Voor volgende week graag
Leuke samenvatting
Wim en Marit
- Blijven samen
- Gaan uit elkaar
0 stemmers
Zeker na wat die vriendinnen zeiden over Marit en haar korte verliefdheid altijd, denk ik dat Marit snel op hem is uitgekeken.
Aan de andere kant zou Wim haar wel veel ruimte kunnen geven om te reizen etc. Hij is ook gewoon (geframed als?) een zelfstandige jongeman die ook niet wegkwijnt in zijn eentje. Misschien werkt dit juist wel heel goed?
Ik moet hier ongepast hard om lachen
Wow, en wat asociaal om hun achternamen te delen…
Heeft iemand een leuke theorie waarom Jaap opeens een beetje koud water vrees heeft?
Ik dacht namelijk dat zodra het kies moment geweest zou zijn, hij haar niet meer los zou kunnen laten en we veel smakkende tv momenten zouden krijgen.
Omg ik kijk het nu terug. Wat een verschrikkelijke lach heeft Michelle. Maar kan ook door de zenuwen komen. Zij is echt zo’n typisch voorbeeld van iemand die nodig d’r haar moet kortwieken. Dat haar zo slierterig.
Ja kan maar toen ze alleen was met haar moeder had ze ook die verschrikkelijke lach (wat haar moeder OOK heeft). Ze kan er ook niks aan doen eigenlijk maar het is en blijft ergerlijk.
Ze moeten het ook gewoon even anders monteren, snap dat het idee misschien leuk is. Maar 10 keer achter elkaar die lach is voor kijkers ook gewoon vervelend.
Gistervaond voor het eerst Boer zoekt vrouw gekeken. Snap de hype niet helemaal… behalve dat ik het allemaal heel aandoenlijk vond. Of moet dit in impopulaire meningen?
Bzv is ook niet leuk als je nu pas inspringt want dan heb je geen idee. Het is juist leuk als je het vanaf de eerste afleveringen kijkt en ziet hoe men zich manifesteert en ontwikkelt zodat je nu een beetje mee kunt leven
Bij het nieuwe seizoen (komt er vast wel gezien de populariteit) vanaf aflevering 1 kijken en hopelijk meeleven. Ik houd namelijk wel enorm van kneuterigheid.
Denk niet dat Petra terugkomt. Heb d’r laatst gespot met een boer bij mij uit de buurt
Ja precies!
Ik vraag me echt af wat Marit zo leuk vindt aan Wim, ik vind het soms echt lijken alsof ze een beetje op hem neerkijkt. Misschien hoort dat wel bij die hele “rebelse” houding van haar maar ik vind het niet overkomen alsof ze hem echt leuk vindt.
Michelle komt zoooooo slooooom over. Maar Maarten heeft ook geen peper in z’n reet dus wat dat betreft matcht het denk ik wel. Ik denk dat alleen Steffi en Roel bij elkaar blijven (hoewel nu ik erover nadenk het bij hen ook nog niet zo soepeltjes ging. zo ongemakkelijk nog steeds).
Pfoe wat een aflevering weer.
Even een update vanuit mijn kant:
Michelle en Maarten zijn zoo saai. En wat stelt Michelle zich aan. Vreselijk. Zo veel koorts, nee niet aanraken. Ooh ja nu toch wel. Nee ik heb een koortslijf, raak me niet aan. Meid, ga anders even stenen zoeken daar, voel je je vast snel beter. Maarten wil vast wel een steenhealing voor je doen, want hij doet alles voor je. Vraag me af hoe lang Maarten dit volhoudt, maar omdat hij zo saai is kan dat nog wel even duren denk ik.
Jaap en Marian. Hmm tsja. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik van dit stel vind. Marjan wil nog steeds iets te graag. Die taart van dochter Marjan was niet om aan te zien. Marjan heeft eindelijk haar boer gevonden, maar moet wel oppassen dat ze niet te aanhankelijk wordt.
Dan hebben we Wim en Marit. Ik had al eerder een allergie voor Marit, maar vond haar toch steeds sympathieker overkomen. En toen… kwamen haar vriendinnen… Bah bah bah. Eindelijk wist ik het weer. Nee ik vind hier niemand leuk. Ook dat ‘Ja 3 maanden gereisd, lang he!’ Ja Marit, wat bijzonder ben jij toch! Zo stoer van je! Even een rotsje beklimmen. Marit heeft niet door dat ze naar boer zoekt vrouw heeft geschreven en denkt dat ze aan grenzeloos verliefd mee doet.
Ik zie dit ook niet echt werken op de lange termijn, die Wim wordt finaal afgemaakt in het maandelijkse borrelavondje van haar dispuut met al die feeksen.
Steffie en Roel. Nou, die twee zijn zo schattig dat ik er bijna moedergevoelens van krijg. Ik zou ze bijna willen aaien als twee gekke schattige kinderen. Ze zijn gewoon schattig, en een beetje wereldvreemd. Maar dat is niet erg, want ze hebben elkaar. Aandoenlijk. Beste match van dit seizoen.
Wie hebben we nog meer? Oohja Marnix! Blij dat hij voor Janneke koos. Bertine liet zo makkelijk over zich heen lopen door Marnix, ze was echt geen partij voor Marnix. Vind haar meer een partij voor Wim. Maar misschien wordt het dan een beetje een broer-zus relatie.
Anyways terug naar Marnix en Janneke. Ik zie dit nog wel werken, want met zo’n denigrerende vader is Janneke vast wel wat gewend. Marnix moet wel even zijn zachte kanten laten zien nu, want zeggen dat het niet veel scheelde is eigenlijk voor niemand leuk. Wel weer mooi dat hij een worst!? meenam. Altijd handig, een worst in huis.
Om nog even terug te komen op Marnix en Bertine. Ik vond dat afscheid wel echt super raar! Leek wel of er tussen die twee meer een lichamelijke klik is dan tussen Janneke en Marnix? Ik heb Marnix en Janneke nog niet zo zien knuffelen. Ik dacht bijna dat Bertine hem zou gaan opeten.
Bij nader inzien zie ik nog wel wat in die plottwist, Bertine en Marnix.
Corps meisjes dus. Overduidelijk.
Dit was het geneeskunde dispuut ofzo, want allemaal ‘doktuhhhrr’