Boer zoekt vrouw 2018

Over dat Marnix gebeuren: wat mij heel erg stoort van wat wij te zien krijgen, is dat het geheel alleen op Marnix gericht is: Marnix zijn mening over de vrouwen, zijn teijfels over de vrouwen, zijn psychologische inzichten in de vrouwen. Alleen maar eenrichtingverkeer. Ik snap daarom oprecht niet dat die vrouwen hem leuk vinden. Alsof hij perfect is en alleen een perfect persoon bij hem geschikt is. Alsof het er niet toe doet wat die vrouwen eigenlijk van hem vinden.

8 likes

De reden van Marnix om Willemijn weg te sturen vind ik ook best bullshit. Maargoed, dat het geen match was is wel duidelijk.
Ik vraag me van haar kant trouwens wel af of ze ook voor hem was gegaan als hij geen boer was. Ze is volgens mij echt op zoek naar dat geromantiseerde boerenleven, en de boer die daarbij komt maakt haar wat minder uit. Ze had vorig jaar ook op boer Marc geschreven.

1 like

Ik vind Janneke veel te leuk voor Marnix!

2 likes

Ik vind dat Marnix de hele tijd omgekeerde sollicitatie gesprekken houd met die vrouwen. Hij houd het heel praktisch en verzint telkens redenen waarom zij niĆ©t bij hem passen. Telkens als zij dan willen zeggen ā€˜Nou ja, IK denk…’ dan komt hij er alweer tussen met ā€˜Nee nee dat gaat niet, nee het is beter zo’.

Mag die vrouw even zelf bepalen of ze klaar is voor een nieuwe liefde zo na haar burn-out of niet? Ik vond het ook zó kwalijk dat ze zei van ā€˜Ik dacht dat het goed met me ging… Ik vond juist dat het zo goed ging’. Bah bah, laat niemand anders ooit bepalen of het goed met jou gaat of niet, zeker als iemand dat uit eigen onzekerheid doet.

23 likes

Ik vind Roel van Steffi best wel heel erg knap. En hoewel ook mijn hart brak bij Harrold op het eind, toch #teamroel

6 likes

Ik ga stuk, zie helemaal voor me dat dat paard nu met een rooie kop in de wei staat en denkt ā€œjezus als ik had geweten dat ze aan t filmen waren had ik me niet zo laten gaanā€

40 likes

Maar hij heeft precies zo’n mouwloze blouse aan als Marnix?

1 like

Ik geloof ook dat het Harold en Steffi zijn. Alleen is dan de grote vraag: is dit een zoen, een stiekeme verliefdsheidsknuffel of een sorry-je-bent-het-niet-en-ik-kies-voor-roel-knuffel?

8 likes

Nee, Harrold en Steffi zijn toch veel langer? Ik denk dat het Marnix en Bertine zijn.

2 likes

Ik denk nu idd ook Marnix en Bertine. Als het Steffi was, zou je het toch ook wel meer kunnen zien aan haar krullen?

1 like

Ik weet het!! Het zijn Steffi en Marnix die elkaar hebben gevonden in hun liefde voor de geslachtsdelen van hun dieren.

13 likes

Bestaan er meer mensen met spijkerhemdjes? Ik mag hopen dat dit Marnix is en wie er naast staat maakt me niet eens zoveel uit haha!

Je afbeelding doet het niet :sweat_smile:

Jaa balen man! Nu ben ik benieuwd naar de foto!

Hahaha nice!! :sunglasses:

Ik moet keihard lachen hierom :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Haha al die speculaties hier. Het wordt bijna een soort wie is de mol. Of game of thrones/westworld op Reddit Hahah.
Ik laat me morgen verrassen, maar ben wel benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren de volgende aflevering. Hoop dat er ook daadwerkelijk iets gebeurt en niet gaat tegenvallen, ondanks het spannende voorstukje

4 likes

Ja ik dacht hetzelfde toen ik de reclame zag!

Ik heb zo’n zin in de aflevering van morgen!

1 like

Vanavond toch?
Ik ben ook erg benieuwd wat er nou allemaal gaat gebeuren. Voelt alsof het nu pas echt gaat beginnen.