Ik lees/hoor dat veel mensen het een saai seizoen vinden, maar ik vind het tot nu zeer vermakelijk hoor. Een beetje slow tv, kijken naar het gekeuvel van een paar boeren tijdens een bloedhete zomer. Maar toch zijn er iedere keer cliffhangers. Wie kiest Steffi? Gaat er de volgende uitzending dan eindelijk gezoend worden? Wie gaat er dit keer huilen? U zie het volgende week!!!1! Ik vind het heerlijk.
Anyway, even mijn bevindingen op een rijtje:
- Michelle is nog niet over haar vorige relatie heen en voelt zich zo ongemakkelijk de hele tijd dat het gewoon pijnlijk is om te zien. Ik vind zowel Maarten als Ruud ontzettende sloompies en denk het met allebei geen match is. Maar ik denk dat ze voor Ruud gaat (wat ik baseer op het zwembadmomentje).
- Marnix kiest Janneke maar Janneke gaat ervandoor tijdens de citytrip want stel je even een citytrip voor met Marnix.
- Steffie gaat voor Roel! Ik vind Roel zooo lief. En Harrold en Roel blijven besties.
- Jaap kiest Petra maar Jaap komt dan helemaal niet meer uit zijn woorden en verandert in een soort bluhuahuhagha
- Wim en Marit zie ik nog wel goedkomen. Wim is dit duidelijk niet gewend, maar besef ook even dat dit allemaal in een paar dagen tijd plaatsvindt. Ik denk dat hij wat meer tijd nodig heeft en dan ook echt wel lief kan zijn (hoop ik iig voor Marit want ik vind haar wel tof).
Jeetje wat een essay. Maar ik hou ervan en heb al weer zin in zondag.