Joh Michelle, zeur niet zo met je helpen. Je zoekt toch geen hulp? Laat ze lekker, morgen weer een dag
Nou precies dit, maarja laat wel zien wie/hoe hij is. Bij Michelle doen de mannen ook maar weinig.
Ja Michelle, laat morgen die jongens maar koken. Een zak ijsbergsla met een tartaartje erop is toch geen avondeten?
Ik vraag me steeds meer af waarom ik hier eigenlijk naar kijk
āGourmet heet datā,
Nou zo voor de eerste avond, zij zijn toch te gast? Ik snap wel dat ze niet allemaal direct helpen, is awkward en ze weten ook niet waar alles staat enzo. Ik zou het niet zo erg vinden en al helemaal niet zo op tv er over zeuren.
Ga gewoon eten ipv dat gegiechel kan t niet meer aan
Ik vind persoonlijk de BZV-cringe beter te doen dan de All you need is love-cringe
Ah jaap is de enige die ff iets gezelligs doet qua eten de eerste avond. Snap ook echt niet waarom je met zoiets gewoon avg gaat eten. Kook iets speciaals of ga lekker gourmetten of weet ik veel, wijntje erbij en gezellig tafelen!!
Ik ben een beetje verliefd op Wim
Hij kiest al voor marit 2
Wat een onzin zeg. Als je ergens te gast bent, en zeker als je meerdere dragen āmeedraaitā in dat huis en bedrijf is het toch normaal om hulp aan te bieden?
Gatver die gele bonenā¦
Hahahaha dat geluid uit Jaap zn mond net
Ja uiteindelijk is dat natuurlijk wel aardig. Maar direct op de eerste avond al zeuren erover, ja ik ben zo niet. Zo passief agressief naar ze roepen dat ze al gaan zitten. Ik zou ze dan een avond voor mij laten koken haha
Harold moet zn eigen programma hahaha ga stuk om die kerel steeds
Haha die mannen van Steffi samen. Gezellig hoor
Ahhh die Harald vind ik wel schattig, zo tevreden
HAROLD is echt een baas
Nou fijn dat Roel ook doorheeft dat Harald leuker is
Neeeeee Marnix