Het boer zoekt vrouw feest is live te volgen op facebook
Ja, viel mij ook op! Maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze ineens in de ‘luxepositie’ zitten om een paar dates te kiezen uit X aantal brieven, waarbij je eigenlijk niemand kent. Dan snap ik dat je het uiterlijk of uitstraling zwaarder laat wegen. Ook al is dat niet verstandig, maar wellicht gaat dat dan een beetje onbewust.
Vind het echt jammer dat het af is, was vaste prik zondagavond mweh
Ja ik zit nog in de rouwfase
Heb je gekeken?
Alleen het begin, toen liep hij vast
Steffi was echt wild aan het zingen en dansen. En Jaap deed een oproep. En Marnix vond het maar niks
Haha. Typisch allemaal
Ik ontdek net de Engelse versie van Boer zoekt Vrouw. Heel anders, maar toch ook dezelfde vibe:
Voor wie het erg mist!
Mis dit leuke topic nu al
Goede tip! Ga dit ook kijken!
Kan ik al schrijven of is het te snel?
Jaa hij was zo leuk! Is me ook echt bijgebleven haha! Vond hun ook echt een super leuk stel. Toch jammer dat ze uit elkaar zijn.
En Henk en Fiona de derde. Zo leuk!
Wow hij is veranderd qua uiterlijk
Vraag me niet waarom maar ik ben afgedwaald op de bzv website. Zo grappig en leuk om die foto’s te zien van alle stelletjes van vorige seizoenen die nog bij elkaar zijn. Bijvoorbeeld Herman en Fleur (die uit Frankrijk) zijn nog samen en ook David en Mara (uit Roemenië). Zie hier: https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/boer-zoekt-vrouw-afterparty-groot-succes
Volgens mij is het gewoon een slechte foto. Althans, ik hoop het…
Thema was blauw/oranje?
Herman (toch?) ziet er wel echt goed uit zeg!
Super leuk dat ze nog samen zijn
Haha ja dacht ik ook al!
Las vandaag dit:
Voor hun ook het tweede kindje terwijl hun eerste nog maar net een jaar is. Al weet ik niet meer wie zij zijn maar toch. Wel bijzonder dat zijn zus de bevalling geleid heeft!
Voor de fans: er staat een interview met Kevindreamerhetdroompaardblackbeauty in het AD.
Je hoeft het niet te lezen want er staan heel veel woorden maar er wordt eigenlijk niks gezegd.
Hoogtepunten uit het interview: hij heeft voordat hij zn brief schreef een hersenbloeding gehad (wel heftig, is niet op tv geweest toch?) en hij heeft sinds een paar weken een vriendin.
https://www.ad.nl/roosendaal/boer-steffi-koos-kevin-gelukkig-niet~a7712c47/