Boer zoekt vrouw 2018

Ik vind dit zo onnodig!

13 likes

Hoe doe je ontspannende zaken?

2 likes

Same. Haha ze is lelijk en iemand kiest haar ook nog!!! Ha ha!!!

1 like

Zo bedoel ik het niet. Ik vind het gemeen op dat zo openbaar op Twitter te plaatsen.

1 like

Ik keek vroeger boer zoekt vrouw altijd met de schoonfamilie. Zulke goede herinneringen aan! Ik vind het wel leuk dat er dit jaar twee boerinnen bij zitten!

Gemeen inderdaad, ze lijkt mij een leuke vrouw.

7 likes

Die nooit je verjaardag vergeet en dan als buurvrouw met een heerlijke taart voor je deur staat.:blush:

2 likes

Ja dat ook wel, je gaat er meteen van uit. Terwijl ze ook echt heel verbaasd reageerde.
Maar dat maakte het toch weer leuk!
Net als Steffi vast ook niet erg zeker van zichzelf

Nou voor Marnix ook ff gelezen, kon legit nul van deze vrouwen überhaupt herrineren uit de aflevering, dat zegt genoeg. Ik ga bij de vrouwen van Marnix niet zeiken over hun uiterlijk, want de ingehuurde fotograaf lijkt een persoonlijke vendetta te voeren door ze allemaal een veenlijkfiler te geven en de helft lijkt scheel te kijken.

1. Bertine lijkt me ondanks haar naam eigenlijk een leuke vrouw waar weinig mis mee is en eigenlijk ook niet mee wil doen aan dit hele circus. Ik snap ook niet wat ze nou in Marnix ziet, maar verder lijkt het me een prima type. Wellicht een beetje te tuttig voor Marnix.

2. Sylvia heeft een tuintje in haar hart voor Marnix, maar ze is weinig sprankelend verder. Yvon lijkt haar tijdens het maken van deze foto onder schot te houden.

Janneke is een smerige leugenaar. Een undercover paardenmeisje, waar Marnix nog wel doorheen prikt.

1. Joany rijmt op pony en daar heeft Marnix een bloedtyfushekel aan. Bovendien kon ze zelf ook niet bedenken wat er in Godsnaam leuk is aan Marnix.

Je ziet het al wel aan die ondeugende glimlach: Willemijn is een uit de kluiten gewassen RGK met ditto levenshouding en stuurde bovendien LETTERLIJK een potje en een deksel naar Marnix op. Zelfs Marnix gun ik meer dan dit.

25 likes

Ja dat bedoelde ik inderdaad!

1 like

Ik heb mijn post verwijderd. Het was niet mijn bedoeling om haar belachelijk te maken oid maar zo kwam het blijkbaar wel over bij sommige mensen.

4 likes

Irl soms toch lastiger op te merken :blush:

Ja echt niet leuk :frowning_face: :frowning_face: stomme mensen

ja duh :stuck_out_tongue: als je een screenshot plaatst van iemands hoofd met eronder “ik heb gegierd van het lachen”, zou ik niet weten hoe ik het anders moet interpreteren dan dat je d’r belachelijk maakt.

Maar goed, je hebt het verwijderd dus dat is cool.

Sylvia heeft een tuintje in haar hart voor Marnix, maar ze is weinig sprankelend verder. Yvon lijkt haar tijdens het maken van deze foto onder schot te houden.

Dit commentaar, ik was even niet zo helder en dacht dat boer zoekt vrouw dit als onderschrift had neergezet op de site :sweat_smile: ga alsjeblieft door met je commentaar en samenvattingen!

4 likes

Haha @Zemraluani love it.

1 like
Uitleg

Ik bedoelde; ik heb gegierd om deze aflevering met dit topic erbij. En ik kwam dit screenshot tegen op Twitter en vond dat grappig omdat zij er ook ‘gierend’ opstaat. Daarom vond ik het grappig om die foto eronder te zetten.

Zoals dit bijvoorbeeld.

Maargoed, back to bzv. :slight_smile:

6 likes

Godallejezus die van Wim zijn allemaal zo saai, het was moeilijk kiezen. Ze zijn allemaal brunettes met blauwe ogen, behalve Marit maar Marit is een beetje het prototype meisje dat elk jaar op de “knapste” boer schrijft.

1. Paula. Tsja. Als Paula een kleur was was ze beige, als ze een smaak was was ze vanille. Kortom: er is niks waar ik überhaupt een mening over kan hebben. Er is niks mis mee, net als met Wim zelf. Past wel bij de AH filaalmangervibe die @anon18202522 zo treffend omschreef.

1. Dit arme kind heet Janke. Om te janken. Ze is een echte wereldburger net als Wim.

1. Marit praat enkel in verkleinwoordjes en is een ontzettend vrijgevige meid. We weten allemaal hoe het af gaat lopen aangezien er al 30 Marits hebben gelogeerd bij boeren: ze wordt tweede omdat Wim liever een zachtaardige boerendochter heeft en kijkt toe vanaf de zijlijn omdat ze het “lastig vindt haar momentje te pakken met Wim”, en als ze weggaat zucht ze “het is goed zo”.

2. Letterlijk niemand gelooft dit. En Irena, het is geen 2006 meer, eyeliner op je waterlijn maakt je ogen alleen maar kleiner, gratis tip

Girl.
image

16 likes

Huh die Marian van Jaap is toch duidelijk dezelfde vrouw als die Marian van Martin? Ze heeft alleen een ander kapsel nu.

7 likes

Omg