Boer zoekt vrouw 2018

HAHA dit laatste!! Ik dacht echt even dat bertine marnix vol op zn mond zou gaan zoenen. Dát was een leuke twist geweest hahaha.

Wim en marit: Ik vraag me dan serieus af waarom ze voor wim geschreven heeft? Tis niet dat zij niet aan vriendjes kan komen ofzo. Ik geloof gewoon niet dat zij oprecht voor wim schreef, maar meer in een soort gekke bui (:stuck_out_tongue_winking_eye:) die brief heeft geschreven, ja dan kom ik op tv…

Of ben ik nu heel gemeen? Ik hoop het niet voor wim in ieder geval.

Jaap in het hotel: kijk nou wat een práchtig uitzicht. Marian: ja heel apart🤨

Wtf.

Die vrouw focust echt teveel op aandacht van jaap wat mij betreft. Ik denk dat dat jaap gaat verstikken. Oh en dat gekreun elke keer als ze elkaar zoenen, whyyyyyy

6 likes

Ik zie het voor me dat Marit met haar vriendinnen voor de buis zit, oproepje van Wim zien en haar uitdagen als grap om een brief te schrijven. Om te kijken hoe ver ze komt. En tja dan ben je als laatste over.

12 likes

Impopulaire mening maar ik vind Marit echt een leuk persoon, oké dat gedweep met reizen #wanderlust ben ik geen fan van, maar vind haar verder grappig en lekker zichzelf. Kan me goed voorstellen dat ze Wim leuk vindt, of het echt iets blijvends is vraag ik me af maar denk dat ze dat allebei wel graag zouden willen.

8 likes

Peet lijkt me echt geweldig als tante, dan heb je sowieso een gezellig weekend als je daar blijft logeren. Sign me up

14 likes

Weekendje logeren bij tante Peet (hapjes en drankjes inclusief)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Waarom zou hij dan voor haar hebben gekozen?
Ik nam namelijk aan uit de (voor mij verbazende) keuze dat hij dan wel meer voor/in Marian zou moeten zien.

Marnix
Kan idd wel vaag en lang lullen ja

2 likes

Steffi.
Als twee druppels water.

:sweat_smile:

6 likes

Ik ben ook Wim haha

Yes please! Ik hou van wereldreizigers die al 2x een groepsreis door een land op een ander continent hebben gemaakt en die daar hun identiteit van hebben gemaakt.

5 likes

Ik ben ook Wim haha😂

1 like

Haha hier een echte Jaap! :joy:

Ik ben Marnix maar dat had ik ergens ook wel verwacht toen ik de vragen en antwoorden zag haha

Hier ook een vrolijke Wim :grinning:

1 like

Haha, ik moest zo hard lachen om ‘Kannikiezistan’ bij de citytrip-vraag.

3 likes

Een huilende Michelle hier.

3 likes

Dit vraagt om een poll.
Welke boer(in) ben jij?

• Jaap
  • Marnix
  • Michelle
  • Steffi
  • Wim

0 stemmers

2 likes