Ik denk nu idd ook Marnix en Bertine. Als het Steffi was, zou je het toch ook wel meer kunnen zien aan haar krullen?
Ik weet het!! Het zijn Steffi en Marnix die elkaar hebben gevonden in hun liefde voor de geslachtsdelen van hun dieren.
Bestaan er meer mensen met spijkerhemdjes? Ik mag hopen dat dit Marnix is en wie er naast staat maakt me niet eens zoveel uit haha!
Je afbeelding doet het niet
Jaa balen man! Nu ben ik benieuwd naar de foto!
Hahaha nice!!
Ik moet keihard lachen hierom
Haha al die speculaties hier. Het wordt bijna een soort wie is de mol. Of game of thrones/westworld op Reddit Hahah.
Ik laat me morgen verrassen, maar ben wel benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren de volgende aflevering. Hoop dat er ook daadwerkelijk iets gebeurt en niet gaat tegenvallen, ondanks het spannende voorstukje
Ja ik dacht hetzelfde toen ik de reclame zag!
Ik heb zo’n zin in de aflevering van morgen!
Vanavond toch?
Ik ben ook erg benieuwd wat er nou allemaal gaat gebeuren. Voelt alsof het nu pas echt gaat beginnen.
Oeps ja! Nog korter wachten.
Jaaaaa! Tranen, janken, drama. Zin in.
Ik kan vanavond niet live met jullie meekijken
Ik verwacht door het voorstukje echt een aflevering vol drama maar ook dat de eerste kus gaat komen. Ik ben ergens bang dat het tegen gaat vallen
#zinin
Een troost: terugkijken en dan tegelijkertijd dit topic meescrollen is óók leuk.
Ik wil echt minimaal een potje tongen deze aflevering hoor, kom op jongens!
Komt er eigenlijk al een keuzemoment of wordt het nog enkele weken uitgemolken?
tongen en tranen!
Klinkt als een Carrie Slee boek haha