Boer zoekt vrouw 2018

Nee joh Marnix weet allang hoe iedereen in elkaar steekt en met wat voor psychologische problemen ze kampen - beter dan zijzelf

9 likes

hahahaha dat laatste is zo droog: “Zolang ik het leuk vind, vind ik het best.’ ‘Maar een relatie heeft ook punten die ook minder leuk zijn
’ probeert Sabine. Wilfred geeft haar gelijk. Lachend gooien ze hooi op elkaar in de schuur.”

10 likes

Ik dacht echt wtf is Wilfred.

Begon echt aan mijn verstand te twijfelen. Dacht ben ik dan helemaal vergeten dat er ook een Wilfred in de uitzendingen zit?!

5 likes

Ja jongens ik weet het is Telegraaf, maar ze zeggen een spoiler te hebben.

Spoiler?

https://www.telegraaf.nl/video/2762943/betrapt-bzv-logee-op-datingsite

Marian is weer actief op een datingsite voor mensen in het boerenleven. Daar zat ze eerder ook op, maar tijdens bzv niet meer. Dus of iemand zit te fucken met een nepaccount, of ze is weer op zoek.

Hahaha als dit waar is, waarom begint ze niet gewoon zelf een boerderij als ze zo graag van het boerenleven wil genieten man man man

8 likes

Ja die vrouw wil wel heeeel graag. Ik zou als boer dit seizoen ook niet echt amused zijn als ik wist dat zij een eerder seizoen ook al geschreven had. Het lijkt er dan echt meer op dat je het voor het boerenleven doet dan voor de specifieke boer .

3 likes

Nouja mag natuurlijk wel, maar ik zou zelf dus pas schrijven op een boer als ik echt zoiets had van ja dit is hem. Lijkt me gewoon best sterk dat je dat vaker dan 1 keer hebt haha en dan vind ik het overkomen dat je gewoon graag op een boerderij wilt wonen. Maar misschien is zij gewoon snel enthousiast over iemand of heeft ze zoiets van ik kijk het even aan. Kan natuurlijk ook.

2 likes

Ja ik vind Rudie ook leuk overkomen in de filmpjes op de site! Jammer dat ze hem niet op tv hebben gevolgd.

Die webserie is hilarisch, inderdaad die scùne met Jan op bezoek bij Kitty! Hoe die erbij zit! En daarna als ze gaan wandelen twee meter achter haar loopt z’n peuk. :joy:

Die beschrijvingen ook:

Kitty vertelt Jan dat ze hem heel graag wil leren kennen, want: niet geschoten is altijd mis. ‘Zeg ik ook altijd’, antwoordt Jan. Hij laat het allemaal maar over zich heen komen. Samen gaan ze een rondje lopen met de hond. Gelukkig heeft Jan sneakertjes aan, dan komt er geen zand tussen zijn tenen.

Zo kneuterig allemaal hahaha heerlijk.

3 likes

Ik ben wel benieuwd welke stagiair onze stagebegeleider Michelle gaat kiezen.

23 likes

Hoi, hier volgen een aantal meningen en observaties van een van de drie miljoen bzv-kijkers (ik):

Wat betreft Wim: ik heb met hem te doen. In den beginne leek het de hunk van het seizoen te zijn, jong, knap, schattig en natuurlijk met afstand de meeste brieven. Toen drie vlotte Marits overgehouden, ietwat studentikoze meiden met net iets te veel neiging tot plagerige humor. De imo leukste en knapste Marit, Marlies, sprak haar twijfels uit en toevallig vond Wim haar toch al de minst leuke, wat ik overigens niet geloof.
Nu heeft Paula zelf de knoop doorgehakt en krijgt Wim een uitbrander van Yvon over zijn gebrek aan flirten en versieren
 maar wanneer heeft deze jongen zich ooit gepresenteerd als een zwoele casanova? Hij vindt het net als onhandige Jaap en horkerige Marnix hartstikke lastig blijkbaar, en het lijkt mij vrij duidelijk dat hij voor Paula wilde gaan kiezen en dus behoorlijk met de gebakken peren zit.

9 likes

Ik had het niet zo door dat hij voor Paula zou kiezen, wat dat echt duidelijk? Vind Marit wel beter passen bij hem van de twee
Ben het trouwens verder helemaal met je post eens!

1 like

Ja inderdaad. Precies dit. Wim krijgt nu echt de volle laag alsof het allemaal aan hem ligt. Maar dat heb ik bijvoorbeeld Steffie ook niet zien doen. Sowieso kwam het bij de rest ook niet heel erg op gang, een saaie boel.
Je hoort Yvon bijvoorbeeld niet tegen Marnix zeggen dat hij de volgende keer misschien minder bot tegen de vrouwen moet doen. Je hoort Yvon ook niet zeggen tegen Michelle dat die mannen geen stagiaires zijn. En ook niet tegen Marjan dat ze minder stalkerig/wanhopig moet zijn.
Ik bedoel, tuurlijk werkt het van 2 kanten en Wim had het zeker beter kunnen aanpakken. Maar die beste jongen weet niet zo goed hoe. En hij is niet de enige want je ziet de anderen ook strugglen. Daarom zo extra flauw dat Yvon als heilig boontje hem zo voor blok zet, omdat zij het allemaal zo goed weet. Vind dit gewoon een beetje makkelijk en flauw.
Oké, verder ben ik wel benieuwd wat er nu nog gaat gebeuren :stuck_out_tongue: het seizoen kwam een beetje saai en traag op gang, en t wordt bijna een beetje voorspelbaar allemaal. Dus hopelijk gebeuren er nog onverwachte dingen

