Oeps niet gestemd! Poll was maar kort open of is dat altijd zo?
Oh nee zou goed kunnen dat het korter was dan anders ik heb maar wat gedaan. We kunnen nog een poll doen tot en met donderdag. Dan kan er nog op die gestemd worden en tellen we de uitslag bij elkaar op. Weet niet of dat wat is?
Nee hoor, is gedoe, prima zo! Was alleen even verbaasd
Jee zo leuk dat het All Fours geworden is! Ga hem maar gewoon kopen denk ik. Het boek luisteren vind ik iets te zonde, aangezien ik zo benieuwd ben. Ik krijg er dan toch minder van mee, en ik vind het fijn om sommige zinnen meerdere keren te lezen.
Ah bij dit soort populaire boeken altijd jammer dat er lastig aan te komen is. Heb hem bij de bieb gereserveerd maar ik sta op plek 50 ofzoiets
Is dit voor deze maand of voor volgende maand?
Ik ben in ieder geval alvast begonnen in All Fours
Ik heb een beetje haat/liefde verhouding met Miranda July dus ben benieuwd!
Ben wel benieuwd naar je haat/liefde verhouding! Ik heb een bundel van haar gelezen en vond dat heel goed!
Ben ook bezig in all fours. Heb nog nooit âmeegedaanâ hier maar misschien wel leuk om nu wel mee te praten
Leuk! Ik heb het boek gereserveerd en ga voor de eerste keer meelezen!
Ik heb nog nooit een boek van haar gelezen! Maar wel films gezien die geschreven en geregisseerd zijn door haar.
De film Kajillionaire is een van mijn lievelings en The Future juist een van mijn meest gehate films
Boek staat ook op kobo plus
Ik zie het niet, maar misschien is mijn kobo plus van slag doordat ik in het buitenland zit. Of bedoel je het luisterboek?
Wat mij betreft gaan we gewoon nu beginnen met lezen! En willen we tussendoor bespreken of bijv pas eind november? Dan hebben we een kleine 6 weken de tijd voor lezen.
Oh en ik zag dat het boek tweedehands al word aangeboden op marktplaats en vinted.
Ik gebruik zelf geen kobo plus maar een vriendin van mij ging gister ook kijken of het beschikbaar is en die zei ook van niet. Ben wel benieuwd als het toch zo is dan geef ik het door!
Oh nee wat gek. Nu staat er idd bij dat je het ebook kan kopen. Voor 14.99
Lijkt mij prima om het tussendoor (met spoilers) te bespreken. Dan kun je toch wat meer on the spot kwijt wat je ervan vindt. Als ik moet wachten vergeet ik de helft, of vergeet ik zelfs om het hier neer te zetten.
Ik heb het boek al uit
Ben heel benieuwd naar de mening van anderen!
Ik heb hem ook al uit! Nu even nadenken wat ik ervan vond want het ging zo snel
All Fours staat ook als luisterboek bij Podimo, en zag ook de cover van het boek staan bij de aankondiging van de komst van luisterboeken bij Spotify. Ik ga dat denk ik het boek luisteren, maar ik ben sowieso wel tot begin/half november bezig dan, ivm beperkte luisterminuten en een boek van bijna 12 uur.
Ik ben begonnen via Spotify (Premium)
Oh yes wat chill dat deze er ook op staat! Ik ga dit boek dan maar luisteren. Ik zag trouwens dat die er in het Engels en Nederlands op staat en beide duren korter dan 12 uur!