Boer zoekt vrouw 2018

Wim heeft wel iets met brunettes en lichte ogen zie ik.

3 likes

Iemand vertelde mij dat zij al eens eerder heeft meegedaan, die kent haar via via. Maar die wist niet meer wie die eerdere boer was. Dus met behulp van het Viva forum kwamen we er hier toen achter dat het bij boer Martin was. Zit 6 jaar leeftijd verschil in de foto’s maar ze is het echt!

1 like

Volgens mij is ze amper op beeld geweest tijdens de aflevering van afgelopen zondag. Of ik heb heel erg zitten slapen. Misschien komt het nog bij de dagdates! Hoop ik dan :wink:

Edit: of de makers weten al dat ze er bij de dagdates wederom uitvliegt en geven er expres weinig aandacht aan.

1 like

Ik vond het bij die Marnix zo vreselijk dat hij heel de tijd opgehemeld wilde worden. Het enige dat hij elke keer vroeg was: waarom heb je mij geschreven. Wat lijkt je leuk aan mij? En wat vind je nog meer leuk aan mij? En wat nog meer??
En als het daar niet over ging ging het over z’n stront karakter. Alsof je tijdens je eerste date het al moet hebben over hoe je over elk ding je zin wil hebben of wil ruziën. Volgens mij kan die vent beter met z’n stier gaan trouwen.

15 likes

Haha dat is ook nog een optie!

1 like

De mannen van Steffi. Ik denk dat er best wat tussen zit.

1. Harold is Tall, Dark en Super mysterieus. Hij is misschien niet de ridder op het witte paard, maar voor zijn werk rijdt hij rond op een mesttruck en in zn vrije tijd rijdt hij rond op een tractor.

2. De fotograaf had duidelijk een graftakkenhekel aan arme Paul, die volgens mij best in staat is om met beide ogen tegelijk in de camera te kijken. Hij stuurde zijn dagboek naar Steffi, als een soort vlogger avant-la-lettre. Ik zou hem wel willen adviseren ietsje minder gel te gebruiken maar soit.

1. JE LEEST HET GOED DEZE MAN SCHREEF EEN BRIEF OP FUCKING PERKAMENT.

Sprakeloos.

Bonus: hij is een paardenmeisje.

4. Je bent ook een persoon DIE niet kan schrijven. Overigens geven al Steffi’s mannen behalve die paardenkut hierboven aan niet te lezen.

1. Roel houdt van Maan. Dat is een duidelijke nee.

Vinden jullie gave activiteiten ook gaaf?

Hebben jullie ook ineens dat lied van Veldhuis en Kemper in je hoofd? Een Maatje, een klankbord, maar nooit de geile man…

47 likes

Hahaha “Roel houdt van Maan. Dat is een duidelijke nee.” :rofl: Dat je toegeeft dat je Maan een lekker wijf vindt zou ik nog kunnen begrijpen, maar die muziek van haar is toch echt niet om aan te horen? Dat een 16jarig meisje daar nog na luistert ok, maar een man van eind 20?

Wat een stomme interviews zeg. Er staat niet eens een leeftijd bij of wat ze doen in het dagelijks leven.

3 likes

Wie was ook alweer die lange met dat ruitjesoverhemd? Dat is mn favoriet denk ik

Omg ik lees dit nu pas.

Kevin
Omg
Black beauty
Omg
Omg
Omg

11 likes

Zou hij voor Steffi hebben geschreven of voor dr paarden?

Dit kan als volwassen man toch niet je lievelingsfilm zijn?:o_o:

7 likes

Really Kevin?!?

9 likes

Ik gok dat hij een voorkeur heeft voor de Nederlands gesproken versie

7 likes

Ik vind het altijd zo irritant als Yvon Jaspers aan iemand vraagt na zo’n date, “heb je hem/haar in de ogen aangekeken?” JA ME DUNKT YVON, ik ben toch in gesprek met iemand???

6 likes

Nou moet je eens opletten hoeveel van die dates steeds wegkijken.

5 likes

Haha ja ik vind het gewoon zo kinderachtig, maar idd, misschien voorkomt Yvon hiermee nog meer awkwardness

Hahaha ja ik denk dat dit haar jaren lange ervaring is met dates van boeren. Ze weet inmiddels wel dat ze het liefst elkaar niet aankijken.
Net als die Steffi met die jongen in die neon kleurige polo. Ze hadden elkaar niets te zeggen, durfde elkaar niet aan te kijken en toch op het einde zei ze: oooh zoo’n leuke vent!!!
Gelukkig heeft ze zichzelf een dienst bewezen door hem niet te kiezen.

2 likes

Ja ik denk ook dat we niet te veel moeten verwachten van de deelnemers van BZV, die hebben ons immers ook dit moment gegeven

Steffi vind ik wel leuk overkomen, ik hoop echt dat er een leuke vent bij zit voor haar!

19 likes

De laatste, ze worden steeds saaier sorry

1. De grootaandeelhouder van de Jack en Jones is tevens een paardenkut én basisschoolleraar die zelf niet erg goed is met taal. Pijnlijk indeed.

2. Ik WIST dat Ruud het type was dat een meisje op Tinder aanspreekt met lady, ik kon het gewoon ruiken. Ben wel geïntrigeerd door die ene grijze plek in zijn haar.

3. Heb je ooit een man met de huidstint van een aubergine gezien? Maar toch Steffi en Stefan, het bekt best lekker toch?

4. Gelukkig heeft Maarten mooie ogen, want man man man wat is dit voorn vreemd verhaal. Hij keek BZV maar wilde het niet zien dus spoelde door want hij wist dat Michelle zou komen maar toen dacht hij huh is dit Michelle, een vreemd verhaal. En dan vervolgens je moeder én zus een brief laten schrijven? Kans verkeken.

“Lieve spontane Michelle,
Graag zou ik even met je bellen.
Maar van Yvon moet ik eerst een brief schrijven,
Waarmee ik tot na de citytrip hoop te mogen blijven.
Al heb ik onzichtbare wenkbrauwen,
Hoop ik dat je te zijner tijd met me wil trouwen.
Dan kunnen we voor altijd knuffelen in het stro,
Hoefjes en likjes van Zeno”

36 likes

Hahahaha ik ga stuk om dreamer mijn droompaard, die trailer ook. Ik ga hier sowieso altijd aan denken als ik die Kevin zie.
Wow ik bedenk me opeens dat ik die film in de bioscoop heb gezien! Lang lang geleden

1 like