Marnix is echt te vol van zichzelf
Hahahahaha Omg dit moet een grap zijn
Jezus hahaha, wie belt Luckytv?
Ja haha vond haar eerst leuk maar nu al niet meer
Marnix hoe komt het in je op om een demonstratie op een paard in de zee te laten zien aan die vrouwen wat een idioot is het joh.
Ik vind Janneke van Marnix wel best een mooie vrouw.
Hahahahahahahahahaha dat die vrouwen er ook helemaal van onder de indruk zijn, één voor één even achterop hoppakee, wát een romantiek
Noemen ze dit nou romantisch?!
Marnix hoopt echt dat een van die vrouwen nu zegt dat hij haar prins op het (niet-helemaal-)witte paard is
Wat is hier nou romantisch aan? Achterop een knol met die lul door het water galopperen
Zielig voor t paard…
Nou inderdaad? Arm beestje
Na deze aflevering ben ik wel benieuwd hoe jullie de kansen inschatten.
Marnix kiest
- Bertine
- Willemijn
- Janneke
0 stemmers
Jaap kiest
- Marilyn
- Marian
- Petra
0 stemmers
Steffi kiest
- Kevin
- Harrold
- Roel
0 stemmers
Michelle kiest
- Zeno
- Ruud
- Maarten
0 stemmers
Wim kiest
- Marit
- Paula
- Marlies
0 stemmers
Ff serieus , zeiden ze nou net iets over steffi dr figuur. Zaten ze daar met zn 3en op de geilen gatver
Ik denk dat Wim voor Marit kiest, maar ik vind Marlies veel leuker overkomen dan die andere twee. Vind hen een beetje samenspannen tegen Marlies ofzo, en daar kan ik niet tegen haha.
ik denk dat je gelijk hebt maar ik vind Marit echts de saaiste van hen alledrie.
Ja ik had t ook meer vanuit mn eigen referentiekader. Dat ik het zelf niet zo fijn zou vinden. Zo van heujjj lekker figuurtje hoor, en dan dat je daar zo staat van uhh omg hoe moet ik reageren haha. Ik doe maar de afwas.
Opzich heus lief en ja!!! Steffi mag zich echt wel sexy voelen!
“Alsof een engeltje over mijn oog piest!”
Haha het was best een saaie aflevering… Ik miste je commentaar al