Boer zoekt vrouw 2018

Fijn dat hij nu ook de liefde gevonden heeft! :heart:

1 like

In het seizoen dat Sandra naar Olke in de VS ging zijn zij samen een keer uit eten gegaan waarbij Sandra tegen een Amerikaanse serveerster “thank you hoor!” zegt en ik denk minstens 1x per week aan dat fragment

Thanks whore :tipping_hand_woman:

30 likes

https://www.ad.nl/show/steffi-s-vriend-roel-is-erg-populair-sinds-bzv-maar-hij-gaat-wel-met-mij-mee-naar-huis~aab1da0ac/

Ik vind dit zo zoet

Roel vindt Steffi erg lief, vertelt hij. ,Ze haalt speciaal voor mij tijgernootjes, bijvoorbeeld.” Steffi: ,Als ik hem met zoiets kleins blij kan maken, waarom zou ik het dan niet doen?”

25 likes

Ahhh :heart:

Dit stond vandaag in de krant in het deel ‘dit was 2018 in heel veel lijstjes’

8 likes

Hahah zo in een lijstje is het nog erger. Jemig, wat lomp. Vraag me af hoe hij nu is, met z’n nieuwe Belgische vlam, of dat dan relaxter gaat. Mag het hopen!

4 likes

Wow die Fiona lijkt ook heel erg veranderd qua uiterlijk? Of misschien kan ik me haar niet goed meer herinneren :see_no_evil:

Zo leuk voor ze!

2 likes

Ik vind ze er allebei heel anders uit zien. Maar misschien komt dat ook wel door het slechte licht :see_no_evil:

Dit had ik ook niet echt verwacht haha. Wel dat ze snel met haar toekomstige vriend zou gaan samenwonen, maar dat specifiek deze twee nog samen zijn :yum:

3 likes

Dit vind ik zo sneu. Volg Boer zoekt Vrouw ook vanaf seizoen 1 en vond Hans en Anneke toen zo’n leuk stel.

Jeetje en veel te jong ook. Zo sneu :disappointed:

Wtf, ik weet echt niks van drugs maar hele vaten en kannen vol drugs?!

1 like

In die vatten zitten grondstoffen voor drugs, dus vloeistoffen waar uiteindelijk dan xtc pillen bv van gemaakt kunnen worden.

1 like

Er gingen toch al eerder geruchten van haar icm drugs??

Die vaten zijn niet van haar, maar daar gedumpt in de nacht door anderen. Lijkt me.

3 likes

Love Bertie

7 likes

Juist niet toch? De afvalstoffen daarvan?

Ja ik bedoelde meer de bijproducten. Dat zijn dan toch ook grondstoffen? In ieder geval niet vaten vol met kant-en-klare drugs