Boer zoekt vrouw 2018

Ik zou Ruud niet meer leuk kunnen vinden nu we weten dat hij Michelle leuk heeft gevonden

3 likes

Waarom heeft Marnix een wiebelpaard terwijl hij geen kind heeft

5 likes

Verdorie heel het forum loopt vast

Maar eindelijk een kus! Hehe

Lol kansloos die hottub en dan wordt ie nog pissig omdat ze allebei verschillend zijn hahahaha wauw

1 like

het jaar is 2038, Marnix heeft nog steeds geen keuze gemaakt.

21 likes

Haha Marnix wilde zo graag in de hot tub.

1 like

WAS DAT DIE RANDOM IN DE FIK GESTOOKTE BAK MET ROTZOOI???

11 likes

Volgens mij keek Jaap wel echt naar Petra bij het keuzemoment en “het samen oud worden”

10 likes

Janneke is echt superdroog he, maar Marnix blijft ook zeiken hoe moeilijk het allemaal is. Jeez Marnix kiezen tussen twee vrouwen, zwaar leven!

4 likes

Hij geeft die vrouwen zo ongeveer de schuld van het feit dat ie moet kiezen.
Wat een moeilijk figuur toch.

6 likes

Jaaaa dat viel mij ook op!

1 like

Nou jongens. Als Maarten en Michelle vanavond niet 2 minuten gaan seksen in missionarishouding met sokken aan, dan weet ik het ook niet meer.

28 likes

Ah Steffi en Roel zijn cute samen. :heart: Verder tof dat Marit en Wim ook wat lijkt te worden maar die hebben volgens mij gewoon seks gehad die nacht want ze waren allebei echt te vrolijk haha.

18 likes

Ik vond die kus en het geknuffel van Maarten en Michelle eruit zien alsof dat niet de eerste keer was. Stom dat dat dan weer niet gefilmd is. Al zou ik zelf ook wel ff wachten tot de cameraploeg de deur uit was denk ik

11 likes

Hahaha heerlijk nuchter die dames bij Marnix. Wat een vent.

Jaap kiest volgende week voor:

• Petra
  • Marian

0 stemmers

Marnix kiest volgende week voor:

• Bertine
  • Janneke

0 stemmers

In Huize steffi wordt een educatieve voortplantingsvideo opgezet, waar ze, dit maal gekleed in matchende badjassen, naast elkaar met de handen op de heupen oplettend naar kijken, en aantekeningen maken, waarna een muziekje wordt opgezet voor het juiste ritme en ze daarna aan de slag gaan.

12 likes

Ah de aflevering ging echt te snel voorbij zo.

Ik vond Steffi en Roel te cute en Maarten en Michelle ook.
Hart gebroken voor Harrold en Ruud.

Maar had Ruud ook niet een boerderij? Kan hij mooi volgens jaar mee doen, zeker weten dat hij veel brieven krijgt.

1 like
2 likes

Ja dat zijn wel van die types die de hele tijd serieus overleggen tijdens de seks

2 likes