Boer zoekt vrouw 2018

Volgens mij had hij 'm inderdaad alleen uitgesteld en niet afgezegd.Tenzij ik iets gemist heb?

Ik vond ook dat Roel minder enthousiast was dan Steffi, maar misschien groeit verliefdheid bij hem langzamer? Dat kan nog wel goedkomen denk ik, maar lijkt me voor beiden in het begin wel ingewikkeld als het niet helemaal hetzelfde voelt.

Ik ben echt benieuwd wie Marnix gaat kiezen. Ik hoop echt Janneke, maar ik denk dat hij voor Bertine gaat, zij raakt een gevoelige snaar bij hem waar hij nieuwsgierig naar is en hij vindt haar het meest aantrekkelijk. Maar ik denk dat 't met Janneke beter gaat werken op lange termijn.

2 likes

Ik had dat juist niet bij Roel. Hij zei toch steeds dat hij haar super leuk vond enzo? Ik denk dat hij, zoals iemand hiervoor al aangaf, gewoon een beetje houterig is en die camera’s ongemakkelijk vind. Denken jullie dat ze seks hebben gehad die avond?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mindmap?

Ze hadden het over het maken van een mindmap, dat je daar je gedachten mee kan ordenen. En toen leek het Marnix een goed idee als ze dat allemaal zouden doen, en dan wilde hij dat ook lezen van Bertine en Janneke, zodat hij daar wellicht nog wat mee kon voor z’n keuzemoment. Vervolgens wilde hij dat inkaderen door er een maximaal aantal woorden (10 of 15) aan te hangen en werd het een beetje een “verplichte opdracht”.

Vond het heeel apart. En goed dat Janneke daar ook wat van zei later.

5 likes

Ik kwam laatst deze tegen https://www.bd.nl/oss-e-o/kleine-dorpen-zijn-groot-in-verhalen-zeker-als-het-om-boer-zoekt-vrouw-gaat~a2f05f08/ en ondanks dat het een vaag stuk is (wat blijkbaar een column moet voorstellen?), denk ik sinds dit stukje dat Steffi toch een tikkie minder bleu is dan ze lijkt

“En toen Steffi haar mooie krullenkop op tv liet zien ontplofte menig appgroepje in de buurt. Want die en die had weleens een wilde nacht met haar gehad, dus hoezo kon zij geen liefde vinden?”

Ik zou niet willen zeggen dat het hoogstaande journalistiek is :sweat_smile:, maar denk dat de journaliste het zo in ieder geval niet bedoeld heeft want 1 zin verder lees je dit:

"Dat de laatste dorpsroddels nu juist zeggen dat ze lesbisch is, zegt eigenlijk al genoeg: er is helemaal niks van waar."

Ik interpreteer het artikel meer als: geloof niet alle roddels in de kleine dorpen

2 likes

Eens, onvoorstelbaar ook dat ze uiteindelijk wel allebei een lief briefje gingen schrijven voor meneer.

1 like

Haha zooo treffend die beschrijving van wat ze willen maar niet trekken.

1 like

Aanrakerig? Ik zag echt een mini beweging over haar arm geloof ik.

Ik vond deze foto van Marnix zo grappig

Die tekst op de website vind ik ook eerlijk haha, de schrijver windt er geen doekjes om.

Oja en ik heb het idee dat Marnix vindt dat hij MOET kiezen, maar hallo misschien zijn beide dames wel niks voor hem. Het lijkt niet of hij ze beide zo leuk vindt ofzo, zoals ik bij Jaap wel zie.
Edit: en nog: ik vond Bertine ook veel vrolijker en opener ogen de eerste paar afleveringen. Nu lijkt het zo’n bang muisje en dat moet je toch zelf niet willen, dat iemand die invloed op jou heeft.

3 likes

En nog even (ik zit te lezen op de website); maar waarom kwamen vorige jaren de mannen/vrouwen van de boer soms zo uitgebreid in beeld; dan werden er opnames bij hun thuis gemaakt en kreeg je te horen hoe oud ze waren en wat ze voor werk deden etc., en dat is nu echt maar bij een paar mensen geweest en heel kort ook. Anders dan anderen jaren. Jammer want ik ben altijd benieuwd hoe oud iedereen is :stuck_out_tongue:

1 like

Ja ja JA! Harrold heeft een andere leuke vrouw ontmoet! Ahh ik gun het hem zo.

Hij ontmoette een heel leuk meisje op een truck-show. In de feesttent sprong de vonk over. “Zo ben je jarenlang vrijgezel, en zo ontmoet je in een keer een andere hele mooie vrouw!”

https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/harrold-verliefd

1 like

Ja dit vind ik ook jammer! Die Maarten woont schijnbaar dichtbij mij. Heb hem volgens mij nog nooit gezien. Maar ik hoop dus steeds dat ze gaan filmen bij hem thuis zodat ik kan zien waar hij ong woont en of ik zijn familie ken :rofl:

Mag hopen van wel!!

Hahaha ik zie Steffi al liggen hoor op het gras bij Michelle voor een stenenhealing!

8 likes

Ja want Yvon zei bij Marit en Wim iets van ‘zijn er geen twijfels om samen op vakantie te gaan?’

Ja hallo, hebben jullie het voorfilmpje al gezien? Love is in the air!

5 likes

Leuk dit!

Haha ik dacht “wie zijn dat op die bank in het begin?” Had natuurlijk meteen kunnen weten dat het luilak Michelle en haar Maarten is. Zij zijn echt zo lui man

12 likes

Misschien omdat ze hele nachten liggen te knallen :racehorse:

10 likes

Uhhhh dat paardje is per ongeluk

12 likes

Iemand hier had gezegd dat het lijkt alsof Marnix kwaad is op die twee vrouwen dat hij zelf niet kan kiezen. Nou, dit voorfilmpje is het bewijs. Wat een type.

1 like