Boer zoekt vrouw 2018

Ik zat net opeens te denken. Wat zou er gebeurd zijn in de keuken toen Steffi met Roel de tiramisu ging halen? Aangezien ze er daarna opeens helemaal uit was :thinking:

1 like

Onpopulaire mening maar ik vond Marit wel leuk in deze aflevering. Ze kwam volwassen over en ik hoop echt dat die saaie Wim nu eindelijk eens een move gaat maken…

Verder vond ik Marnix verrassend genoeg de meest emotionele boer van allemaal, wat in dit geval positief is.

Marjan zit te driev’n, om even in boerse termen te blijven.

Bij Steffi heb ik het vermoeden dat de montage ons op het spoor van Roel wil zetten om de spanning erin te houden, maar ik trap er niet in. Harold it is.

En om de lijst compleet te maken: ik vind Michelle echt niet leuk overkomen. Ik begrijp zelfs niet wat die mannen daar doen, beide kunnen ze wel beter krijgen dan zo’n bazig, wazig en veeleisend typje.

Al met al vind ik het seizoen echt teleurstellend tot nu toe helaas…

8 likes

Ja, wat is er leuk aan haar? Had een van de vorige afleveringen hier gelezen dat iemand zei dat ze bij Michelle alleen maar in de tuin rond liggen te hangen en dat is waar!!! + die ā€˜Haha ik weet me geen houding te geven’ lach van haar maakt me gek.

3 likes

Die liggen daar te liggen.

4 likes

Woww wat komt die Wilfred vervelend over. Zo verwaand. Alsof hij ook het totale bzv gevoel wil krijgen en in het programma zit en even alle dames wilde leren kennen. En niet positief of enthousiast over Sabine, echt als je haar zou zijn zou je toch allang toedeledokie hebben gezegd?

5 likes

ā€œIk vind het nu wel leuk, dus nouja zolang ik het nog leuk vind vind ik het best.ā€
Que? Wat dat knappe meisje bij die hork? Echt REN!

Zo inderdaad. Hij doet echt alsof hij het helemaal zelf bepaalt, alsof alle vrouwen hem sowieso willen. Ik zou dit echt niet pikken als ik Sabine was met z’n ā€œwel leuk, we zien wel waar het strandtā€

Ik vind ook dat Marnix zo bizar weinig interesse in de vrouwen als persoon heeft. En daar hoor je die vrouwen helemaal niet over? Of ben ik de enige die dat zo ziet??

Nee joh Marnix weet allang hoe iedereen in elkaar steekt en met wat voor psychologische problemen ze kampen - beter dan zijzelf

9 likes

hahahaha dat laatste is zo droog: ā€œZolang ik het leuk vind, vind ik het best.’ ā€˜Maar een relatie heeft ook punten die ook minder leuk zijn…’ probeert Sabine. Wilfred geeft haar gelijk. Lachend gooien ze hooi op elkaar in de schuur.ā€

10 likes

Ik dacht echt wtf is Wilfred.

Begon echt aan mijn verstand te twijfelen. Dacht ben ik dan helemaal vergeten dat er ook een Wilfred in de uitzendingen zit?!

5 likes

Ja jongens ik weet het is Telegraaf, maar ze zeggen een spoiler te hebben.

Spoiler?

https://www.telegraaf.nl/video/2762943/betrapt-bzv-logee-op-datingsite

Marian is weer actief op een datingsite voor mensen in het boerenleven. Daar zat ze eerder ook op, maar tijdens bzv niet meer. Dus of iemand zit te fucken met een nepaccount, of ze is weer op zoek.

Hahaha als dit waar is, waarom begint ze niet gewoon zelf een boerderij als ze zo graag van het boerenleven wil genieten man man man

8 likes

Ja die vrouw wil wel heeeel graag. Ik zou als boer dit seizoen ook niet echt amused zijn als ik wist dat zij een eerder seizoen ook al geschreven had. Het lijkt er dan echt meer op dat je het voor het boerenleven doet dan voor de specifieke boer .

3 likes

Nouja mag natuurlijk wel, maar ik zou zelf dus pas schrijven op een boer als ik echt zoiets had van ja dit is hem. Lijkt me gewoon best sterk dat je dat vaker dan 1 keer hebt haha en dan vind ik het overkomen dat je gewoon graag op een boerderij wilt wonen. Maar misschien is zij gewoon snel enthousiast over iemand of heeft ze zoiets van ik kijk het even aan. Kan natuurlijk ook.

2 likes

Ja ik vind Rudie ook leuk overkomen in de filmpjes op de site! Jammer dat ze hem niet op tv hebben gevolgd.

Die webserie is hilarisch, inderdaad die scĆØne met Jan op bezoek bij Kitty! Hoe die erbij zit! En daarna als ze gaan wandelen twee meter achter haar loopt z’n peuk. :joy:

Die beschrijvingen ook:

Kitty vertelt Jan dat ze hem heel graag wil leren kennen, want: niet geschoten is altijd mis. ā€˜Zeg ik ook altijd’, antwoordt Jan. Hij laat het allemaal maar over zich heen komen. Samen gaan ze een rondje lopen met de hond. Gelukkig heeft Jan sneakertjes aan, dan komt er geen zand tussen zijn tenen.

Zo kneuterig allemaal hahaha heerlijk.

3 likes

Ik ben wel benieuwd welke stagiair onze stagebegeleider Michelle gaat kiezen.

23 likes

Hoi, hier volgen een aantal meningen en observaties van een van de drie miljoen bzv-kijkers (ik):

Wat betreft Wim: ik heb met hem te doen. In den beginne leek het de hunk van het seizoen te zijn, jong, knap, schattig en natuurlijk met afstand de meeste brieven. Toen drie vlotte Marits overgehouden, ietwat studentikoze meiden met net iets te veel neiging tot plagerige humor. De imo leukste en knapste Marit, Marlies, sprak haar twijfels uit en toevallig vond Wim haar toch al de minst leuke, wat ik overigens niet geloof.
Nu heeft Paula zelf de knoop doorgehakt en krijgt Wim een uitbrander van Yvon over zijn gebrek aan flirten en versieren… maar wanneer heeft deze jongen zich ooit gepresenteerd als een zwoele casanova? Hij vindt het net als onhandige Jaap en horkerige Marnix hartstikke lastig blijkbaar, en het lijkt mij vrij duidelijk dat hij voor Paula wilde gaan kiezen en dus behoorlijk met de gebakken peren zit.

9 likes

Ik had het niet zo door dat hij voor Paula zou kiezen, wat dat echt duidelijk? Vind Marit wel beter passen bij hem van de twee
Ben het trouwens verder helemaal met je post eens!

1 like