Boer zoekt vrouw 2018

Oh hmm ja ik kan me zijn voorstelvideo niet zo goed meer herinneren, dacht dat het daarin wel meeviel. Vond hem wel bij de speeddates al onuitstaanbaar met zn ‘dit is de eerste en laatste keer dat je bloemen van me krijgt’ :roll_eyes: Verwonderlijk dat die vrouwen niet toen al gillend weggerend zijn.

5 likes

Maar waarom grijpt Yvon in bij Wim en roept ze hem tot de orde, zovan ja vriend, als jij een vriendin wil dan moet je ook iets DOEN, maar laat ze Marnix zo spartelen? Die man maakt er een gruwelijk zooitje van, de sfeer is grimmig en die twee vrouwen zijn de wanhoop nabij.

6 likes

Omdat Wim voor saaie tv zorgt en Marnix voor sensatie.

9 likes

Ja dat zal het wel zijn. Of Yvon is gewoon bang voor Marnix

1 like

Bij Wim is er nog hoop.

3 likes

Dat met die giertank/hottub vond ik het trouwens wel grappig gemonteerd dat hij daarvoor die brief met Janneke aan het bespreken was en het volgende shot zag je hem dingen in het vuur gooien, leek ook net of hij die brief erin gooide hahaha was dat nog iemand opgevallen?

4 likes

Ja maar ik dacht dat hij die van Janneke in zijn borstzak had gestopt net daarvoor? En die van Bertine liet hij op de grond vallen tijdens de knuffel en daarna zag je hem niet meer.

Omg ik vind maarten en michelle zo leuk samen. Hij is echt smoooorverliefd op haar en michelle heeft nog een klein muurtje maar die zoen ook echt :star_struck:

Iedereen hier vond ruud leuk, maar ik vond ruud net een baksteen. Gevoelloos, iemand die kiest met zijn verstand ipv hart. Niks voor michelle aangezien die overgevoelig is :joy: Ook echt die opmerking: ja jammer dat je de liefde niet kunt kopen. Uh ok.

En Marnix kiest voor bertine denk k. Ik vind ze allebei zo apart maar zij waardeert echt al zijn (negatieve) eigenschappen en noemt dat bijzonder. Dus ik denk dat dat wel wat kan worden. Ze is heel volgzaam en dat is volgens mij precies wat marnix uiteindelijk wil.

En denk dat jaap voor marian kiest. Moest serieus die naam van jaap terugzoeken want wat een saaie bedoeling daar zeg jemig.

Edit: ik denk dat de ‘liefde’ tussen wim en marit niet lang stand houd en ik denk dat steffi en die jongen ook niet veel kans van slagen heeft. Beide zo afwachtend, ik voelde echt geen vibe ofzo

2 likes

https://www.ad.nl/show/afgewezen-harrold-is-weer-smoorverliefd~a9a824f7/
Zo leuk :smile:

33 likes

Je was me voor wilde dit ook delen.

1 like

Ahh wat fijn voor hem en kan ik ook weer rustig slapen.

Ik had het zoo met hem te doen toen hij met zijn tractor dat erf afreed :frown:

3 likes

Ik denk ook wel dat die camera’s bijdragen aan het niet fysiek zijn. Ik zou het echt verschrikkelijk vinden om voor een camera te zeggen dat je verliefd bent op iemand, voor het eerst met iemand zoenen op camera en dat je dan ook nog gevolgd wordt als je samen met die ander wil gaan uitzoeken of het gaat werken.
Los van dat Steffi misschien van zichzelf al minder fysiek is, denk ik dat de invloed van die cameraploegen ook wel groot is.

6 likes

Ik kan weer rustig slapen vannacht

1 like

Ullhf ik word zo naar van deze uitspraken over “muren” steeds maar weer als metafoor voor je niet kwetsbaar op willen stellen. Zeker Michelle heeft daar zo’n handje van. Uitgebraakt cliché

10 likes

In een interview stond dat Steffi al 1 lange en een kortere relatie heeft gehad, dus het lijkt me dan wel :wink:

Je kan zeggen wat je wil maar hij maakt tenminste wel tiramisu (met een plastic fles)

4 likes

Ik ben alle afleveringen van de Belgische BZV aan het kijken, maar dan besef je wel weer hoe stug Nederlanders zijn. De Belgen zijn allemaal veel meer open, zelfs met camera’s erbij.

Ik vond het echt een super leuke aflevering! Zooo leuk van Steffi en Roel, vond dat ook echt een leuke kerel. En zo grappig hoe je duidelijk kon merken dat Marit en Wim seks hebben gehad :joy: Ik dacht het ook echt meteen, haha. Ineens waren alle twijfels verdwenen

4 likes

Hij heeft het al die tijd wat stil gehouden omdat harrold er ook nog was en hij niet wist of hij wel gekozen werd. Als je dan wél gekozen wordt dan is het best lastig om dat ineens in je hoofd toe te laten denk ik! Maar hij was wel meteen aanrakerig en heel lief. En hij heeft z’n vakantie voor haar afgezegd haha.

3 likes

Echt! Wauw, hij had al wat dagen kunnen uitstellen vanwege de logeerweek. En nu gaat hij helemaal niet meer?
Haha hij is zo lief