Boer zoekt vrouw/Onze boerderij #2 (Deel 1)

Jawel, maar ik geloof dat hij er voor open stond om een hersteloperatie te doen.

O ja… maar ik snap wel dat je daar meer over na moet denken ofzo? Ik weet niet. Dat lijkt me een heftige keuze omdat je denk ik ook bewust hebt gekozen voor de eerste ingreep. Ik vond het toen al ingewikkeld voor die vrouwen om daarvoor te kiezen. Ik zou dat denk ik alleen doen als ik echt overtuigd geen kinderwens heb.
(Maar goed, nooit in die situatie gezeten…)

Ja zo denk ik er ook over.
Het zou voor mij een dealbreaker zijn, want een hersteloperatie mislukt ook weleens.
Maar voor hem is het ook heftig. Als je er al 4 hebt, heel bewust het hoofdstuk hebt gesloten en dan een nieuwe start maakt met een nieuwe vrouw… Pittig hoor.

Misschien toch ook dat pilletje of dat snuiffie

8 likes

Never forget de YouTube remix

2 likes

Oeh leuk! Goed dat je t zegt!

Er is ook een topic voor de Vlaamse serie trouwens :smiley:

1 like

Als je googled op ‘broer Yvon Jaspers’ staat zijn naam in zo’n preview van een artikel (en als je daar dan weer op googled vind je wel foto’s).

Wat schreeuwt Annemiek ook altijd in haar stories? Volgens mij kan ze dan alleen maar op volumestand 100 praten ofzo :flushed:

Geert en Geert Jan waren daar gister op bezoek trouwens

1 like

Waarom liet ze hem dan niet gewoon meedoen aan het programma, klinkt als een leuk typetje

1 like

Zojuist post annemiek dat het alweer uit is met die charlie. Omdat ze te verschillend zijn. Dat vond ik ook al gelijk en kreeg een raar gevoel toen ik de negatieve berichten over hem las op een ander forum.

Dat is dan ook maar van korte duur geweest helaas. Ze waren laatst nog samen op vakantie

Waar gingen die berichten over dan? Ik kreeg bij zijn foto direct een naar gevoel maar kon het niet zo goed plaatsen…

https://www.ad.nl/show/bzv-boerin-michelle-gaat-trouwen-met-haar-maarten~ac7e96cb/

Ik was hun bestaan alweer vergeten xd, maar wel leuk!

16 likes

Ik las het ook net!

Wat leuk! En leuk dat ze nog samen zijn natuurlijk! Je hoort niet zoveel van hun verder

Milou wordt al een ware influencer :crazy_face:

Ik vind Milou zo irritant, heb het idee dat ze nu vooral bezig is met vloggen en op andere youtubers reageren om bekend te worden via Boer zoekt vrouw. Ook steeds die QA’s op instagram, boer zoekt vrouw was juist zo leuk omdat mensen die daar aan meededen vaak niets meer met de media te maken wilden hebben.

13 likes

Ja ik dacht echt dat dit de ‘before’ foto was haha

2 likes

Steffie en Roel verwachtenneen dochter :star_struck:

33 likes

Ahh zo leuk!!

Echt zo leuk! :smiley:

Erik heeft ook een vriendin trouwens

1 like