ik heb maar de laatste 20 minuten gezien. Maar niet echt het gevoel dat ik het begin heb gemist. Wat een teleurstelling weer deze aflevering.
Dat hoorde bij Roel toch?
Michelle heeft toch een Maarten en een Ruud? Geen Kevin?
Wat denken jullie?
Michelle kiest
- Ruud
- Maarten
0 stemmers
Steffie kiest
- Harold
- Roel
0 stemmers
Jaap kiest
- Petra
- Marian
0 stemmers
Marnix kiest
- Bertine
- Janneke
0 stemmers
Hahaha ooh shit. Ik hen die laatste gewoon yolo gestemd, maar moet dus blijkbaar toch nog iets terugkijken aangezien de meerderheid op de ander heeft gestemd.
Jammer dat er niet meer zoveel overduidelijke liefde is als in de beginperiode van BzV hoor. Oké het zijn voor ons fragmenten en zij hebben hele dagen. Maar volgende week gaat Michelle kiezen en heb het idee dat ze alleen maar over haar werk hebben gepraat en niks van elkaar weten. HOE kies je dan je man?
Wim gaat op citytrip met
- Marit
- Niemand, Marit gaat vroegtijdig weg
0 stemmers
Boringsnoring de aflevering vandaag
Kan niet wachten tot er gezoend gaat worden hoor! Ik zou zelf gaan voor Ruud of Roel als ik de dames was.
Plottwist, Michelle gaat er met Steffiâs exman vandoor
Ik hoop zo dat degene die dat gemonteerd heeft Petra van BZV een bitch vindt en dat dit een soort stiekem protest was.
Tjonge wat een saai seizoen tot nu toe. Ik vind alleen Steffie en Jaap leuk om te volgen. Hoop dat de citytrips niet teleur stellen aangezien er dan geen reden is om zo afzijdig of afstandelijk te zijn
Ik vind Marnix ook lastig te peilen zeg. Ik vond die vraag van Janneke wel goed, van wat hij een vrouw te bieden heeft.
Denk niet dat het nog wat gaat worden bij Wim. Hopelijk vindt hij wel een ander persoon die goed bij hem past.
En wat ik al dacht; een vrouw zegt dat ze Marnix te stug vindt.
Dat hebben wij zo voorspeld al na het introductiefilmpje. Dan heb je toch gewoon geen mensenkennis??
Alsof hij letterlijk had gezegd dat hij geen kaas lust en ze er nu achter komt dat hij echt geen kaas eet. Ook niet op zijn tosti. Nooit!
zo hee, hier is vanavond veel gepost! de aflevering ging veel te snel voorbij, had verwacht dat er veel meer zou gebeuren. en ik ben nu erg gefrustreerd omdat ik wil weten wie Steffi kiest
Ik zat net opeens te denken. Wat zou er gebeurd zijn in de keuken toen Steffi met Roel de tiramisu ging halen? Aangezien ze er daarna opeens helemaal uit was
Onpopulaire mening maar ik vond Marit wel leuk in deze aflevering. Ze kwam volwassen over en ik hoop echt dat die saaie Wim nu eindelijk eens een move gaat makenâŠ
Verder vond ik Marnix verrassend genoeg de meest emotionele boer van allemaal, wat in dit geval positief is.
Marjan zit te drievân, om even in boerse termen te blijven.
Bij Steffi heb ik het vermoeden dat de montage ons op het spoor van Roel wil zetten om de spanning erin te houden, maar ik trap er niet in. Harold it is.
En om de lijst compleet te maken: ik vind Michelle echt niet leuk overkomen. Ik begrijp zelfs niet wat die mannen daar doen, beide kunnen ze wel beter krijgen dan zoân bazig, wazig en veeleisend typje.
Al met al vind ik het seizoen echt teleurstellend tot nu toe helaasâŠ
Ja, wat is er leuk aan haar? Had een van de vorige afleveringen hier gelezen dat iemand zei dat ze bij Michelle alleen maar in de tuin rond liggen te hangen en dat is waar!!! + die âHaha ik weet me geen houding te gevenâ lach van haar maakt me gek.
Die liggen daar te liggen.
Woww wat komt die Wilfred vervelend over. Zo verwaand. Alsof hij ook het totale bzv gevoel wil krijgen en in het programma zit en even alle dames wilde leren kennen. En niet positief of enthousiast over Sabine, echt als je haar zou zijn zou je toch allang toedeledokie hebben gezegd?
âIk vind het nu wel leuk, dus nouja zolang ik het nog leuk vind vind ik het best.â
Que? Wat dat knappe meisje bij die hork? Echt REN!
Zo inderdaad. Hij doet echt alsof hij het helemaal zelf bepaalt, alsof alle vrouwen hem sowieso willen. Ik zou dit echt niet pikken als ik Sabine was met zân âwel leuk, we zien wel waar het strandtâ
Ik vind ook dat Marnix zo bizar weinig interesse in de vrouwen als persoon heeft. En daar hoor je die vrouwen helemaal niet over? Of ben ik de enige die dat zo ziet??