2 likes

Nou ik vind het inderdaad lullig dat Yvon verwacht van Wim dat hij alles uit de kast haalt en gaat flirten, maar ik vind wel dat er een groot verschil tussen Wim en bijvoorbeeld Steffie zit. Steffie kon vanaf het begin (met de dagdates al) heel goed aangeven waarom ze de betreffende mannen geselecteerd had. Je merkt dat ze het allemaal een beetje onwennig vind, maar ze weet wel heel goed wat ze leuk vindt / vond aan haar verschillende mannen.
Wim kon daar echt niks zinnigs over uitbrengen, als één van zijn vrouwen vroeg hoe hij over haar dacht kwam er iets heel algemeens uit over dat ze leuk en spontaan was, of nog erger, dan begon hij zelfs over de anderen. Dan zei hij iets van ja jullie zijn allemaal / allebei heel leuk en het zou met ieder van jullie wel wat kunnen worden. Je kunt toch op z’n minst vertellen wat er leuk is aan dit specifieke meisje?
Dat vind ik wel nogal passief van hem.

Maar misschien heeft hij zich vanaf het begin al in de vingers gesneden. Hij kreeg zĂł veel brieven en was daar nogal door overdonderd. Maar er zaten volgens mij ook veel meiden bij die ‘gewoon’ voor de knappe jonge boer schreven omdat ze er een romantisch beeld van hadden. Hij heeft toen een paar knappe leuke spontane vrouwen die zichzelf leuk / goed kunnen presenteren gekozen, maar kwam er daarna achter dat er niet echt een klik was met één van hen. En ja, als die klik er niet is blijft het allemaal heel oppervlakkig. Dat vind ik wel sneu voor hem.

Edit: wat een opstel zeg dit

8 likes

Ik denk ook dat Yvon juist zo aandrong bij Wim omdat “zijn” vrouwen achter de schermen meerdere malen aangaven behoefte te hebben aan wat geflirt. Denk dus dat ze het zei om hem een duwtje in de goede richting te geven ofzo.

3 likes

Ja inderdaad en voor zover we konden zien hadden alleen bij hem de vrouwen twijfels nu. Kennelijk kunnen de andere kandidaten prima leven met minder geflirt ofzo. Als ik een van de Marits was zou ik ook iets meer willen dan gezellig gedrieën steeds die akker bewerken en " kan op ieder wel verliefd worden".

1 like

Als je bijvoorbeeld ook kijkt naar het zogeheten qouten. Ik heb het idee dat Wim daarvoor amper in beeld komt. Als je het vergelijkt met de andere boeren en boerinnen. Misschien is het wel gewoon zon nikszeggend typetje. Is ook niks mis mee hij komt op mij over als een lieve jongen waar deze meiden waarschijnlijk zo overheen walsen.

Of ik heb het mis en hij laat Marit alle hoeken zien op de citytrip.

1 like

Ik lees/hoor dat veel mensen het een saai seizoen vinden, maar ik vind het tot nu zeer vermakelijk hoor. Een beetje slow tv, kijken naar het gekeuvel van een paar boeren tijdens een bloedhete zomer. Maar toch zijn er iedere keer cliffhangers. Wie kiest Steffi? Gaat er de volgende uitzending dan eindelijk gezoend worden? Wie gaat er dit keer huilen? U zie het volgende week!!!1! Ik vind het heerlijk.

Anyway, even mijn bevindingen op een rijtje:

• Michelle is nog niet over haar vorige relatie heen en voelt zich zo ongemakkelijk de hele tijd dat het gewoon pijnlijk is om te zien. Ik vind zowel Maarten als Ruud ontzettende sloompies en denk het met allebei geen match is. Maar ik denk dat ze voor Ruud gaat (wat ik baseer op het zwembadmomentje).
  • Marnix kiest Janneke maar Janneke gaat ervandoor tijdens de citytrip want stel je even een citytrip voor met Marnix.
  • Steffie gaat voor Roel! Ik vind Roel zooo lief. En Harrold en Roel blijven besties.
  • Jaap kiest Petra maar Jaap komt dan helemaal niet meer uit zijn woorden en verandert in een soort bluhuahuhagha
  • Wim en Marit zie ik nog wel goedkomen. Wim is dit duidelijk niet gewend, maar besef ook even dat dit allemaal in een paar dagen tijd plaatsvindt. Ik denk dat hij wat meer tijd nodig heeft en dan ook echt wel lief kan zijn (hoop ik iig voor Marit want ik vind haar wel tof).

Jeetje wat een essay. Maar ik hou ervan en heb al weer zin in zondag. :ok_hand:

30 likes

Eindelijk de aflevering herbekeken, maar het was niet echt nodig geweest want wat een SAAIE aflevering.
Jammer dat er eigenlijk niks gebeurd is, behalve Paula die zelf is weggegaan.
Hopelijk zondag wat leuker, spannender :stuck_out_tongue_winking_eye:
en dan kijk ik weer live met jullie mee.

Wel was het leuk om tijdens de aflevering terug te lezen, zonder dat het forum vastloopt. Ik heb trouwens genoten van jullie grappige en gevatte opmerkingen!

2 likes

Nu al zin in vanavond! :star_struck:

5 likes