kobo plus
De kobo nia is erg simpel maar prima, heeft verstelbare helderheid en is lekker licht en klein. En een kobo+ abo is wel chill, je kan lekker veel boeken downloaden en hij zet ze gewoon automatisch op je ereader als je die aan de wifi hebt gelegd. Ik doe het meestal voor een paar maandjes en zet het dan weer stop, het hele jaar vind ik voor mijn leeshoeveelheid te duur
Blijven de boeken er dan op staan? Of lees je dan ook maar een aantal maanden? Ik vind dit echt een lifehack
Nee die gaan wel weg volgens mij maar ik lees alleen veel in de zomervakantie dus als ik dan voor 1-2 maanden een abo heb is het voor mij prima
Ik doe ook mee! Ik heb de Engelse versie hier nog liggen
Ik had nog een boekenbon en heb deze versie ermee gekocht!
Boek waarin ik nu bezig ben nog uit lezen en dan ga ik met deze starten.