OHMYNGOD mag ik michelle slaan
Michelle jankerd!
Uuuugh deze mensen hahahha canât relate
Ik wil echt een Raad Wat Jaap Zegt-Facebook beginnen. Ik hoor echt alleen maar dhsfbdjhsfbdsjfbsdufdskbv
Er op of er onder ja uhu
Michelle moet minder zeiken
jezus dat ze inmiddels geen doorligplekken heeft
Michelle heeft de manflu
Arme Maarten.
Ja maar bij Marnix weet je dus nooit of het echt zo is of dat hij gewoon gevoelig en interessant probeert te doen
Of het gewoon letterlijk bedoelt
Jezus Michelle ondankbare
breaking news: Michelle is opgestaan van de bank, iig voor 1 foto.
Marnix praat wel maar hij zegt niks
Dat je je niet lekker voelt is kut, maar neem gewoon flink wat pijnstillers en doe een beetje je best voor die vent.
Ik denk dat ze het gewoon niet aan durftâŠen zich zo afsluit zodat ze niet weer gekwetst kan worden.
Ik heb ook geen goed gevoel bij Marnix en Jaap na het kijken van die filmpjes. Als ze nu al zo twijfelenâŠ
Maar marian zit er ook als een soort bloedzuiger aanvast, daar krijg je het toch ook benauwd van.
Michelle zit zichzelf te saboteren en Marnix is alles teveel aan het overdenken
Ik denk dat Marnix gewoon onzeker wordt omdat Janneke misschien (nog?) niet staat te springen van enthousiasme. Ik vond zijn interesse in haar deze aflevering wel oprecht.
Het gaat ook wel heel snel allemaal. Het ene moment zit je in een bizar onnatuurlijke situatie dat je moet kiezen uit twee kerels/vrouwen, waarvan je niet eens zeker weet dat ze jou willen, het volgende moment moet je opeens 3 dagen op vakantie. Totaal geen natuurlijk proces. Ik zou me ook ongemakkelijk voelen en twijfelen, omdat je zo op iemands lip zit van iemand die je niet eens echt kent.
Als je gekozen wordt (door Marnix) en de boer in kwestie niet opstaat, ga je toch naar hem toe voor een knuffel?!
Ik voel t niet hoor.
Plottwist: Marnix heeft Bertine of hoeheetze weer opgebeld, met haar afgesproken en nu is hij toch met haar.