Hahahahhaha “beetje respect voor de boerenslang” in deze context
Verschrikkelijk nummer
Jongens Thanks voor alle leuke avonden! Ik hou me aanbevolen voor meekijken met bijna alle programma’s van omroep Max of We Zijn Er Bijna.
Ben meer fan van Yvon d’r outfits dan van Steffi haha.
Kan niet wachten op volgend jaar! Hoop op weer een lesbische vrouw (of een homoseksuele man mag ook) en lekker veel jonkies van onder de 30.
Haha ja same!
Het was mij een waar genoegen om dit seizoen samen met jullie te volgen en te genieten van jullie gevatte en grappige opmerkingen!
Ik ga gewoon door met Heel Holland Bakt. Dat heb ik nog nooit fatsoenlijk gevolgd. Hopelijk zijn daar ook een beetje fatsoenlijke grappen over te maken. Al zal Andre van Duin (<3) wel alle gevatte opmerkingen voor onze voeten wegmaaien.
Jaa volgende week! Zelfde tijd, zelfde zender dus je kan gewoon lekker in het ritme blijven haha
Woww die Marnix is net Riks. Dat was ook zo’n botte boer die het niet wist en alles moeilijk zwaar en lastig. En er dan na BzV achter komen dat je eigenlijk al jaren iemand in je buurt hebt die je leuk vindt. De overeenkomsten!
Ahh wel lief zo die verliefde stelletjes hè. Alleen jammer van die laatste montage, dat gezicht van Harrold. Mijn hart breekt
Ja klopt. Omg ik vond hem weer zo vreselijk. In de voorstelaflevering vond ik het een leuke gast, maar die filmpjes daarna en het verhaal daarnet? Echt wat een figuur. En na 2 dates iemand voor een week uitnodigen bij je thuis? Que?
Ok dit forum was weer genieten. Thanks!
Helaas Bertine, jij was toch niet de plottwist. Marnix was trouwens toch gespot op de kermis met een vrouw? Iedereen speculeren, was het een vrouw die in het BUITENLAND woont! Ja dat konden we nooit raden hè.
En ik ben blij voor alle stellen. Heerlijk.
Tot volgende week. André ipv Yvon. Maar wel weer kers op de taart.
speciaal voor de laatste aflevering heb ik mijn forum comeback gemaakt!
die muziek, dat einde, wat een dramatiek. jammer dat ik pas op de laatste avond BZV inhaak eigenlijk, haha. op naar HHB dan maar
Volgende week een spin-off met Harold en zn nieuwe liefde aub BZV
Dit topic las/lees ik altijd terug op maandag als ik het programma ook terug kijk. Heerlijk jullie commentaar
Vond het een leuke aflevering, en vooral dat Ruddy een leuke vrouw heeft gevonden!
Maar Jaap, toch jammer dat hij zich niet goed kon uitdrukken. Deed mij gelijk denken aan een van die vrouwen die hem daarop aansprak dat hij zich niet met meer dan vier emoties kon uitdrukken. Maar toch vreemd dat hij op het einde van de citytrip nog zo stellig benadrukte dat hij geen twijfels had. Zou ook wel graag Marian’s verhaal er van willen horen.
Die dramatische muziek bij Mar-niks zijn recap
Zoiets moeten ze vaker doen, zit ik me niet zo op te vreten als hij weer aan de beurt is
Hij zei iets te vaak in de vorige aflevering: maar ik twijfel niet hoor, maar hey, kijk me eens aan: ik twijfel niet… kus.
Huhh ben ik zo vergeetachtig? Ik heb gewoon geen idee wie Ruddy is?