Boer zoekt vrouw 2018

Maar jongens, wat is er met die Marnix? Ik kreeg vandaag de indruk dat die Janneke m sowieso niet meer hoeft. (Snap ik wel) Ik denk wel dat hij voor haar kiest, maar niet durft omdat hij bang is Bettine te kwetsen en bang is dat zij dat niet goed aan kan. Vraag me sowieso ook af of Marnix goed zou zijn voor Bettine. Hij walst zo over haar heen vrees ik

2 likes

ik denk dat seks een redelijk zakelijke vibe heeft als je beroep is om gigantische hengstenpiemels af te trekken.

29 likes

Ik ken een hoop van zulke boerse vriendengroepen en in mijn ervaring zijn ze echt het tegenovergestelde van groen/lang onervaren. Ze zijn gewoon houterig :stuck_out_tongue:

7 likes

Vond dit oprecht zo’n schattige aflevering dat ik er gewoon van moest cringen

12 likes

Haha, toen Yvon ‘goed gedaan, man!’ zei tegen Wim. Volgens mij bedoelde ze ‘gefeliciteerd met de seks’.

Steffi en Roel zijn wel echt megaschattig samen.

10 likes

Ja en wacht even tot Ruud de deur uit is. Wel zo aardig

14 likes

Wow echt bijzonder dat het zo 50/50 gaat tussen Bertine of Janneke. Ik denk dat het met Janneke 30% kans van slagen heeft en met Bertine echt 0,0%.

5 likes

Marniks wil Janneke
Janneke wil Marniks eigenlijk niet meer, dit weet Marniks ook.
Bertine wil Marniks.

Dus Marniks kiest Bertine

18 likes

Woow deze aflevering. Ik zat echt zo bij steffi en roel :hugs:

@ClaireCharlotte @Willem hmm ja zo kun je het ook benaderen. Maar ik denk niet dat hij zo denkt. En vond de manier waarop hij op hun briefjes reageerde beter bij Janneke. Bij Bertine praatte hij gelijk er weer een soort van overheen met ‘je maakt het me wel moeilijk’ en dat het water nog niet warm genoeg was. Bij Janneke was het nog een enigszins volwassen reactie(?). En Janneke schreef nog helemaal zo’n liefdesgewauwel dat ze het nog wel ziet zitten. Ik denk dat zij hem nog wel wil ‘redden’ oid en er wel voor zou gaan.

7 likes

Ahh ik vond deze aflevering zo leuk! Eindelijk een beetje actie! Wel opvallend dat Marit zo snel is omgedraaid in haar mening over Wim. Maar wel leuk om te zien dat dat nu ook echt iets lijkt te worden. Sowieso dat daar meer gebeurd is haha! Toen Yvon aankwam stonden ze daar ook echt zo van: nou we moeten eens even iets vertellen! :smirk: Haha!

1 like

Marnix geilt het meest op Bertine maar wil daar z’n keuze niet vanaf laten hangen. Dat is het volgens mij. Hij vrat haar met zn ogen op daar naast die ~gierwagen~ hottub.

13 likes

Maar ik krijg dus helemaal de kriebels van Bertine, niet in positieve zin. Ze is zo ‘gevoelig’ maar ze ziet het ook echt een beetje als een competitie tegen Janneke heb ik het idee?

13 likes

Naah wil ik de uitzending terugkijken op de KRO-site, komen er meteen twee gigantische spoilers in beeld. Stom!

Brrr ik vind die Marnix zo vies he. Hij heeft volgens mij ook alle dagen dat lelijke mouwloze geval aan gehad.

11 likes

Die spanning tussen Janneke en Bertine kon ik echt niet aan gewoon! Ook dat Janneke dacht van ugh doei ik ga die 10 woorden echt niet opschrijven en dat Bertine 't dan wel ging doen vond ze super raar.
En later vroeg ze van: mag ik binnenkomen? En reageerde Janneke echt bitchy: nou uhhh van mij wel hoor!:joy:

20 likes

Ohh dus het is nog steeds aan?

ik ben gewoon eerst even hier gaan kijken of het de moeite is om een uur naar die aflevering te kijken, maar zo te lezen eindelijk wat actie!

1 like

Jaaa ik ook! Wat was dat aandoenlijk :heart_eyes:

1 like

Maar je hebt eigenwijs en je hebt Marnix, daar zit nog wel een hele wereld tussen. Dat je eigenwijs bent betekent niet dat je niet eens mee kan gaan met een ander en dat je best kan accepteren dat af en toe eens iets niet op jouw manier gaat. Eigenwijs zijn betekent ook niet dat je niet samen kan leven met iemand die een mening heeft, dat impliceert bijna dat je dus alleen maar een relatie kan beginnen met een mak lammetje dat alles doet wat jij wil.
Marnix is meer het type ‘my way or the highway’ en hem in de categorie ‘eigenwijze mensen’ plaatsen vind ik eigenlijk gewoon een belediging voor alle eigenwijze personen onder ons.

5 likes