Leuk! 1e keer dat ik ook mee doe, hopelijk houd ik dit ook vol haha
Zo leuk! Dankjewel allemaal. Heb inmiddels de berichtjes binnen, zal ze morgen beantwoorden en dan kunnen we beginnen!
@Nescio Bedankt De titel heeft te maken met de theorie waar het boek op gebaseerd is (De stelling van de eindeloos typende apen)
Leuk! Ik doe ook graag mee. Boek gereserveerd bij de bibliotheek, hopelijk komt hij dan snel. Ps ik kan hem niet vinden in de online Bibliotheek, anderen wel?
Leuk! Ik kan helaas niet zelf checken of ‘ie bij de online bieb beschikbaar is
Oké, ik heb echt veel meer DMs gekregen dan verwacht ik zal iedereen antwoorden die al iets gestuurd heeft, maar dan sluit ik het nu want volgens mij is de groep groot genoeg (en mag ook niet eindeloos exemplaren weggeven, helaas)
Yes, mijn bieb had hem staan, doe graag mee met de leesclub l.
Ik heb 'm in de kast liggen, maar nog niet gelezen dus ik doe graag mee!
Leuk idee!
Wat leuk!!! Ik heb hem al gelezen, maar ik lees graag opnieuw mee!
Ik wil denk ik wel mee doen, beetje afhankelijk van wat we als datum voor het uit hebben ervan kiezen!
Oh interessant. Ik dacht dat de titel te maken had met de “white monkey” cultuur in China.
Ik ben ook benieuwd en doe graag mee. Ik zal je dm’en.
Heel leuk, ik doe ook mee en heb hem via de Kobo shop gekocht!
Moet even nog een ander boek uitlezen en dan lees ik graag mee, ben benieuwd.
Dankjewel voor alle reacties!
Oké, als het goed is heb ik zojuist iedereen een berichtje gestuurd.
Zullen we het boek in vier weken proberen uit te lezen, net zoals de vorige keer? De einddatum is dan 15 augustus. Ik ben lang niet zo’n goede host als @Marquez (sorry
) maar ik ga mijn best doen.
Twee belangrijke vragen voor nu:
- Ja
- Misschien
- Nee
- Ik heb het al gelezen
0 stemmers
- Ja leuk
- Hoeft niet
- Maakt mij niet uit
0 stemmers
Echt leuk dit! Heb het boek al gelezen maar misschien dat ik ‘m nog wel herlees voor deze gelegenheid.
wat leuk zeg! Tot nu toe is het me niet gelukt om met de boekenclub mee te lezen (ben altijd te laat…), maar ga weer een poging wagen!
Ik heb het boek gereserveerd bij de bieb, moet van een andere vestuging komen, want im woon in een durrep.
Geen idee hoe lang dat duurt, maar ben van plan mee te lezen dus
Leuk! Ik heb hem gereserveerd bij de bieb
@d12baby wil je feedback over vorm/ spelling of vooral inhoud? Ik ben 2 spelfouten tegengekomen namelijk.
Maar ik zit er helemaal in en ben heel benieuwd hoe het verder gaat
Edit: ik weet niet zo goed of het lullig is om dit zo te posten. Ik had vooral het idee om het te zeggen zodat het misschien uit een tweede druk gehaald kan worden evt. Als je dit soort berichtjes niet oke vindt zeg het dan aub!
Ik ben het boek na mijn plotselinge verhuizing van gister even kwijt, maar ik wil nog steeds heel graag meelezen, dus ik ga mn koffer even hersorteren!!
@Hippe_kikker Haha, nee vind ik niet erg! Mijn redacteur bij de uitgeverij is er ook al doorheen gegaan voor de eventuele tweede druk, maar je mag ze me altijd doorsturen als je de behoefte voelt. Wel via DM alsjeblieft, ik wil hier liever het boek behandelen zoals bij een boekenclub, net zoals we hebben gedaan bij de vorige boeken
@Luzarl @Lentex @SleepingBeauty Leuk dat jullie meedoen Ik zal over een paar dagen wat achtergrondinformatie plaatsen over Chungking Mansions en hoe ik daar ‘onderzoek’ heb gedaan voor het boek.
Veel leesplezier iedereen en een fijne zondag
Wat leuk! Ik ben er niet aan toegekomen om hem te lezen maar dit is even een goede reminder dus ik doe graag mee.