Boer zoekt vrouw 2018

Een van de boeren die het reguliere traject niet heeft gehaald maar tijdens de aflevering een van de schrijfsters ging bellen en daar nu een relatie mee heeft.

Waarom zijn er zo veel mensen weg van Harrold? Ik vond t echt een grote kleuter.

25 likes

Even mijn gedachten over de laatste aflevering, voor wie daar behoefte aan heeft:

Ugh, hoe komt Marnix aan zo’n ogenschijnlijk leuke vrouw? Janneke en Bertine waren ook al leuk en bereidwillig om die narcistische zeikerd een kans te geven. En waarom praat die man louter in (slechte) metaforen? Ik word krankzinnig van hem! Hoogste woord tijdens die reĂŒnie terwijl hij echte de kutste boer was dit jaar.

Jaap. Sjezus. Ik snap dat het allemaal veel te overweldigend voor hem was, maar hij stond dus wel glashard te liegen tegen Marian op die fjord met die truien aan. Hij had ontzettende twijfels. Valt me ook tegen van Petra ‘tits out’ dat ze hem nog een kans heeft gegeven. Het lijkt inderdaad zoals iemand in dit topic al zei, alsof Jaap van de zenuwen de verkeerde naam eruit floepte tijdens het keuzemoment.
Ik denk overigens dat die lieve bescheiden Marylin nog het beste bij hem had gepast.

En liefde voor Rudie en Rianne! Wat een lief en blij en puur stel lijkt me dat.

Michelles lach doorboorde weer mijn trommelvliezen. Vrolijke lachende mensen vind ik over het algemeen heerlijk, maar in haar geval is het gewoon een zenuwachtig hinnikje na werkelijk élke zin die uit haar mond komt.

Ik geloof er helemaal niks van dat Marit bij Wim intrekt, ik geloof niet eens dat ze elkaar echt leuk vinden. Ze praten met elkaar op de manier en toon van eerstejaars ballerige studentjes (vet, sick, etc) en lijken nog steeds zo ongemakkelijk met elkaar. En dat zij ‘humor’ zegt als hij haar leuke eigenschappen opnoemt is echt te gĂȘnant.

Steffi en Roel gun ik een lang en gelukkig leven vol grappen, grollen, biertjes en tiramisu.

Jan vind ik een hele vreemde man maar aangezien hij zulke leuke kinderen heeft is hij vast geen kwaaie.

Saskia vind ik leuk en gun ik ook een leuke slimme man.

Oh en dan Wilfred, die vond ik zo irritant en arrogant dat ik er eigenlijk niets meer over wil zeggen, behalve dat zijn gesnuif (of uitgeadem uit zijn neus) en zijn vele zinloze ‘dussss’-en aan het einde van zinnen BLOEDIRRITANT zijn.

Bedankt voor jullie aandacht.

PS Yvon was het hele seizoen weer ouderwets vervelend.

37 likes

Heerlijk om dit te lezen! Je schrijft precies wat ik dacht! En dat laatste over Yvon, ik ga stuk.

1 like

Met alles eens! Wim en Marit vind ik ook heel fake overkomen als stel en kan me inderdaad niet voorstellen dat zij in die mistroostige boerderij zou gaan wonen.
Bij Jaap ergerde ik me ook wel een beetje, heeft ie eindelijk twee vrouwen na 15 jaar alleen, mankeert er weer wat. Weet rationeel gezien wel dat hij alle vrijheid heeft om alsnog iemand niet leuk te vinden, maar vind het gevoelswijs wel een beetje moeilijk doen

5 likes

Mij lijkt Saskia en Jaap dus wel een match.

2 likes

Weet je wat ik zo typisch vind van die boeren a la Jaap, Wilfred en in zekere zin ook Marnix? Dat ze zo op uiterlijk lijken te oordelen, terwijl die mannen in heel hun leven nog geen vrouw gehad hebben en zelf verre van moeders mooiste zijn. Komt een beetje arrogant over. Misschien had Marylin bijvoorbeeld wel veel beter bij iemand als Jaap gepast. Misschien ben ik de enige die dit ziet, maar het viel mij tussen de lijntjes wel op

20 likes

https://www.ad.nl/show/petra-ik-glipte-in-het-donker-stiekem-het-huis-van-jaap-binnen~a073c454/

Kritische vent, die Jaap

1 like

,Spijtig maar waar vertelde Jaap mij dat hij niet verliefd op me is, en weinig gevoelens voor mij heeft’’

Jaap is kei- en keihard

8 likes

Maar laten we eerlijk zijn, het kan toch gewoon dat na wat daten blijkt dat ie toch niet verliefd is? Als je meedoet aan BZV teken je geen contract dat je per se met een van de brievenschrijvers of speeddates of logees een relatie moet nemen. Ik vind het wel goed dat ie het heeft geprobeerd, maar ook eerlijk is geweest dat het met allebei toch niet werkte
 Kan me ook wel voorstellen dat je in die hele gekte zo gefocust bent op je logees dat je wat gaat voelen wat achteraf geen verliefdheid blijkt te zijn

9 likes

Oprechte vraag; had Jaap Marilyn afgewezen vanwege haar uiterlijk? :scream:helemaal gemist dan maar wow wat lullig?!

Nee hoor? Volgens mij gaf hij niet echt een reden. Behalve mss dat hij vond dat ze niet zo goed bij elkaar passen.

Nee hoor! Dat gaf hij niet als reden, maar ik denk dat omdat zij minder ‘knap’ en ‘spannend’ was, hij eerder neigde naar de andere twee vrouwen. Maar da’s puur mijn perceptie!

1 like

Heb over Roel gedroomd :sob::sob::sob:

Hij maakte avances en ik wilde wel

14 likes

Ik vind Jaap dom, lomp en famous. Met een spraakgebrek.

1 like

second opinion :sweat_smile:

2 likes

Er zit hier een Marit in de trein, zelfde look, zelfde stem, zelfde lach. Ik ga zelfs horen dat ze “Boer Zoekt Vrouw” net zei in het gesprek dus nu probeer ik het af te luisteren

11 likes

Ik stond vanochtend ineens te stotteren in de AH
Channeling my inner Wim gone but not forgotten

12 likes

Cliffhanger!!

Helaas heb ik verder niks meer gehoord :disappointed_relieved: Ze waren zo zachtjes aan het praten en de rest van de coupe was wel luidruchtig